![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik las het verkeerd, het punt over de senaat staat natuurlijk los van de TK-verkiezingen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Die poepstamper stond weer flink te projecteren. Nu meneertje tweezetel. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-06-2025 11:46] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je zegt weer niks, en toch wasemt de homofobie eruit. No dogs, no masters. ![]() |
|
Of misschien geen homofobie, maar onzekerheid over je seksualiteit? No dogs, no masters. ![]() |
|
Nu Rolo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Jij ziet overal iets seksueels in dus kijk naar jezelf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Je bedoelde dus iets anders met 'poepstamper' dan een seksuele verwijzing? Ik ben inderdaad heel seksueel, dank ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Bontenbal bedoel je dan, toch? Dat is wel een erg goede overeenkomst ![]() Op zich OK gast verder, lijkt me; weet alleen niet of hij het aan kan om op echt lange termijn partijleider te zijn. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ftfy Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Rolo ja. Deze: ![]() Die gast heeft dezelfde aard als zijn voorvader Claes Michielsz Bontenbal. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() Vertel maar dan wat je bedoelde. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik ken de reclame. Als een olifant ![]() Z'n voorvader ken ik niet. Wat had die voor aard? No dogs, no masters. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Wilders, die niets voor elkaar krijgt; een grote mond naar NSC die het ook niet voor elkaar krijgt maar het wel serieus probeert. En een beter, coherenter, verhaal heeft. Tsja. Ik zou m'n geld eerder inzetten op NSC dan PVV. NSC kan een soort CDA worden, wat er al is maar ook misschien een vernieuwing in het politieke midden nodig heeft. PVV/Wilders is inderdaad sneren en moeilijk doen. Werk iets uit. Een wetsvoorstel of iets anders. Maar werk iets uit. Ik ga het er waarschijnlijk mee oneens zijn, maar dan hebben we iets om over te praten wat meer is dan luchtkastelen van Wilders. No dogs, no masters. ![]() |
|
En dat Nederlandse Sabotage Club. Zo gevat weer! Doet me denken aan de tijd dat ik en mijn vriendjes Backstreet Ellende zeiden in plaats van Backstreet Boys. Dan ben je wel even het mannetje hoor zo op het schoolplein. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Backstreet Ellende, nou dan ben je echt het mannetje op het schoolplein. ![]() ![]() ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Clowntje Sater met zijn hockeytrutten gedoe. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Hmmm, hockeytrutten, lang geleden.. No dogs, no masters. ![]() |
|
Gleuven.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Jimmy Dijk, de Mark vd Oever van de 2e Kamer. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Geen idee wie Mark vd Oever is.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Houden zo. (Realiteitsuitgedaagde voorman van Farmers Defence Force) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-06-2025 15:23] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |