|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Blij mee Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Netjes, misschien wel de beste kleurencombinatie voor zo'n ding. Luxe variant ook aan de stoelen te zien. Misschien ligt het aan de foto, maar de bestuurdersstoel lijkt wel wat leerconditioner te kunnen gebruiken. Kleine moeite, maar knapt het flink van op. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Dat wil ik zeker nog even doen ja, thanks! Het is overigens grotendeels de foto, maar toch. Is idd een aardig uitgeruste auto, leer, stoelverwarming, panoramadak, fatsoenlijke speakers... Dochter is helemaal gelukkig dat ze nu de wolken kan zien Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
https://www.nu.nl/auto/6052519/alle-nieuwe-volvos-begrensd-op-180-kilometer-per-uur.html Dat kan nog wel wat lager om die warriors wat af te remmen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kijk aan. Dat is weer extra omzet voor de tuners. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als de Porsche keuring geen gekke dingen oplevert morgen een Porsche 3.0 S E-Hyrbid van ietsmeer dan 3 jaar oud kopen. En morgen ook gelijk op de wachtlijst van de Tesla Y, mooie bak. De X is te groot voor ons When your people matter, menstrual health matters |
|
Twee auto's parkeren in het Amsterdam? Dat lijkt me ook best prijzig? Lekker trouwens, man! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Over wansmaak gesproken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het zijn mijn type auto's ook niet. Maar als het je ding is, lekker, toch? Een oude nick van mij is trouwens wansmaak, lol. En ik heb een aygo. Van 12 jaar oud of zo, lol. Wel gratis parkeren in m'n eigen inrit. Maar die heeft Fusion ook vast wel. Die inrit. Met een hek. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Snaack, zeg er wat van! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wansmaak moest natuurlijk Wansnaack zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Nee dan gaat die Porsche er uit. Mja [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-10-2022 11:48] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Nee dat is alleen de ingang voor t personeel (butler, secretaresse, schoonmaakploeg, stylisten etc). Wij gaan zelf altijd vanaf de helicopter pad naar het auto-gebouw dat we zelf hebben ontworpen. Daar scant AI onze kleding, humeur etc en kiest voor die dag een matching auto die dan volautomatisch naar ons toe rijdt. Of de chaufeeur brengt m When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat nou als het humeur van de chauffeur niet aansluit bij dat van jullie? Dan komt ie mooi met de verkeerde auto aanrijden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die voeren we af naar t plebs zoals Snaeck. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ramen eruit halen dan, die pauper is dol op tocht. |
|
Waarom eigenlijk een Tesla Y? Ik vind het persoonlijk nogal een Prius kloon en als je dat wil dan haal je toch gewoon een Prius? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-07-2020 16:57] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Een Cayenne dus? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dit? https://www.autoweek.nl/auto/79348/porsche-cayenne-s-e-hybrid/ Kan wel 36 km elektrisch rijden? Dan rijd je dus eigenlijk gewoon op benzine en dan elektrisch de straat in om even de groene blits uit te hangen bij de buren? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat is toch bij de bulk van de hybrides zo. Volgens mij doet het vooral dienst bij het wegrijden/optrekken om daarna bij een bepaalde snelheid over te schakelen op het petroleumstel. Bij dat optrekken zit de hoogste winst qua verbruik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ow, ok. Weer wat geleerd. Ik dacht dat je gewoon kon kiezen tussen elektrisch of verbrandingsmotor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Misschien kan dat ook wel. Ik ken niet alle fratsen van een hybride. En er zal ook nog wel verschil in mogelijkheden per merk/type zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:No Panamera sorry vergeten te mleden? Porsche Panamera 3.0 S E-Hyrnid When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik rij nauwelijks. Ik fiests bijna alles. Als ik rijd is dat vaak of helemaal of bijna helemaal elektrich te doen met die Porsche. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |