IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Hypnos LEDstrips onder zijn auto bevestigt (auto topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2018 11:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

inzetten op accupunctuur


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-05-2018 11:39 by XXL Profiel van XXL

Zo.

Afgelopen weekend de laadruimte van de bus volledig gestript. Helemaal klaar met het gerammel van de triplex betimmering en gedreun van de vloerplaat.

Eerst maar eens wat ontdreuning aanbrengen op de vloer en zijwanden. Wat standaard op de zijwanden zit is wel erg minimaal bij die bouwbussen.

Daarna een beetje klussen om een camper interieur te maken met rondzit, keukentje en een eigen toilet voor mijn vriendin. Het geheel zo gemaakt dat ik het net als een afzetunit in en uit de bus kan schuiven ivm inrichtingseisen van de RDW.

En nee. ik ga er geen volwaardige camper van maken want met die achterlijke pop-up dakjes kom je garages niet meer in.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-05-2018 12:39 by XXL Profiel van XXL

Iemand (Negatieveling denk ik dan maar) hier ervaring mee? Als ik dat uitrol in de laadruimte en de restjes gebruik om de wielkasten mee te bekleden, geeft dat een goed resultaat?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-05-2018 12:39]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-05-2018 13:30 by Silence Profiel van Silence

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zat er aan te denken die mat te gebruiken om de cabine te bekleden.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-05-2018 20:49 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Heb het spul nooit gebruikt, dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Maar voor die 6 tientjes die bijna anderhalve vierkante meter kost kun je niet tobben, toch? Gewoon proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-05-2018 20:49]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-05-2018 10:53 by XXL Profiel van XXL

Ik ga vergelijkbaar spul bij de bouwmarkt kopen.

Aangezien er toch een houten vloer overheen komt kan ik ook prima een aantal van die 60x60 trillingsdempende matten voor onder de wasmachine gebruiken.

Scheelt ook ruim 20 euro per 1.4 vierkante meter. [/zuinigehollander]

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-05-2018 11:09]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-05-2018 15:38 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 26 mei 2018 10:53 schreef XXL het volgende:
Scheelt ook ruim 20 euro per 1.4 vierkante meter. [/zuinigehollander]


Je hebt groot gelijk Zelf heb ik een on-Nederlandse blinde vlek voor uitgaven aan mijn wagenparkje. Eerder deze week weer 2 verse achterbanden voor de Nissan binnen gekregen, kijken of deze de 10.000km gaan halen.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-06-2018 15:25 by XXL Profiel van XXL

Ah. Nice.

Zoiets gaat het dus worden.



https://www.van-devasion.fr/alize/1-kit-d-amenagement-fourgon-amovible-alize.html


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-06-2018 16:11]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-06-2018 0:07 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-06-2018 0:33 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Waterstof, tja. Klinkt mooi, maar het maken van waterstof is nog best wel een inefficiënt proces en als je het dan eenmaal gemaakt hebt, is het best wel rotspul om te behouden.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-06-2018 0:33 by XXL Profiel van XXL

Leuk, maar.......

Dat ding is ongeveer net zo lelijk als de Prius.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-06-2018 0:39 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

XXL, zo goed als alle auto's zijn tegenwoordig lelijk.

Die mooie uit de jaren 60 en vooral 70. Die moeten we koesteren en naar kijken. En ondertussen rijden we in foeilelijke, doch verantwoorde auto's.

En in Afrika rijden ze in de restjes die wij ze opsturen. Zonder uitlaat.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2018 15:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zo, nog 7 dagen wachten en hij is er. Niet gewacht op de Trophy, ik rij 35.000 km per jaar en niet op circuit, dus laat maar




in het grijs, jawel, geel en oranje was echt wel te opzichtig en doet denken aan de wagens van de gemeente.

hij wordt uiteindelijk mat zwart op gewoon zwart (kleurtje komt nog.


Handgeschakeld, Focal speakers, nog wat opties.

Blij mee.

die tegensturende achterwielen voel je echt echt wel ... heerlijk in de banaan op rotonde.



signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-10-2018 15:29 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Wel een sper? Anders is het eigenlijk net niks, heb er laatst een gereden zonder sper en ik was er na 5 minuten al klaar mee.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-10-2018 16:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Mensen ervaring met een (ik weet het) Peugeot 308 sw 1.6 diesel? Ik lees er wel goede dingen over omdat het weinig geld is voor veel auto, maar ik hoor van een collega dat het een vreselijke wagen is omwille van het veel te kleine stuur (die in het zicht van het dahsboard zit) en het langs alle kanten rammelende infotainment-systeem. Bluetooth valt halverwege telefoongesprekken uit, touchscreen is haperend en onhandig, ...

Mijden als de pest of toch genieten van veel-auto-weinig-geld?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-10-2018 16:46 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 18 oktober 2018 16:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Mensen ervaring met een (ik weet het) Peugeot 308 sw 1.6 diesel? Ik lees er wel goede dingen over omdat het weinig geld is voor veel auto, maar ik hoor van een collega dat het een vreselijke wagen is omwille van het veel te kleine stuur (die in het zicht van het dahsboard zit) en het langs alle kanten rammelende infotainment-systeem. Bluetooth valt halverwege telefoongesprekken uit, touchscreen is haperend en onhandig, ...

Mijden als de pest of toch genieten van veel-auto-weinig-geld?


Infotainment/Bluetooth en al dat soort toch onbelangrijke dingen is in veel auto's niet perfect, en zo'n Peugeot is niet nders. Wat je handig en onhandig vindt aan menustructuren is persoonlijk - ik vind in principe alles met een touchscreen kloten van de bok, dus daar kan ik niet echt iets zinnigs over zeggen.

Zitpositie met dat stuurtje is love it or hate it. Je kunt een keer bij je collega in de auto gaan zitten en kijken of je het wat vindt. Zo niet, vergeet het, want dan blijft het tobben en je went er dan nooit echt lekker aan.

Verder geen verkeerd ding, het rijdt niet heel kut of zo. Maar ook een beetje kraak noch smaak in zo'n BlueHDI-lease-schraap-uitvoering. Een GTI is wèl leuk.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2018 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 oktober 2018 15:29 schreef Negatieveling het volgende:
Wel een sper? Anders is het eigenlijk net niks, heb er laatst een gereden zonder sper en ik was er na 5 minuten al klaar mee.


ja, maar ook zonder was ie ok. Het blijft voor mij een accelearatiemachientje voor expreswegen en een voorsteekbak voor parking


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-10-2018 19:25 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 18 oktober 2018 17:30 schreef Hypnos het volgende:
ja, maar ook zonder was ie ok. Het blijft voor mij een accelearatiemachientje voor expreswegen en een voorsteekbak voor parking


Kwestie van smaak. Wat mij betreft is een WWD-auto met een beetje vermogen sowieso al een lastig concept, maar als het ding dan ook nog eens geen sper heeft is het helemaal uien. Niks in dit leven is zo kut als koppel oproken via het binnenste voorwiel.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-10-2018 20:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Thanks Negaman! Heb een tijdje met een 208 gereden en dat viel uiteindelijk wel mee, volgens mij is dat hetzelfde type stuur qua grootte? Het was even wennen, maar uiteindelijk heb je nog een vals gevoel van extra vinnigheid. Zo’n 308 sw lijkt mij zo’n goede prakische niet-oncomfortabele hondenmeeneembreak.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2018 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 oktober 2018 19:25 schreef Negatieveling het volgende:
Kwestie van smaak. Wat mij betreft is een WWD-auto met een beetje vermogen sowieso al een lastig concept, maar als het ding dan ook nog eens geen sper heeft is het helemaal uien. Niks in dit leven is zo kut als koppel oproken via het binnenste voorwiel.


gelukkig gaat het meer recht vooruit dan rondjes draaien in mijn leven

miep miep wwrrooarv of zo


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2018 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

iemand ervaring met wrappen?


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-10-2018 18:42 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2018 20:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

kan best zijn


ondertussen rij ik netjes 15/100 op 98



signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2018 12:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tering turbo verrot en dat terwijl de distributieriem ook vervangen zou worden. De kosten zijn bijna net zo hoog als de aanschaf prijs.

Even goed met de vrouw overleggen of ze nog wel echt een campert wilt, of ander gewoon een kleiner bestelbusje...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2018 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zou je echt overwegen om ooit
niet met je vrouw te overleggen dan?


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen