IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Hypnos LEDstrips onder zijn auto bevestigt (auto topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 04-02-2019 22:15 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Heb ik ook eens gehad, in een ernstige sneeuwbui in Zweden. Da's echt niet fijn, want alles ìs al wit en dan ook dat nog. Gelukkig is het daar niet druk en bleek het een zekering te zijn, wat snel genoeg verholpen was. Maar je schrikt je de bloemetjes.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-02-2019 22:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

Dat lijkt me ook niet bepaald fijn nee. Ik zat net in de spits, het was al donker, en dan zo'n heerlijke nevel van moussonregen, ik zag echt niets meer, alleen heel vaag nog wat contouren van autolichtjes. Verder niks, geen wegbelijning, geen rijstroken.

Wel gewoon het gas erop gehouden natuurlijk. Hoe eerder je uit zo'n situatie bent hoe beter. Veiligheid voor alles.



... hoe de hazen lopen ...


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 05-02-2019 18:06 by Schweinhein Profiel van Schweinhein



Het schijnt iets te doen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-02-2019 17:02 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ik geloof dat ik dat wel nodig heb ja..

Hele middag bezig geweest met demontage en gangbaar maken. Ik sluit de boel weer aan en je raadt het al.. euvel niet verholpen


... hoe de hazen lopen ...


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 06-02-2019 19:12 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

In de regen de hele tijd achteruitrijden is ook geen geprefereerde optie natuurlijk.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-02-2019 19:20 by faalhaas Profiel van faalhaas

Je krijgt er alleen zo'n stijve nek van, das wel minder. Naja wordt er toch weer eens iets stijf he.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-02-2019 20:51 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Kan ook gewoon zo zijn dat het motortje niet meer voldoende koppel levert, dan gaat het hem sowieso niet meer worden. Kan een kwestie zijn van gare bedrading. Meet eens of het ding wel echt 12V krijgt en niet een laffe 8V of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-02-2019 20:53]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-02-2019 21:27 by faalhaas Profiel van faalhaas

Goeie tip, ga ik even doen.

Heb idd het idee dat ie wat kracht mist. Bij deze stand ongeveer (eigenlijk iets eerder nog) wil die niet verder, de stangen staan dan helemaal in elkaars verlengde en dan zit ie echt op een dood punt (en motortje doet "prrrrrrrrr"). En er is dan wat speling te zien (rood omcirkeld).







... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-02-2019 18:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik weet dat ik dit om de zo veel maanden over een andere auto vraag, maar ik verander binnenkort van werkgever met andere car policy, etc etc. Komt erop neer dat ik een jaartje kan opgezadeld worden met een Seat Leon uit 2015, manueel, 1.6 diesel. Quasi instapmodel + gps + (eventueel) parkeersensoren achteraan.

Na een jaartje poolwagen-oprijden is er dan ruimte voor wel keuze. Maar is zo'n naakte diesel-Leon uit dat jaar wat te overleven? Ik ga ervan uit dat het gewoon een saaie, niet al te comfortabele maar wel praktische wagen is?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-02-2019 10:30 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Tja, ik heb aardig vaak zo'n Leon als huurauto onder mijn gat gekregen. Wat zal ik er van zeggen? Hij deelt natuurlijk het platform met de VW Golf en dat vind ik al een zouteloos ding, laat staan zijn Spaanse budget-neefje. Qua bang-for-buck is het niet verkeerd, maar het is wat mij betreft een vreugdeloos vervoermiddel waar de marketingafdeling krampachtig een 'sportief' sausje overheen heeft gegoten.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-03-2019 15:26 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 24-03-2019 15:58 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

Auto's, voor zover je het auto's kunt noemen, op batterijen moeten er nou eenmaal achterlijk uitzien. Muv een paar modellen dan.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-03-2019 20:06 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Even je bumper 'herstellen'.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-03-2019 13:10 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Rij anders eens met een Bentley (figuratieopdracht). Niet evident, als je handgeschakeld gewoon bent, om met zo'n sjiek ding te rijden.





The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-05-2019 12:16 by XXL Profiel van XXL

Mooi man.

43 euro boete. 55 na correctie binnen de bebouwde kom. Ik ben er ff heen gereden ivm twijfel of het binnen de bebouwde kom was en heb de plek gevonden.

Het was ongeveer 1 meter voor het bordje 'einde bebouwde kom'.
Uiteraard volledig terecht maar toch:


......................
A.C.A.B.
A.C.A.B.
......................


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-06-2019 10:24 by faalhaas Profiel van faalhaas

Wat een geweldig maf ding



... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-06-2019 11:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 mei 2019 12:16 schreef XXL het volgende:
Mooi man.

43 euro boete. 55 na correctie binnen de bebouwde kom. Ik ben er ff heen gereden ivm twijfel of het binnen de bebouwde kom was en heb de plek gevonden.

Het was ongeveer 1 meter voor het bordje 'einde bebouwde kom'.
Uiteraard volledig terecht maar toch:


......................
A.C.A.B.
A.C.A.B.
......................
Demtah richting Terwolde toevallig? Daar ben ik ook geflitst ooit. Zelfde bedrag.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-06-2019 12:21 by XXL Profiel van XXL

Richting Holten. Ze flitsen zich hier sowieso de hele tijd suf de laatste tijd.

Vraagje.

Ben jij toevallig bekend met Iwan van Lankvelt Auto's in Uden?
Beetje een betrouwbaar adresje of is dat zo'n handelende beunhaas?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-06-2019 14:02 by bastianus Profiel van bastianus

Beunhaas. Maar dat heb je niet van mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-06-2019 14:03 by bastianus Profiel van bastianus

Ik bedoelde ook Holten, trouwens. Kutplek, de flitspaal staat daar inderdaad net voor het bord einde bebouwde kom, op zo'n hele lange rustige weg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2019 15:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 maart 2019 13:10 schreef PandroidJack het volgende:
Rij anders eens met een Bentley (figuratieopdracht). Niet evident, als je handgeschakeld gewoon bent, om met zo'n sjiek ding te rijden.






ferm

hoeveel rookt die per 100km?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-06-2019 8:45 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Geen idee. Weet alleen dat het best lastig was, zo'n eerste keer met een automatic rijden. Iemand had me wel even mogen zeggen dat je absoluut niet aan die rem hoeft te komen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2019 10:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bij een automaat moet je je linkervoet vastboren aan het carrosserie. Als je vanuit reflex de koppeling in wilt trappen maar het is de rem dan voel je dat wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2019 12:45 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb twee jaar automaat gereden. Daarna de eerste keer met een versnellingsauto bij het achteruit inparkeren per ongeluk op het gas getrapt i.p.v. op de rem. De omschakeling van automaat naar versnelling vind ik toch wat meer tricky...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-06-2019 21:35 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Automaten zijn ideaal om het met links remmen te oefenen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen