|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee ik heb dt schokkerige nog nooit gevoeld bij een auto When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Durf jij je nog in dit topic begeven? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ach jee, Bennie Huil denkt zichzelf ook weer even interessant te maken. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Nou ja, je vraagsteliing kwam best belerend over. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is niet belerend bedoeld, maar sommige van je vragen komen zo eeeh slijmerig over. Categorie laten we Negatieveling maar weer eens een natte plek in het onderbroekje bezorgen met een paar geile vragen. Maar ik kan er naast zitten, misschien komt dat meer door de reactie die je op je gekregen antwoord krijgt dan om de vraagstelling an sich. Maar goed, de garage lulde niet uit de nek, maar wat als men bij de garage iets anders zei? Wie ga je dan geloven en wat als dat vaker gebeurt? Geloof je dan je garagist of iemand van da internetz die al 25 jaar met autootjes speelt? En ga je dan weg bij je garage en heb je een stille hoop dat je internetz raadgever onderhoud aan je PKW gaat doen? Of print je je ZM conversatie uit en duw je die dan belerend bij je garagist op 1.5m onder de neus? Vragen. Vragen... [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-01-2021 20:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wat geeft jouw aanwezigheid hier bestaansrecht? |
|
quote: Ik was hem al weer glad vergeten, maar die reprimande van Negatieveling was er echt eentje om in te lijsten. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat maken mensen zich druk... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Link? [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 06-01-2021 5:13] |
|
quote:Naar aanleiding van dit stukje de kwestie even nader bestudeerd. En ik moet tot de conclusie komen dat de meneer van de garage (financieel) belang kan hebben bij liegen, en Neggie niet. Uit een eerdere karakterstudie blijkt tevens dat Neggie geen online dropsleutel is. Dus om het even samen te vatten: de garage meneer heeft meer rede om te liegen dan Neggie. Dit is mijn ongevraagde oordeel, en hier zullen jullie het mee moeten doen. |
|
quote: Deze denk ik: quote: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4282412/11 I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Sjeemig... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die dus idd. Hard. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Noemen we dat tegenwoordig een reprimande? De tering. Ik zie enkel frustratie van iemand die even af wil geven op iemand waar ie de pik op heeft. Hij doet zijn nick in ieder geval eer aan. Toegegeven, zijn opgeleukte Autoweekreviews zijn best vermakelijk. |
|
Lijfstraffen zijn zo jaren 70. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jawel, dit is waar ZM in de kern om draait: totaal onnodig forum-only drama. Het is soms ook projectie vanuit Neggie, meen ik me te herinneren. Maar zowel Ben als Faalpaul dienen ook even gecorrigeerd te worden. Het zijn nooit zelf de instigators, maar als er een balletje dreigt te gaan rollen zijn zij wel de eerste die op de bandwagon springen. Toppers als ND en ikzelf doen gewoon zelf moeite, B & F lopen gewoon mee. Verschil moet er zijn, en gelukkig is dat er ook. |
|
Kort filmpje met Ben in de hoofdrol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Uh.. er werd gewoon ff een pedagogische stoepranding uitgedeeld. Met je pseudopsychologisch gewauwel. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: :') Jij ziet wel vaker dingen groter dan het is, niet? Meneer had de boel weer eens flink aangedikt omdat 'm dat even goed uitkwam en zijn doorgaans toch al hoge zuurpeil ruim door de bovengrens was geschoten. Maar vindt er vooral van wat je er van vinden wil. Het is mij de energie niet waard verder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Jij hebt echt iets met stoep gerelateerde zaken, is het niet? |
|
In beschonken toestand met z'n bakkes op de stoeprand gevallen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee dit gaat veel verder terug. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |