![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Kelere... ![]() "Na het sukses van het Van Gogh-condoom, ben ik mijn gaan toeleggen op de produktie van Reliporno. Dat is porno waarin de vrouwen om de minuut "O God wat lekker!" roepen." ![]() |
|
Wim, wees eerlijk, die vage verhalen van Slegty roepen toch vragen op of niet? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Ik vergeet vrij veel, dus tsja. Ik vind het gewoon allemaal erg vermakelijk. Hulde voor eenieder! Broeva! Haro! "Na het sukses van het Van Gogh-condoom, ben ik mijn gaan toeleggen op de produktie van Reliporno. Dat is porno waarin de vrouwen om de minuut "O God wat lekker!" roepen." ![]() |
|
@ND: het zijn oprechte vragen omdat het fenomenen betreft die ik nog nooit eerder heb ervaren, heb ook nog nooit elektrisch gereden. Negie heeft in mijn lekenogen er verstand van. En ik vind, als iemand met oorpsronkelijk een behoorlijk technische achtergrond, zijn verhalen erg interessant. Je hele verhaal over natte onderbroeken is echt een beetje bizar en zal vast wel iets over jouw gemoedstoestand zeggen ![]() |
|
![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Het is hier nu natuurlijk al jaren niet meer zo druk qua users, maar ik heb in het verleden ook heel vaak advies gevraagd aan mensen omtrent van alles en voornamelijk veel over pc's en internet dingen en zo. Heeft me heel vaak geholpen en nog gratis ook. Ook iemand gevonden die een website voor m'n bandje had gemaakt voor nop. Top. "Na het sukses van het Van Gogh-condoom, ben ik mijn gaan toeleggen op de produktie van Reliporno. Dat is porno waarin de vrouwen om de minuut "O God wat lekker!" roepen." ![]() |
|
quote: quote: Jij hebt echt te veel uren bij de psych doorgebracht knul. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Zou "niet genoeg uren" niet toepasselijker zijn en in dezelfde strekking als je lowkey psychologische analyse? Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: ![]() Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
quote: Dat was het punt niet, Wim. Dat is enkel het punt wat sommigen er nu van willen maken. Doet er verder niet toe. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ow, ok, ik bemoei met dan verder niet meer mee. ![]() "Na het sukses van het Van Gogh-condoom, ben ik mijn gaan toeleggen op de produktie van Reliporno. Dat is porno waarin de vrouwen om de minuut "O God wat lekker!" roepen." ![]() |
|
Zo maar eens ff langs de garage. Melding op het dashboard voor de koelvloeistof maar er lijkt voldoende in te zitten. De temperatuur loopt ook niet raar op. Start normaal, rijdt normaal, de boel gaat niet in noodloop ofzo. Als ik de auto uitzet na het krabben van de ruit en opnieuw start is de storing weg. Zal wel iets met de sensor zijn. Kijken of ze iets uit kunnen lezen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Of toch gewoon iets aan de lage kant waardoor hij net te ver zakt als de vloeistof met deze extreme kou wat in volume afneemt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
HOUONSNIETLANGERINSPANNINGGEK!!!! ![]() |
|
Het laatste dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ok koel (geen pun intended etc) ![]() |
|
En geen kosten. Wat dus in normaal nederlands betekent dat er volgende maand bij de beurt en APK wel weer een vage post 'diversen' op de rekening zal staan. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Die post 'diversen' is altijd nog beter dan de post die ik eens onder ogen kreeg van een VW-dealer waar een auto uit het wagenpark van mijn werkgever in onderhoud is. Tijdens het uitlezen van het foutgeheugen had de auto namelijk aan een batterijlader gehangen. Prima, zo doe je dat. Maar wat je vervolgens misschien niet moet doen is dan '1 uur gebruik acculader' specificeren à 15 euro. Dat vond ik wel vrij extreem. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Bij de VW dealer kom ik niet. Ik weet niet of dat een landelijk probleem is of alleen bij de lokale VW dealer, maar ik vind dat je daar als bezitter van een auto ouder dan een jaar of 5 nogal met de nek wordt aangekeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat was bij de Audi dealer ook ![]() |
|
Los daarvan is het uurtarief bij de dealer meestal ook 'wat' hoger, het hele onderhoud eigenlijk. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Mijn ervaringen zijn ook niet onverdeeld positief maar ja, servicecontracten en zo. Was er laatst weer en dacht van de gelegenheid gebruik te maken om voor een project een onderdeel bestellen van 1600 euro, maar dat werd botweg geweigerd door de meneer van de onderdelenbalie. "Dat moet online, ik ga dat hier en nu niet allemaal staan uitzoeken natuurlijk" (mind you, hij hoefde niets uit te zoeken. Ik had godbetert een onderdeelnummer voor hem). Hij had het overduidelijk te druk met wezenloos naar de muur staren. Moet ook gebeuren. Vorig jaar heb ik met een stagiair (!!!) van de werkplaatsreceptie nog ruim een kwartier van mijn leven verspild. Eén van onze VW's had specifiek onderhoud nodig en ik dacht (sukkel dat ik ben): laat ik van de nood een deugd maken en meteen een grote beurt laten doen. Goed, zit ik daar met de stagiair die keurig het lijstje met punten doorneemt waar de grote beurt uit bestaat. Komt-ie bij een aantal items over het schuifdak. "Nou, streep die er maar af, want er zit geen schuifdak in". De knul kijkt me aan en zegt "Jawel hoor". Dus ik zeg: "Volgens mij niet hoor, ik heb op weg hierheen nog in die auto gezeten en toen zat er nog geen schuifdak in". Knul glimlacht meewarig: "Natuurlijk wel meneer, want anders zou het niet op de lijst staan hè. Want die komt op basis van het chassisnummer uit de computer en de computer weet echt precies welke opties er op de auto zitten. Zal ik het u anders laten zien?" Dat leek me wel wat, dus ik zei zo onschuldig mogelijk: "Heel graag". Wij naar die auto toe. Geen schuifdak te bekennen natuurlijk. Knul op het dak kijken, in de auto zitten, moeilijk naar het hemeltje kijken. Vervolgens weer de auto uit, chassisnummer achter de voorruit controleren - je kunt immers niet uitsluiten dat ik, de klant, hem een poets probeer te bakken door stiekem een andere auto daar neer te zetten. Nee, dat nummer klopte toch wel. Moeilijk kijken. Motorkap open. Ingeslagen chassisnummer controleren. Nog moeilijker kijken. Nogmaals in de auto gaan zitten, uitstappen, weer naar het dak kijken. Dat duurde zo eventjes en toen zei hij: "Er lijkt inderdaad geen schuifdak in te zitten". Daar heb ik maar op geantwoord: "Dat klopt - dat lìjkt misschien zo, maar het zit er toch echt in. Want de computer weet dat echt wel." Liefst had ik die VW-lijken überhaupt niet in de vloot gehad en geen klanten en partners die met VW's als platform aan komen zetten, maar soms heb je het niet voor het uitkiezen. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |