IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Hypnos LEDstrips onder zijn auto bevestigt (auto topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-02-2022 21:19 by Snaack Profiel van Snaack

Ha nee, niet voor mij, de sedan is niet mijn favoriete carrosserievorm. En qua kleur, alles prima als het maar zwart is. Smaken verschillen

Hadden jullie nu een hybride Panamera? Ook een chique auto hoor.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-02-2022 21:23 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zag vorige week zo/n taycan hier in het veen staan. Even omheen gelopen. Ik weet niet precies waarom, maar alleen die koplampen al. Hele mooie auto om te zien, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-02-2022 21:34 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 15 februari 2022 21:19 schreef Snaack het volgende:
Ha nee, niet voor mij, de sedan is niet mijn favoriete carrosserievorm. En qua kleur, alles prima als het maar zwart is. Smaken verschillen



Grappig, ik ben juist heel erg van de sedans. Heb de schijn nu wel wat tegen met een 350Z en een Elise in de vloot, maar de ouwe sedannetjes zijn nog altijd in de meerderheid. En zwart ben ik ook klaar mee, ik ben absoluut geen poetser en ik vind een auto niet snel 'vies' ogen, maar holy hell wat is een zwarte auto besmettelijk. Mijn circuithok (sedan!) is zwart. Te veel moeite om daar iets aan te doen en ik heb superveel zwart reserveplaatwerk, maar eerste keus zou het niet zijn.

Een Taycan is een superfijn ding. Basisversie zou ik zo willen hebben als daily driver. Die heeft alleen RWD en vermogen/koppel zat. Stuurt ook hartstikke goed, maar je moet er eigenlijk geen gezin mee willen vervoeren. Absurd weinig binnenruimte voor het formaat. In de ijsblauwe kleur van deze foto graag, en ik denk ook op deze velgen. De rest van het aanbod is nòg nadrukkelijker van dat monsterlijk lelijke tweekleurige met diamond cut polijstcontrast en daar ben ik allergisch voor. En anders aftermarket-wielen.

EDIT: maar teringjantje, wat een geld. Heb er voor de gein de configurator eens bij gepakt en het ding samengesteld zoals ik hem dan hypothetisch zou kopen. Basisprijs is 90k, en zonder heel exotische opties te kiezen maak ik daar al 120k van. Toch wel serieus geld. Voor dat geld pik ik bij Porsche Centrum Amsterdam een vrolijk gele 718 GT4 op uit 2015. Krijg ik nog 15k wisselgeld voor Euro98 en wat achterbanden. Tja, dan neem ik die en koop ik de volgende generatie Taycan wel (liefst een maatje kleiner) zodra de benzine echt onbetaalbaar is geworden. Hypothetisch hè, want ik ben geen echte Porsche-adept. En ik heb geen 120k los rondslingeren op het moment.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-02-2022 22:29]



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-02-2022 22:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Mja

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-10-2022 12:07]


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-02-2022 10:27 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 februari 2022 21:34 schreef Negatieveling het volgende:
EDIT: maar teringjantje, wat een geld. Heb er voor de gein de configurator eens bij gepakt en het ding samengesteld zoals ik hem dan hypothetisch zou kopen. Basisprijs is 90k, en zonder heel exotische opties te kiezen maak ik daar al 120k van.


Dat is inderdaad niet zo grappig bij Porsche en dan hou je je nog in ook. Die basisversies hebben nog net stoelen en ramen, verder zijn ze helemaal kaal.

Als ik ik zo'n ding zou gaan rijden en het mag dan wat kosten, dan moet hij ook wel echt helemaal naar mijn zin zijn. Daarom, denk ik niet dat er ooit 1 komt haha.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-02-2022 10:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Jullie rijden toch een e-PAce? Of i--Pace? Lijkt me ook best fijn rijden Zwart zeker? Ook nog metal stickers erop of dat dan weer niet?

Hiervoor hadden we een BMW 5 serie, ik weet het luxe probleem, ook niets te klagen, maar das toch wel een serieze klasse minder dan Porsche, qua rijbeleving, qua soepelheid etc. Eerlijk gezegd vind ik een BMW niet heel veel anders rijden dan de gemiddelde andere auto van welk merk dan ook, als je een vergelijkbare afmeting kiest. Porsche rijdt toch echt wel een heel stuk lekkerder. Aan de ene kant ruiger, aan de andere kant juist soepeler, moeilijk uit te leggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 16-02-2022 10:39]


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-02-2022 10:41 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ja, dat loopt echt snel mis. Ik zou het panoramadak willen, active torque vectoring, stoelverwarming en een handvol zaken die je goddomme al op een Hyundai i20 standaard krijgt. Geen exotische Exklusiv Manufaktur-zaken, geen PASM... en toch al 30k aan opties. Bi-fucking-zar.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-02-2022 10:45 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Active Torque Vectoring, can't live without it! (geen idee wat het is maar het klinkt fantastisch)

Kijk eens hoe mooi zelfd rood staat:



When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2022 11:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 februari 2022 21:34 schreef Negatieveling het volgende:
Grappig, ik ben juist heel erg van de sedans. Heb de schijn nu wel wat tegen met een 350Z en een Elise in de vloot, maar de ouwe sedannetjes zijn nog altijd in de meerderheid. En zwart ben ik ook klaar mee, ik ben absoluut geen poetser en ik vind een auto niet snel 'vies' ogen, maar holy hell wat is een zwarte auto besmettelijk. Mijn circuithok (sedan!) is zwart. Te veel moeite om daar iets aan te doen en ik heb superveel zwart reserveplaatwerk, maar eerste keus zou het niet zijn.

Een Taycan is een superfijn ding. Basisversie zou ik zo willen hebben als daily driver. Die heeft alleen RWD en vermogen/koppel zat. Stuurt ook hartstikke goed, maar je moet er eigenlijk geen gezin mee willen vervoeren. Absurd weinig binnenruimte voor het formaat. In de ijsblauwe kleur van deze foto graag, en ik denk ook op deze velgen. De rest van het aanbod is nòg nadrukkelijker van dat monsterlijk lelijke tweekleurige met diamond cut polijstcontrast en daar ben ik allergisch voor. En anders aftermarket-wielen.

EDIT: maar teringjantje, wat een geld. Heb er voor de gein de configurator eens bij gepakt en het ding samengesteld zoals ik hem dan hypothetisch zou kopen. Basisprijs is 90k, en zonder heel exotische opties te kiezen maak ik daar al 120k van. Toch wel serieus geld. Voor dat geld pik ik bij Porsche Centrum Amsterdam een vrolijk gele 718 GT4 op uit 2015. Krijg ik nog 15k wisselgeld voor Euro98 en wat achterbanden. Tja, dan neem ik die en koop ik de volgende generatie Taycan wel (liefst een maatje kleiner) zodra de benzine echt onbetaalbaar is geworden. Hypothetisch hè, want ik ben geen echte Porsche-adept. En ik heb geen 120k los rondslingeren op het moment.




vreselijk duur id,

ik ben er voor gaan kijken, mee gereden .... ja lekker natuurlijk.
Basisprijs hier was 85K maar dan zit er echt niets op, ook niet de leuke neus. En iedere kleine optie is bijna 1 à 2K ... dan voel je je een mega pauper als je overal neen op antwoordt
en qua korting zat die op 5% saloncondities.


dus niet.


dan maar deze genomen, quasi full option (met een groepsdeal van 15%)

https://www.bmw.be/nl/all-models/m-series/i4-m50/2021/bmw-i4-m50-overzicht.html

met wat extra carbon zal hij er best goed uitzien.

levertermijn wel al een paar maand opgeschoven ondertussen.


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-02-2022 11:34 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

i4 heb ik nog niet gereden, maar van mensen die hem wel hebben gereden begrijp ik dat de 'lichtste' versie het fijnste stuurt. Ben er wel benieuwd naar, want de i3 rijdt al dik prima voor wat het is.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-03-2022 10:37 by Ktulu Profiel van Ktulu

11 jaar oude diesel Dacia Duster kop-staart in de prak gereden paar weken geleden. Nieuwe Duster levertermijn van half jaar. Tweedehandsmarkt dan maar op. Sinds eind vorige week Renault Megane Grandtour dCi 110 onder mijn kont. Afwerkingsniveau intens en in het zwart uiteraard. 5 jaar oud, 96.000 km.



Qua luxe flinke update als je van zo'n semi-tractor komt.


[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 09-03-2022 10:37]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-03-2022 16:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Zeer mooi, veel plezier! Hoe is de kofferruimte daarin?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2022 16:20 by spectre Profiel van spectre

ja, hoeveel lijken kun je kwijt?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-03-2022 16:20]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-03-2022 16:26 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 maart 2022 16:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Zeer mooi, veel plezier! Hoe is de kofferruimte daarin?


Hij haalt het niet bij de Skoda Octavia Combi van mijn vriendin, maar voor een middenklasser break niet beroerd. Een Volvo V60 is bv een stuk minder ruim.

[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 09-03-2022 16:27]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-03-2022 16:41 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 9 maart 2022 16:20 schreef spectre het volgende:
ja, hoeveel lijken kun je kwijt?


Dat is altijd een kwestie van eerst zagen, dan laden. Er passen er meer in dan je denkt.



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2022 16:43 by spectre Profiel van spectre

Als je zo denkt dan kunnen ze ook wel eerst door de gehaktmolen en passen er tien in mijn rugzak


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-03-2022 16:46 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Klopt, maar is wel zwaar hoor. ARBO-technisch gezien niet te doen.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-03-2022 18:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 9 maart 2022 16:41 schreef Negatieveling het volgende:
Dat is altijd een kwestie van eerst zagen, dan laden. Er passen er meer in dan je denkt.
Heb het eens in omgekeerde volgorde geprobeerd, maar daar was de leasingfirma niet blij om.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-03-2022 18:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 9 maart 2022 16:26 schreef Ktulu het volgende:
Hij haalt het niet bij de Skoda Octavia Combi van mijn vriendin, maar voor een middenklasser break niet beroerd. Een Volvo V60 is bv een stuk minder ruim.
Ah, duidelijk!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-03-2022 19:40 by XXL Profiel van XXL

Pfff, van narigheid vandaag met de auto van de vrouw al E10 zooi getankt bij een onbemand tankstation omdat het 16 cent goedkoper was en nog steeds 2,31/L kwijt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-03-2022 19:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je had ook tot april kunnen wachten met tanken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-03-2022 19:50 by XXL Profiel van XXL

ik ben er niet zeker van dat het dan goedkoper zal zijn.

Die korting krijgen we over de prijs tegen die tijd dus de prijs kan nog ff omhoog.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-03-2022 20:27 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 13 maart 2022 19:40 schreef XXL het volgende:
Pfff, van narigheid vandaag met de auto van de vrouw al E10 zooi getankt bij een onbemand tankstation omdat het 16 cent goedkoper was en nog steeds 2,31/L kwijt.


Ach. Eerder deze week de Datsun moeten tanken. 68 liter Euro98, à €2,52 op dat moment. En dan kan ik weer 460 kilometer, als ik niet te uitbundig doe.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-03-2022 20:44 by XXL Profiel van XXL

Toch maar ff euro 95 hier. Het zal bij jouw Datsun wellicht nodig zijn maar bij de Hundaaai van de vrouw merk ik qua lekker lopen niet heel veel verschil.

Bij de T5 maakt het qua prestatie en motorgeluid (hij loopt er gewoon mooier op) weldegelijk verschil als ik premium tank dus daar gaat BP Ultimate in. VPower loopt hij minder mooi op en ik rijd daarmee ruim een km minder op een liter.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-03-2022 18:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 februari 2022 11:34 schreef Negatieveling het volgende:
i4 heb ik nog niet gereden, maar van mensen die hem wel hebben gereden begrijp ik dat de 'lichtste' versie het fijnste stuurt. Ben er wel benieuwd naar, want de i3 rijdt al dik prima voor wat het is.



Je ziet er nog niet al te veel, i4's.

ook de gewone brandstof 4-reeks niet.


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen