|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb ik ook eens gehad, in een ernstige sneeuwbui in Zweden. Da's echt niet fijn, want alles ìs al wit en dan ook dat nog. Gelukkig is het daar niet druk en bleek het een zekering te zijn, wat snel genoeg verholpen was. Maar je schrikt je de bloemetjes. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Het schijnt iets te doen. |
|
Ik geloof dat ik dat wel nodig heb ja.. Hele middag bezig geweest met demontage en gangbaar maken. Ik sluit de boel weer aan en je raadt het al.. euvel niet verholpen ... hoe de hazen lopen ... |
|
In de regen de hele tijd achteruitrijden is ook geen geprefereerde optie natuurlijk. |
|
Je krijgt er alleen zo'n stijve nek van, das wel minder. Naja wordt er toch weer eens iets stijf he. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Kan ook gewoon zo zijn dat het motortje niet meer voldoende koppel levert, dan gaat het hem sowieso niet meer worden. Kan een kwestie zijn van gare bedrading. Meet eens of het ding wel echt 12V krijgt en niet een laffe 8V of zo. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-02-2019 20:53] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Goeie tip, ga ik even doen. Heb idd het idee dat ie wat kracht mist. Bij deze stand ongeveer (eigenlijk iets eerder nog) wil die niet verder, de stangen staan dan helemaal in elkaars verlengde en dan zit ie echt op een dood punt (en motortje doet "prrrrrrrrr"). En er is dan wat speling te zien (rood omcirkeld). ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik weet dat ik dit om de zo veel maanden over een andere auto vraag, maar ik verander binnenkort van werkgever met andere car policy, etc etc. Komt erop neer dat ik een jaartje kan opgezadeld worden met een Seat Leon uit 2015, manueel, 1.6 diesel. Quasi instapmodel + gps + (eventueel) parkeersensoren achteraan. Na een jaartje poolwagen-oprijden is er dan ruimte voor wel keuze. Maar is zo'n naakte diesel-Leon uit dat jaar wat te overleven? Ik ga ervan uit dat het gewoon een saaie, niet al te comfortabele maar wel praktische wagen is? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tja, ik heb aardig vaak zo'n Leon als huurauto onder mijn gat gekregen. Wat zal ik er van zeggen? Hij deelt natuurlijk het platform met de VW Golf en dat vind ik al een zouteloos ding, laat staan zijn Spaanse budget-neefje. Qua bang-for-buck is het niet verkeerd, maar het is wat mij betreft een vreugdeloos vervoermiddel waar de marketingafdeling krampachtig een 'sportief' sausje overheen heeft gegoten. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
https://www.theverge.com/2019/2/19/18232410/citroen-ami-one-concept-geneva-motor-show-2019 Zo! Een gamecube op wielen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Auto's, voor zover je het auto's kunt noemen, op batterijen moeten er nou eenmaal achterlijk uitzien. Muv een paar modellen dan. |
|
Even je bumper 'herstellen'. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rij anders eens met een Bentley (figuratieopdracht). Niet evident, als je handgeschakeld gewoon bent, om met zo'n sjiek ding te rijden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mooi man. 43 euro boete. 55 na correctie binnen de bebouwde kom. Ik ben er ff heen gereden ivm twijfel of het binnen de bebouwde kom was en heb de plek gevonden. Het was ongeveer 1 meter voor het bordje 'einde bebouwde kom'. Uiteraard volledig terecht maar toch: ...................... A.C.A.B. A.C.A.B. ...................... Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een geweldig maf ding ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Demtah richting Terwolde toevallig? Daar ben ik ook geflitst ooit. Zelfde bedrag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Richting Holten. Ze flitsen zich hier sowieso de hele tijd suf de laatste tijd. Vraagje. Ben jij toevallig bekend met Iwan van Lankvelt Auto's in Uden? Beetje een betrouwbaar adresje of is dat zo'n handelende beunhaas? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beunhaas. Maar dat heb je niet van mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik bedoelde ook Holten, trouwens. Kutplek, de flitspaal staat daar inderdaad net voor het bord einde bebouwde kom, op zo'n hele lange rustige weg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ferm hoeveel rookt die per 100km? signature |
|
Geen idee. Weet alleen dat het best lastig was, zo'n eerste keer met een automatic rijden. Iemand had me wel even mogen zeggen dat je absoluut niet aan die rem hoeft te komen The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Bij een automaat moet je je linkervoet vastboren aan het carrosserie. Als je vanuit reflex de koppeling in wilt trappen maar het is de rem dan voel je dat wel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb twee jaar automaat gereden. Daarna de eerste keer met een versnellingsauto bij het achteruit inparkeren per ongeluk op het gas getrapt i.p.v. op de rem. De omschakeling van automaat naar versnelling vind ik toch wat meer tricky... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Automaten zijn ideaal om het met links remmen te oefenen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |