|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dat ze je dan toch kosten voor het schuifdak in rekening brengen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is een VW-dealer. Betalen zul je. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Pffff, echt? Even je rekeningnummer voor de motorrijtuigenbelasting wijzigen bij de belastingdienst. Telefonisch gegevens doorgeven. Wachten op een formulier. Invullen en terugsturen. Verwerken bij de betreffende dienst. Binnen een week of 4 zou het moeten lukken. Kan dat nou anno 2021 echt niet online met digid ofzo? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Leuker kunnen ze het niet maken, wel... oh, wacht. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
https://www.evo.co.uk/porsche/203323/will-synthetic-fuel-save-the-performance-car-the-manufacturers-weigh-in Ben benieuwd. Met hun bi-product When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hij vindt de achterbanden nog altijd erg lekker. Dankzij corona heb ik met het meest recente setje geen dagje Eifel of zo kunnen doen, en dus hebben ze het niet echt heel zwaar te verduren gehad. 12.500 kilometer, en we zitten weer op de slijtage-indicator. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Rijtest gedaan vanwege Tia. Ik mag weer autorijden, officieel. Woehoe! Dat na meer dan een jaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Cool! Proficiat I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
WOW. Het heeft 4 weken geduurd maar het rekeningnummer voor mijn motorrijtuigenbelasting is aangepast. Maandag gaatie van de nieuwe rekening af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Toch al twee maanden met een lease-Passat aan het rijden, sorry Berline, de 1.5 TSI met 150pk. Handgeschakeld in ruil voor meer opties. Beetje saaiig, maar cruiset heerlijk en heeft meer power dan wat ik tot dan toe gewoon was. Zeer blij mee. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tja, een VW is een beetje als de missionarishouding: het werkt en je komt er echt wel, maar het had zo veel leuker en spannender kunnen zijn. De komende maanden ben ik voor een project op het werk veroordeeld tot een Golf met dezelfde 150pk-motor. Heb er nog weinig mee gereden, maar de cilinderuitschakeling werkt me af en toe al ernstig op de zenuwen. Onder de 1500rpm loopt hij dan niet mooi 'rond'. Daarboven gaat het verbazingwekkend goed, dat wel. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 26-03-2021 20:13] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:MAar niet op zondag toch? huh huh huh Feli man! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ga jij lopend naar je gebedshuis, Fusion? En waarom mag die prediker wel werken op zondag? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kut, huh huh vergeten... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Al ruim een jaar niet. Iets met een virus dat rondwaart quote:Geen idee. Ik denk niet na. Ik ben een lammetje When your people matter, menstrual health matters |
|
Je krijgt het toch wel als degene die je volgt dat wil. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vandaag in de XC40 van m'n pa gereden, 15x niks zeg... Totaal geen gevoel, half van de weg af op zoek naar een draaiknop voor de temperatuur omdat die op standje 65+ stond en kneiterharde stoelen die maar niet goed in te stellen waren. Wel lekker stil maar totaal gevoelloos rijden. Neh, niks an. Je moeder. |
|
quote: Op één of andere manier is een rijbewijs verlengen ook al maanden niet meer mogelijk bij gemeente Apeldoorn. Homo's. Je moeder. |
|
quote: Ja, jij weet dit misschien niet als Amsterdammert, maar er zijn hier in 't Veen op de bible belt hoopjes mensen die bijna met de auto naar de kerk gaan op zondag. Ze parkeren de auto een paar straten voor de kerk en gaan de rest van de afstand naar de kerk lopen, met hun hoedjes op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat staat er in de bijbel eigenlijk precies vermeld als het gaat om het wel of niet met de auto naar de kerk gaan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het was natuurlijk wel en beeje een knipoognaar jouw gemeente Maar mogen ze eigenlijk niet me de auto naar de kerk? Wel goed voor t milieu. Terwijl christenen over t algemeen niet echt veel met t milieu bezig zijn (veralgemenisering uiteraard). Dus ze doen t stiekem? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Spreuken 7:21 zegt "God heeft de autolocomotieve apparaten geschonken aan de mens, maar die heeft liever wijn geschonken'. De preciese betekenis hangt ten eerste af van welke vertaling je gebruikt en ten tweede is voor heel veel vershcillende interpretaties vatbaar Sorry jongens ben nog niet zo op dreef slecht geslapen When your people matter, menstrual health matters |
|
Moet de vrouw dan in de auto ook een hoedje op? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |