IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Hypnos LEDstrips onder zijn auto bevestigt (auto topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-09-2020 19:16 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 september 2020 9:09 schreef Fusion het volgende:
Alle kabels zijn inmiddels getrokken hier, omden geplaatst etc. Nu nog wachten op de 4 laadstationnen, zoude er met 2 weken ongeveer moeten zijn. Wel blij dan eindelijk bijna alles elktrisch kunnen doen. En net op tijd, want op een gegeven moment is de koek lees de stroom wel op qua hoeveel laadpalen er in één flat kunnen


Waarom 4 laadpunten? Is eentje niet genoeg om een Porsche te laden?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-09-2020 19:45 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Met 3 medebewoners.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-09-2020 19:50 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ah ok.

Kon ook zijn dat 4 laadpunten het minimum was wat men plaats natuurlijk.

Al is hier een straat verder ook maar 1 dubbel laadstation aanwezig.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-09-2020 20:18 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Nee ze komen ook voor ééntje maar hoe meer hoe meer korting. We hebben er straks 8 in totaal. Zo even navragen wat t maximum is maar schat zo'n 12.


When your people matter, menstrual health matters


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-10-2020 9:41 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Gisteren de 'nieuwe' auto opgehaald. 17 jaar oude Focus station met 102k op de teller, eerste eigenaar en op één klein deukje op de achterklep na werkelijk als nieuw. Zelfs de stalen velgen zijn nog netjes en vrijwel roestvrij achter de netjes glimmende wieldoppen. Ik wilde hem eigenlijk ombouwen naar ratlook maar daar ga ik spijt van krijgen. Hij is te mooi. Alleen de gele koplampen erin gedaan (zelfs de koplampunits zijn nog als nieuw!) want moet toch ergens een draai aan geven. :')

De 308 SW er op ingeruild en geld toe gekregen, eindelijk van die rampenbak af. Nooit meer Peugeot voor mij, derde Peugeot en derde keer ellende.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-10-2020 9:43]


Je moeder.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-10-2020 18:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-10-2020 19:16 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 3 oktober 2020 9:41 schreef karnivoor het volgende:
Gisteren de 'nieuwe' auto opgehaald. 17 jaar oude Focus station met 102k op de teller, eerste eigenaar en op één klein deukje op de achterklep na werkelijk als nieuw. Zelfs de stalen velgen zijn nog netjes en vrijwel roestvrij achter de netjes glimmende wieldoppen. Ik wilde hem eigenlijk ombouwen naar ratlook maar daar ga ik spijt van krijgen. Hij is te mooi. Alleen de gele koplampen erin gedaan (zelfs de koplampunits zijn nog als nieuw!) want moet toch ergens een draai aan geven. :')

De 308 SW er op ingeruild en geld toe gekregen, eindelijk van die rampenbak af. Nooit meer Peugeot voor mij, derde Peugeot en derde keer ellende.


Een 308, hangt even af van het jaar maar grote goden, wat zijn daar slechte jaargangen van geweest. En lelijk! En matig rijden! Alleen de HDI-motoren waren prima, maar jammer genoeg zaten ze dan wel in een intzettende kut-auto.

Zo'n eerste generatie Focusje is leuk. Station rijdt minder goed dan de hatch (nou ja, je kunt hem wel mooier haaks de hoek om zetten op een klaverblad maar ik denk dat de typische klant die zo'n 100pk Focus station kocht daar niet per se op zat te wachten...). Ratlook wordt-ie vaak vanzelf wel, aan de onderkant. Die dingen kunnen best hartstochtelijk roesten - en ik kan dat als Alfista beoordelen. Ook de moeren van de draagarmen en andere links in de achterwielophanging kunnen godsgruwellendig vastrotten, dan moet je ècht met bruut geweld komen om ze los te krijgen. Maar zo lang ze niet catastrofaal doorrotten, fijne dingen.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-10-2020 17:06 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 oktober 2020 19:16 schreef Negatieveling het volgende:
Een 308, hangt even af van het jaar maar grote goden, wat zijn daar slechte jaargangen van geweest. En lelijk! En matig rijden! Alleen de HDI-motoren waren prima, maar jammer genoeg zaten ze dan wel in een intzettende kut-auto.

Zo'n eerste generatie Focusje is leuk. Station rijdt minder goed dan de hatch (nou ja, je kunt hem wel mooier haaks de hoek om zetten op een klaverblad maar ik denk dat de typische klant die zo'n 100pk Focus station kocht daar niet per se op zat te wachten...). Ratlook wordt-ie vaak vanzelf wel, aan de onderkant. Die dingen kunnen best hartstochtelijk roesten - en ik kan dat als Alfista beoordelen. Ook de moeren van de draagarmen en andere links in de achterwielophanging kunnen godsgruwellendig vastrotten, dan moet je ècht met bruut geweld komen om ze los te krijgen. Maar zo lang ze niet catastrofaal doorrotten, fijne dingen.


308 uit 2010, wel de VTI ipv THP maar ook die bracht zat ellende (vier keer iets kapot in twee jaar). Ik vond hem wel best fijn rijden mits je hem op toeren hield, in de lage (zuinige) regionen was die niet vooruit te krijgen (1430kg...). Wel comfortabel en full options, wat dat betreft niks mis mee (als er niks haperde).

Die Focus ligt wel wat minder strak op de weg maar de stoelen zijn wel weer comfortabeler. Ik vind hem wel strakker rijden dan de Focus station die we jaren geleden hadden, maar goed, die had wat meer kilometers en begon al aardig vermoeid te raken. En met een andere stereo erin is het geluid van de 308 ook geëvenaard alleen maar de Focus wel wat meer rijgeluid. Heb op een klein blaasje op de rand van één wielkast na geen roest kunnen ontdekken, ook niet op de bodem. En anders laat ik de bodem wel net zo vol met meuk blaffen als met onze Renault 4CV (staat te koop trouwens, iemand interesse? https://www.oldtimers-te-koop.nl/oldtimer-autos/renault-4cv-1957_331364.aspx).

Ben der happy mee. Lekker goedkoop en degelijk rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-10-2020 17:08]


Je moeder.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2020 17:12 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Jeetje, zo'n 308 VTI trekt echt geen frikandel uit de mayonaise, nee. Op zich rijden ze niet verkeerd maar Peugeot heeft ook dat veel en veel beter gedaan.

Zo'n Focus moet wel goed op de weg liggen, eigenlijk. Kan natuurlijk goed zijn dat zo'n beetje overal de originele rubbers nog in zitten en dat de dempers hun beste tijd gehad hebben. Is overigens wel een beweeglijk aanvoelende auto, en dat is zo'n 308 nou niet bepaald. Dus in die zin is het niet 'strak'.

Met zo'n 4CV-tje ga je vast wel iemand blij maken, maar mij alvast niet. Een beetje gang moet er voor mij wel in zitten, immers.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-10-2020 19:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 oktober 2020 17:12 schreef Negatieveling het volgende:
Jeetje, zo'n 308 VTI trekt echt geen frikandel uit de mayonaise, nee. Op zich rijden ze niet verkeerd maar Peugeot heeft ook dat veel en veel beter gedaan.

Zo'n Focus moet wel goed op de weg liggen, eigenlijk. Kan natuurlijk goed zijn dat zo'n beetje overal de originele rubbers nog in zitten en dat de dempers hun beste tijd gehad hebben. Is overigens wel een beweeglijk aanvoelende auto, en dat is zo'n 308 nou niet bepaald. Dus in die zin is het niet 'strak'.

Met zo'n 4CV-tje ga je vast wel iemand blij maken, maar mij alvast niet. Een beetje gang moet er voor mij wel in zitten, immers.


Ja dat 'strakke' is relatief natuurlijk. M'n schoonmoeder heeft ook jaren een Focus mk1 hatchback gehad, ik vond hem zo 'wiebelig' als ik achterin zat. Bij de station vind ik dat wat minder maar wel aanwezig. Stuurt wel strak maar voelt desondanks toch een beetje zweverig aan. Maar niet op een hinderlijke manier, het wende wel.

Die 4CV is niet bepaald snel nee maar het lawaai als je gas geeft, geeft je wel het idee dat je vet hard gaat. Tot je na 20 seconden op de teller kijkt en naar de file in je spiegel. :')


Je moeder.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-10-2020 19:33 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Goed, geen auto, maar een vrachtwagen.

Vandaag eindelijk de kans gehad om eens een tijde rond te toeren met zo'n nieuwe Mercedes Actros met camera's en schermen in plaats van ouderwetschen buitenspiegels. Je denkt: hoe anders kan het zijn?

Nou, dat viel me dus nog vies tegen. Die camera's zitten natuurlijk op een vaste plek, dus je kunt niet zomaar je blikveld veranderen door even naar voren te hangen in je stoel of zo. Daar had mijn hoofd dus echt moeite mee bij het rechtsaf slaan, van rijbaan wisselen en de oplegger achteruit een hoekje om zetten. Netto mis je niet echt iets in je blikveld, maar het voelt heel onwennig aan als je gewone spiegels gewend bent. Je hebt de hele tijd het unheimische gevoel dat er iets kan zijn waar je het niet ziet en dat je dat dan met 36 ton compleet gaat platwalsen.

Met de losse trekker maakt het allemaal niet zo veel uit, maar met een trailer erachter... mwoah. Nog niet overtuigd.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2020 21:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Lijkt me lastig aan wennen ja, ergens zal der altijd een instinct zijn dat je het 'zelf' wil zien ofzo.


Je moeder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2020 18:02 by M. Profiel van M.

Zo, vanmorgen op mijn 42e ein-de-lijk geslaagd voor mijn praktijkexamen

Dan kan ik nu een auto gaan kopen. Wat zouden jullie aanraden als eerste autootje waar ik wel een deuk in kan rijden maar wat niet een to-taal afgetrapt brik is? Ik heb vooralsnog 2 harde eisen, namelijk goedkoop zodat ik nog naar sterrenrestaurants kan (als ze weer opengaan), en een automaat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-10-2020 18:29 by XXL Profiel van XXL

Sterrenrestaurant en een automaat.

Check.

Ik adviseer de FEBO.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-10-2020 18:29 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-10-2020 18:45 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 16 oktober 2020 18:02 schreef M. het volgende:
Zo, vanmorgen op mijn 42e ein-de-lijk geslaagd voor mijn praktijkexamen

Dan kan ik nu een auto gaan kopen. Wat zouden jullie aanraden als eerste autootje waar ik wel een deuk in kan rijden maar wat niet een to-taal afgetrapt brik is? Ik heb vooralsnog 2 harde eisen, namelijk goedkoop zodat ik nog naar sterrenrestaurants kan (als ze weer opengaan), en een automaat.


Nog kritisch op bouwjaren, merken, afmetingen en algehele uitstraling? En niet onbelangrijk: enige indicatie van budget?

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 16-10-2020 18:45]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2020 19:05 by M. Profiel van M.

Bedankt voor het advies XXL, maar in een FEBO kan je toch niet rijden?

quote:
Op 16 oktober 2020 18:45 schreef Negatieveling het volgende:
Nog kritisch op bouwjaren, merken, afmetingen en algehele uitstraling? En niet onbelangrijk: enige indicatie van budget?


Nou nee niet zo kritisch, het zou een eerste auto worden en ik wil er vooral in leren rijden zeg maar. Dus ik dacht aan een euro of 5.000.

Misschien kan ik volgend jaar in de leasebak, misschien ook niet. Of misschien heb ik over een paar jaar wat meer geld er voor over. Voor nu maakt het me niet zo heeeeel veel uit. Zoals gezegd een automaat, budget hierboven genoemd. Betrouwbaarheid is ook wel een pre. Verder is mijn auto-smaak nog net zo vers en onbevangen als de muzieksmaak van een beginnend metalheadje van 13 dus kom maar op.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-10-2020 19:05]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-10-2020 19:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik zou ook airco aan het wensenlijstje toevoegen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-10-2020 19:14 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Automaat, goedkoop en betrouwbaar is wel een beetje een dingetje. Traditioneel zitten automaten in duurdere auto's, en daar zit meer in, op en aan wat stuk kan en gaat. Niet per definitie onbetrouwbaar, wel relatief duur als je pech hebt. Automaten in goedkopere auto's zijn vaak ruk, of van die gerobotiseeerde handbakken, en heel vaak een combinatie van die twee. Ga je niet blij van worden.

Eigenlijk is als je met jouw eisenpakket een auto zoekt, het antwoord altijd 'Toyota'. Zo'n ding is hufterproof, vraagt weinig onderhoud en geeft nul plezier anders dan dat-ie het domweg doet.

Dan is misschien wel de beste optie een Prius. Zo'n ding is bijkans onverwoestbaar, zuinig, uiteraard altijd een automaat, en als je er een deuk in rijdt boeit het niet. Mijn persoonlijke ervaring is vooral met Priussen (Prii?) van de XW30-generatie vanaf 2009, dus met de 1.8 ipv de 1.5-motor. Die zijn net aan te vinden voor 5k, denk ik. Daar kun je eigenlijk niet mee de fout in gaan, tenzij je extrem veel pech hebt. Je zit er weliswaar redelijk beroerd in qua zitpositie en het heeft verder kraak noch smaak, maar om in te 'leren rijden' is het goud. Het is niet voor niks dat veel bejaarden uitgerekend in zo'n ding reden. Bovendien is onderhoud zelfs bij de dealer niet duur en de Toyota-dealerorganisatie neemt haar particuliere klanten nog serieus. Dat is ook wel lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 16-10-2020 19:17]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2020 19:20 by M. Profiel van M.

quote:
Op 16 oktober 2020 19:14 schreef Negatieveling het volgende:
Automaat, goedkoop en betrouwbaar is wel een beetje een dingetje. Traditioneel zitten automaten in duurdere auto's, en daar zit meer in, op en aan wat stuk kan en gaat. Niet per definitie onbetrouwbaar, wel relatief duur als je pech hebt. Automaten in goedkopere auto's zijn vaak ruk, of van die gerobotiseeerde handbakken, en heel vaak een combinatie van die twee. Ga je niet blij van worden.

Eigenlijk is als je met jouw eisenpakket een auto zoekt, het antwoord altijd 'Toyota'. Zo'n ding is hufterproof, vraagt weinig onderhoud en geeft nul plezier anders dan dat-ie het domweg doet.

Dan is misschien wel de beste optie een Prius. Zo'n ding is bijkans onverwoestbaar, zuinig, uiteraard altijd een automaat, en als je er een deuk in rijdt boeit het niet. Mijn persoonlijke ervaring is vooral met Priussen (Prii?) van de XW30-generatie vanaf 2009, dus met de 1.8 ipv de 1.5-motor. Die zijn net aan te vinden voor 5k, denk ik. Daar kun je eigenlijk niet mee de fout in gaan, tenzij je extrem veel pech hebt. Je zit er weliswaar redelijk beroerd in qua zitpositie en het heeft verder kraak noch smaak, maar om in te 'leren rijden' is het goud. Het is niet voor niks dat veel bejaarden uitgerekend in zo'n ding reden. Bovendien is onderhoud zelfs bij de dealer niet duur en de Toyota-dealerorganisatie neemt haar particuliere klanten nog serieus. Dat is ook wel lekker.

Ha kijk, daar heb ik wat aan, dank. Ja Toyota heb ik vaker gehoord als tip. Nul plezier is natuurlijk wel een dingetje maar boeien, het is mijn eerste auto. Ik heb gelest in een Volkswagen Golf, ben dan wel benieuwd hoe zo'n Prius ten opzichte daarvan rijdt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-10-2020 19:26 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 16 oktober 2020 19:20 schreef M. het volgende:
Ha kijk, daar heb ik wat aan, dank. Ja Toyota heb ik vaker gehoord als tip. Nul plezier is natuurlijk wel een dingetje maar boeien, het is mijn eerste auto. Ik heb gelest in een Volkswagen Golf, ben dan wel benieuwd hoe zo'n Prius ten opzichte daarvan rijdt.


Een Golf is in mijn boekje ook 'nul plezier' maar dat is wel een prettiger auto om mee te rijden dan een Prius. Dat zit hem dan vooral in de zitpositie, de veel betere stoel, en een wat minder indirect gevoel in stuur en pedalen. Je bent als het ware wat meer verbonden met de auto. Bedenk ook dat je waarschijnlijk hebt gelest in een vrij nieuwe auto, en dat je nu gaat shoppen voor iets van al gauw 10 jaar oud. Dan zit er wel wat sleet op alles, en de uitrusting zal wat minder zijn, dus een heel eerlijk vergelijk is het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 16-10-2020 19:27]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-10-2020 20:01 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gefeliciteerd, M.

Ik mag eindelijk na enorm veel gezeur om asperger, tia en schouder uit de kom de rijtest doen vsn het cbr. Lesauto en instructeur geregeld, kost me weer 150 euro. 21 december al, pfff. Al vanaf april oid mee bezig. Officieel rij ik sinds januari al niet meer. Maar meh.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-10-2020 20:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Allemaal de schuld van die D66 kneus Alexander Pechthold die nu de scepter zwaait bij het CBR.

https://www.rijschoolpro.nl/autonieuws/2020/10/08/eenarmige-chauffeur-gerrie-pol-krijgt-zijn-vrachtwagenrijbewijs-niet-terug/

https://www.dvhn.nl/drenthe/16.000-handtekeningen-voor-Gerrie-Pol-nog-34.000-te-gaan-26096449.html



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-10-2020 20:20]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-10-2020 20:39 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 16 oktober 2020 20:01 schreef F.Jacobse het volgende:
Gefeliciteerd, M.

Ik mag eindelijk na enorm veel gezeur om asperger, tia en schouder uit de kom de rijtest doen vsn het cbr. Lesauto en instructeur geregeld, kost me weer 150 euro. 21 december al, pfff. Al vanaf april oid mee bezig. Officieel rij ik sinds januari al niet meer. Maar meh.





In CBR-termen is 21 december jammer genoeg inderdaad 'al'. Het is daar al jarenlang een bovenste beste puinzooi op allerlei vlakken, en reken maar dat het corona-gebeuren bepaald niet geholpen heeft. Je kunt dus maar beter slagen, want je komt anders waarchijnlijk weer achteraan in de rij...



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-10-2020 20:50 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou ja, het is geen examen. Dat werd benadrukt. Maar geen idee wat er gebeurt als ik het mocht verklooien. Ik héb gewoon nog steeds mijn rijbewijs.

Maar goed, ik zou niet weten waarom ik het zou verklooien, ik rij net als altijd. Goed dus, hehe.

M'n ma van 78 heeft even geleden ook zo'n rijtest gedaan en die ging prima. Lijkt me sterk dat ik slechter rij dan mijn ma. Want ik zit liever niet bij haar in de auto.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen