![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hij probeert er in ieder geval nog iets van te maken, met dat fopkabinet. ![]() |
|
als die ik die faber iets hoor uitkramen rol ik ook altijd zo van de stoel af. ![]() |
|
Volgens mij ging het over volidioot Schoof en niet over Faber. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Jimmy Dijk is een mongooltje dat het niet snapt. Je koopt voor een euro in Rusland meer dan binnen Europa. Dus dat kan je niet zomaar met elkaar vergelijken. Wij hebben meerdere legers, dus meer overhead. Onze militairen krijgen meer/beter betaald, maar ook een betere opleiding, betere uitrusting en wapens. Anders dan Putin willen wij dat onze militairen weer thuiskomen, en zetten wij hen niet in als kanonnenvoer. Anders dan in Rusland is een mensenleven hier ietss waard. Dat heeft financiële consequenties. Wij hebben onszelf verplicht ons militairen met adequate middelen uit te rusten, in plaats van de papiermache rotzooi waarmee Putin mensen de dood instuurt. Dat is nou net waar deze gehele confrontatie uiteindelijk om draait: Europese/westerse waarden vs despotisme. Gemakkelijk populisme van Dijk. Hij etaleert zijn totale onkunde en onbeschrijfelijke domheid. Schoof is een held. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 20-03-2025 16:16] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote:maak ik zelf wel uit. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-03-2025 16:13] ![]() |
|
quote: exact. ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Die Schoof is net zo'n mongool als Rutte. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
maar is dat nou alleen omdat hij wel de noodzaak ziet van het opbouwen van een stevigere europese defensiemacht en het geld wat dat kost en de kopstukken uit de coalitie niet? ![]() |
|
quote: Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Voor al die liefhebbers hier, rondje 83 ![]() |
|
quote: Daarnaast vergelijkt Dijk ook de huidige uitgaven per jaar (de 405 miljard, die ik ook niet zo 1-2-3 tevoorschijn krijg) met een meerjarig herbewapeningsprogramma (de 800 miljard). Wel een goed punt dat we dat geld liever binnen Europa uitgeven. No dogs, no masters. ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/03/24/briefje-van-jan-aan-stephan-van-baarle-5/ Briefje aan de grootste antisemiet en racist uit de 2e Kamer. quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briejfe volg bovenstaande link. ![]() Afwachtende op de reactie van de ZM jankieboe. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-03-2025 17:14] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/03/26/briefje-van-jan-aan-jan-paternotte-10/ Briefje aan Paternothing aka vleugelmoer. quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
"Maar ja, dat past niet in het verhaal dat Oekraïne snel lid van de NAVO en de EU moet worden en uitsluitend de good guy is waar zoveel mogelijk Nederlands geld, oorlogstuig en uiteindelijk ook kanonnenvoer heen moet worden gestuurd". . Och och, die Dijkgraaf is ook head first het konijnenhol in gedoken he? 1: Veiligheidsgaranties voor Oekraine is niet hetzelfde als lidmaatschap van de Navo. 2: Oekraine had gekozen om neutraal te blijven en heeft daar zelfs hun nucleaire arsenaal en Tupolev-bommenwerpers aan Rusland geschonken ( en een deel gesloopt ) in ruil voor veiligheidsgaranties van de VS, het VK en Rusland. Dom en naief natuurlijk maar mijn punt is dat Rusland geen genoegen met die neutraliteit heeft genomen en nu dus op de blaren moet zitten. 3: Oekraine vraagt niet om mensen. Oekraine vraagt om de middelen om de Rus achter de 1991 terug te trappen. Of dat nou afgeschreven US-spul is of poen om het te kopen. Overigens zijn wij in de EU aan het herbewapenen. Dronefabrieken in Oekraine draaien op 1/3e van hun capaciteiten vanwege geldgebrek. Ze zijn koiploper op het gebied van droneontwikkeling en oorlogsvoering en er zijn minimaal 100 dronefabrieken actief in Oekraine. En bij die drones wordt up to date kennis en training geleverd over 21e eeuwse drone oorlogvoering. Maak jij het rekensommetje of zal ik dat doen? Tenslotte, je hoeft niet pro-Oekraine te zijn of dat land door een roze bril te bekijken om te weten dat er maar 1 schukdig is aan deze oorlog ( en het destabliseren van Oost-Europese regimes, sabotageacties binnen ons bondgenootschap, cyberaanvallen, destabilisatie van het Midden-Oosten, de vluchtelingenstromen uit die landen onze kant opduwen, het dagelijks dreigen met nukes op onze grote steden en het chanteren met olie en gas ) en dat is dat kloterige Rusland. En dat doen ze al sinds ongeveer 1550, of het nou om Tsaren, Sovjets of "presidenten" gaat. Het is tuig en het blijft tuig. Los van wat je van Oekraine of Oekrainers vindt. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Of het goed gaat of niet met Oekraïne in die oorlog daar is een heel andere kwestie. En of ze lid moeten worden van de EU dan wel NAVO ook. Het ging om de selectieve verontwaardiging van Paternothing, en Jan D. heeft goed uiteengezet hoe hij daar dan weer over denkt. En ik ben het weer eens met hem eens. Winter is coming ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
niksweter Dijkgraaf ![]() ![]() |
|
quote: Ik ook. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/03/27/briefje-van-jan-aan-pepijn-van-houwelingen/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briejfe volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |