|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En ZM F5-en, natuurlijk. |
|
Thank God for Weblaster Wim! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Web laster, dat heeft meer betrekking op Fusion zelf. |
|
blaster blaster blaster When your people matter, menstrual health matters |
|
Pfff .. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
usion. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pfffffusion :D When your people matter, menstrual health matters |
|
M'n ex rijdt in een Fusion. Je moeder. |
|
er rijden er wel meer in Fusion Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik wist niet dat je moeder een rijbewijs had. |
|
quote: Godver ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee een tienrittenkaart huhuh. Je moeder. |
|
Zo, zijn jullie ook van de strippenkaarten af? signature |
|
quote: Met inruilen en wat sjoemelen met waarde van auto en wat zwart geld kom je misschien wel ver. Vanuit niks een mega dikke bak kan ook evolueren van de hash golf naar steeds een leuker modelletje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik snap de grap oprecht niet. #outoftheloop |
|
quote: En normaal ben je zo ontzettend spot on! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nog steeds. Ik snap de grap niet en heb dat heel duidelijk weten te verwoorden. |
|
quote: Ja maar jij komt dan ook uit contreien waar normaliter je vader tevens je oom is. In die categorie moet je het een beetje zoeken, snap je? ...niets is wat het lijkt... |
|
Rustig tegen die jongen, het water staat hem bijna tot aan de lippen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgens mij was het een niet grappige kutgrap. Vervolgens voel jij je daardoor aangevallen. Vervolgens crieer je rook met de foutieve ad hominem. Daarna verzet je met de verwijzing naar de hoek waar ik moet zoeken natuurlijk de doelpalen. Je bent aan het afglijden. Als irritante trol was je tenminste niet storend voor anderen. |
|
quote:Je bent al de 2e die sowieso geen vlaai krijgt op mijn volgende verjaardagsfeestje. Weert is Limbo-Noord. Daar is niets aan de hand (althans niet in Weert, rest van Limbo-Noord ken ik niet want niet de moeite van het vermelden waard). |
|
quote: Je weet wat ze zeggen over grappen.. Als Slegthyd ze niet begrijpt zijn ze nog leuker. |
|
quote:Wie is 'ze' in dezen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |