IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2025 15:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hij probeert er in ieder geval nog iets van te maken, met dat fopkabinet.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2025 16:05 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2025 16:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

als die ik die faber iets hoor uitkramen rol ik ook altijd zo van de stoel af.

Natural Disaster
The Dude
Posted 20-03-2025 16:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Volgens mij ging het over volidioot Schoof en niet over Faber.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 20-03-2025 16:12 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 20 maart 2025 15:57 schreef Natural Disaster het volgende:
Die Schoof is echt een volidioot.

https://x.com/jimmydijk/status/1902389880488972355

Jimmy Dijk is een mongooltje dat het niet snapt. Je koopt voor een euro in Rusland meer dan binnen Europa. Dus dat kan je niet zomaar met elkaar vergelijken. Wij hebben meerdere legers, dus meer overhead. Onze militairen krijgen meer/beter betaald, maar ook een betere opleiding, betere uitrusting en wapens. Anders dan Putin willen wij dat onze militairen weer thuiskomen, en zetten wij hen niet in als kanonnenvoer. Anders dan in Rusland is een mensenleven hier ietss waard. Dat heeft financiële consequenties. Wij hebben onszelf verplicht ons militairen met adequate middelen uit te rusten, in plaats van de papiermache rotzooi waarmee Putin mensen de dood instuurt. Dat is nou net waar deze gehele confrontatie uiteindelijk om draait: Europese/westerse waarden vs despotisme.
Gemakkelijk populisme van Dijk. Hij etaleert zijn totale onkunde en onbeschrijfelijke domheid.
Schoof is een held.

[Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 20-03-2025 16:16]

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig"

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2025 16:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2025 16:11 schreef Natural Disaster het volgende:
Volgens mij ging het over volidioot Schoof en niet over Faber.

maak ik zelf wel uit.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-03-2025 16:13]

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2025 16:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2025 16:12 schreef KwelgeestIV het volgende:
Schoof is een held.

exact.

Natural Disaster
The Dude
Posted 20-03-2025 16:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 maart 2025 16:05 schreef Natural Disaster het volgende:

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 20-03-2025 19:17 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Die Schoof is net zo'n mongool als Rutte.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2025 19:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

maar is dat nou alleen omdat hij wel de noodzaak ziet van het opbouwen van een stevigere europese defensiemacht en het geld wat dat kost en de kopstukken uit de coalitie niet?

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 20-03-2025 20:11 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 20 maart 2025 19:17 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Die Schoof is net zo'n held als Rutte.

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig"

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 20-03-2025 20:29 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2025 19:17 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Diktor is net zo'n mongool als Schoof en Rutte.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 21-03-2025 6:45 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

I want you to caress me like a tropical priest

Natural Disaster
The Dude
Posted 21-03-2025 15:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2025 17:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Voor al die liefhebbers hier, rondje 83

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2025 12:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2025 16:12 schreef KwelgeestIV het volgende:
Jimmy Dijk is een mongooltje dat het niet snapt. Je koopt voor een euro in Rusland meer dan binnen Europa. Dus dat kan je niet zomaar met elkaar vergelijken. Wij hebben meerdere legers, dus meer overhead. Onze militairen krijgen meer/beter betaald, maar ook een betere opleiding, betere uitrusting en wapens. Anders dan Putin willen wij dat onze militairen weer thuiskomen, en zetten wij hen niet in als kanonnenvoer. Anders dan in Rusland is een mensenleven hier ietss waard. Dat heeft financiële consequenties. Wij hebben onszelf verplicht ons militairen met adequate middelen uit te rusten, in plaats van de papiermache rotzooi waarmee Putin mensen de dood instuurt. Dat is nou net waar deze gehele confrontatie uiteindelijk om draait: Europese/westerse waarden vs despotisme.
Gemakkelijk populisme van Dijk. Hij etaleert zijn totale onkunde en onbeschrijfelijke domheid.
Schoof is een held.

Daarnaast vergelijkt Dijk ook de huidige uitgaven per jaar (de 405 miljard, die ik ook niet zo 1-2-3 tevoorschijn krijg) met een meerjarig herbewapeningsprogramma (de 800 miljard).

Wel een goed punt dat we dat geld liever binnen Europa uitgeven.

No dogs, no masters.

Natural Disaster
The Dude
Posted 24-03-2025 17:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2025/03/24/briefje-van-jan-aan-stephan-van-baarle-5/

Briefje aan de grootste antisemiet en racist uit de 2e Kamer.

quote:
Beste Stephan,

Met jouw grote voorbeeld in Turkije is het slecht kersen eten.

Al was het maar omdat dictator Erdogan geen kersen op het menu zet voor de politieke tegenstanders die hij in zijn kerkers gooit.

Onbegrijpelijk dat tachtig procent van de in Nederland wonende Turkse stemgerechtigden elke keer op deze ontzettende engnek stemmen.

Maar ik wil het over iets anders met je hebben: dat op jouw verzoek gemaakt flutrapport waaruit zogenaamd zou blijken dat moslims in Nederland structureel worden gediscrimineerd.

Ik heb gisteren lang zitten kauwen op één voorbeeld van vermeende discriminatie die zou voorkomen in dit land.

Iemand had op zijn werk tijdens een vergadering een glas water aangeboden gekregen, terwijl het ramadan is. Die persoon voelde zich ernstig gediscrimineerd.

Wat waren de opties om deze beschuldiging te voorkomen?

Ik kwam tot de volgende mogelijkheden die de collega van dat islamitische ‘slachtoffer’ had om te voorkomen dat-ie voor racist zou worden uitgemaakt.

Ten eerste de optie die hij hanteerde: hij bood iedereen persoonlijk water aan met de vraag: “Wil jij een glaasje water?”

Ik zie daar persoonlijk geen kwaad in, omdat je aan iemands neus of kleding niet ziet welk geloof en welke gebruiken uit dat geloof die persoon aanhangt.

Maar ik heb dan ook geen lange tenen.

Alternatieven?

Nou, hij had in het algemeen kunnen vragen: “Wie wil er water?” en dan water kunnen neerzetten bij iedereen die zijn vinger opstak.

Dat lijkt mij met de kennis van nu over hoe het in het hoofd van islamitische Langeteniërs werkt een betere optie.

Hij had namelijk ook aan de collega met de arabische of Turkse naam kunnen vragen: “Jij wilt zeker vanwege de ramadan geen water?”.

Maar dan was-ie bevooroordeeld geweest omdat lang niet alle Marokkanen en Turken aan de ramadan doen.

Idem bij een vrouwelijke collega met hoofddoek en snor.

Hij had tevoren alle deelnemers persoonlijk een berichtje kunnen sturen met de vraag of er wellicht kwesties speelden waardoor ze uit hun hum zouden kunnen raken als ze op de vergadertafel voor zich een kladblok, een ballpoint en een leeg glas zouden aantreffen bij binnenkomst, “zoals papierallergie of ballpointangst” en de uitkomst van dat ‘onderzoek’ kunnen doorgeven aan de dames die het zaaltje vergaderklaar maakten (niet de naambordjes vergeten!).

Ik vind dat persoonlijk ontzettend overdreven, maar ik ben dan ook niet op de wereld gezet om te kruipen voor mensen in het algemeen en moslims in het bijzonder.

Nou ja, Stephan, zo filosofeerde ik dus een beetje door van de ene naar de andere pappen-en-nathouden-optie die zo’n schaamtevol plekje in dat flutrapport had kunnen voorkomen.

Maar ik kwam er niet echt uit.

Nu ik er een nachtje over geslapen heb, snap ik pas wat in de ogen van jou, de opstellers van dat flutrapport en de 44 jankieboe’ers die in dat rapport werden opgevoerd als vermeende slachtoffers van moslimdiscriminatie de enig juiste oplossing was geweest.

En zeker in de ogen van figuren als dictator Erdogan.

Helemáál geen water.

Iederéén verplicht aan de ramadan.

Ik had even over het hoofd gezien dat dát de kern van die veroveringsreligie is.

Alle ongelovige varkens moeten meedoen.

En als ze dat niet doen, worden ze gegijzeld, verkracht en verhandeld.

Of van een flat geflikkerd.

Groet,

JanD

Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briejfe volg bovenstaande link.

Afwachtende op de reactie van de ZM jankieboe.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-03-2025 17:14]

Natural Disaster
The Dude
Posted 26-03-2025 15:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2025/03/26/briefje-van-jan-aan-jan-paternotte-10/

Briefje aan Paternothing aka vleugelmoer.

quote:
Beste Jan,

Een dag Donald Trump niet gebasht, is een dag niet geleefd, hè?

Gisteren had je een topdag.

Je kon je dagelijkse portie gespeelde verontwaardiging kwijt in een heel korte tweet, waarin je ook nog deed alsof je opkwam voor LHBTI’ers.

Je schreef bij een bericht uit het AD over een iets aangepast reisadvies van het ministerie van Buitenlandse zaken: “In het reisadvies voor de VS waarschuwt Nederland LHBTI’ers. Wat een waanzinnig dieptepunt dat dit nodig is…”

LOL.

Waarom ik zeg dat je deed alsóf je opkwam voor LHBTI’ers?

Omdat je helemaal niet voor LHBTI’ers opkomt.

Je zoekt alleen elke dag naar een stok om de hond te slaan, al is die stok in dit geval niet groter dan die speld uit de spreekwoordelijke hooiberg.

Waar we Jan Paternotte nooit over horen?

Over hoe zijn grote held Volodomyr Zelensky en zijn landgenoten in Oekraïne met LHBTI’ers omgaan.

Huwelijk of geregistreerd partnerschap voor personen van hetzelfde geslacht? Verboden!

Adoptie door koppels van hetzelfde geslacht? Verboden!

Wettelijke erkenning van genderidentiteit? Niet zonder uiterst vernederende procedures!

Pride-marsen in ‘moderne’ steden als Kiev, Lviv en Odessa? Alleen onder zware beveiliging wegens de dreiging van geweld!

In minder grote steden of op het platteland openlijk LHBTI’er? Volop discriminatie en geweld!

Maar ja, dat past niet in het verhaal dat Oekraïne snel lid van de NAVO en de EU moet worden en uitsluitend de good guy is waar zoveel mogelijk Nederlands geld, oorlogstuig en uiteindelijk ook kanonnenvoer heen moet worden gestuurd.

Selectieve verontwaardiging dus.

Voor de zoveelste keer.

En weet je wat nou zo grappig is, Jan?

LHBTI’ers kunnen eventueel gezeik heel makkelijk voorkomen als ze per se toch op vakantie naar de Verenigde Staten willen.

Twee homo’s reizen dan bijvoorbeeld gewoon met twee vriendinnen die zich voordoen als de partners van die homo’s naar die paar staten waar ze inderdaad nog oerconservatief zijn.

Hoe heette ook alweer die gozer die met zijn toenmalige vriend en twee vrouwen met wie ze geen relatie hadden op rondreis ging door Iran, een land waar homo’s nog onder luid gejuch van flats worden gegooid?

Ik kom even niet op zijn naam.

Oh wacht!

Gelukkig hebben we de foto nog:

Groet,

JanD

Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 26-03-2025 16:57 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

"Maar ja, dat past niet in het verhaal dat Oekraïne snel lid van de NAVO en de EU moet worden en uitsluitend de good guy is waar zoveel mogelijk Nederlands geld, oorlogstuig en uiteindelijk ook kanonnenvoer heen moet worden gestuurd".
.
Och och, die Dijkgraaf is ook head first het konijnenhol in gedoken he?
1: Veiligheidsgaranties voor Oekraine is niet hetzelfde als lidmaatschap van de Navo.
2: Oekraine had gekozen om neutraal te blijven en heeft daar zelfs hun nucleaire arsenaal en Tupolev-bommenwerpers aan Rusland geschonken ( en een deel gesloopt ) in ruil voor veiligheidsgaranties van de VS, het VK en Rusland. Dom en naief natuurlijk maar mijn punt is dat Rusland geen genoegen met die neutraliteit heeft genomen en nu dus op de blaren moet zitten.
3: Oekraine vraagt niet om mensen. Oekraine vraagt om de middelen om de Rus achter de 1991 terug te trappen. Of dat nou afgeschreven US-spul is of poen om het te kopen. Overigens zijn wij in de EU aan het herbewapenen. Dronefabrieken in Oekraine draaien op 1/3e van hun capaciteiten vanwege geldgebrek. Ze zijn koiploper op het gebied van droneontwikkeling en oorlogsvoering en er zijn minimaal 100 dronefabrieken actief in Oekraine. En bij die drones wordt up to date kennis en training geleverd over 21e eeuwse drone oorlogvoering.
Maak jij het rekensommetje of zal ik dat doen?

Tenslotte, je hoeft niet pro-Oekraine te zijn of dat land door een roze bril te bekijken om te weten dat er maar 1 schukdig is aan deze oorlog ( en het destabliseren van Oost-Europese regimes, sabotageacties binnen ons bondgenootschap, cyberaanvallen, destabilisatie van het Midden-Oosten, de vluchtelingenstromen uit die landen onze kant opduwen, het dagelijks dreigen met nukes op onze grote steden en het chanteren met olie en gas ) en dat is dat kloterige Rusland. En dat doen ze al sinds ongeveer 1550, of het nou om Tsaren, Sovjets of "presidenten" gaat. Het is tuig en het blijft tuig. Los van wat je van Oekraine of Oekrainers vindt.

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

Natural Disaster
The Dude
Posted 26-03-2025 17:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 maart 2025 16:05 schreef Natural Disaster het volgende:

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-03-2025 18:31 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Of het goed gaat of niet met Oekraïne in die oorlog daar is een heel andere kwestie. En of ze lid moeten worden van de EU dan wel NAVO ook.

Het ging om de selectieve verontwaardiging van Paternothing, en Jan D. heeft goed uiteengezet hoe hij daar dan weer over denkt.
En ik ben het weer eens met hem eens.

Winter is coming

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2025 18:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2025 16:57 schreef DuncanMcDane het volgende:
"Maar ja, dat past niet in het verhaal dat Oekraïne snel lid van de NAVO en de EU moet worden en uitsluitend de good guy is waar zoveel mogelijk Nederlands geld, oorlogstuig en uiteindelijk ook kanonnenvoer heen moet worden gestuurd".
.
Och och, die Dijkgraaf is ook head first het konijnenhol in gedoken he?
1: Veiligheidsgaranties voor Oekraine is niet hetzelfde als lidmaatschap van de Navo.
2: Oekraine had gekozen om neutraal te blijven en heeft daar zelfs hun nucleaire arsenaal en Tupolev-bommenwerpers aan Rusland geschonken ( en een deel gesloopt ) in ruil voor veiligheidsgaranties van de VS, het VK en Rusland. Dom en naief natuurlijk maar mijn punt is dat Rusland geen genoegen met die neutraliteit heeft genomen en nu dus op de blaren moet zitten.
3: Oekraine vraagt niet om mensen. Oekraine vraagt om de middelen om de Rus achter de 1991 terug te trappen. Of dat nou afgeschreven US-spul is of poen om het te kopen. Overigens zijn wij in de EU aan het herbewapenen. Dronefabrieken in Oekraine draaien op 1/3e van hun capaciteiten vanwege geldgebrek. Ze zijn koiploper op het gebied van droneontwikkeling en oorlogsvoering en er zijn minimaal 100 dronefabrieken actief in Oekraine. En bij die drones wordt up to date kennis en training geleverd over 21e eeuwse drone oorlogvoering.
Maak jij het rekensommetje of zal ik dat doen?

Tenslotte, je hoeft niet pro-Oekraine te zijn of dat land door een roze bril te bekijken om te weten dat er maar 1 schukdig is aan deze oorlog ( en het destabliseren van Oost-Europese regimes, sabotageacties binnen ons bondgenootschap, cyberaanvallen, destabilisatie van het Midden-Oosten, de vluchtelingenstromen uit die landen onze kant opduwen, het dagelijks dreigen met nukes op onze grote steden en het chanteren met olie en gas ) en dat is dat kloterige Rusland. En dat doen ze al sinds ongeveer 1550, of het nou om Tsaren, Sovjets of "presidenten" gaat. Het is tuig en het blijft tuig. Los van wat je van Oekraine of Oekrainers vindt.

No dogs, no masters.

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2025 18:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

niksweter Dijkgraaf

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 26-03-2025 19:37 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2025 18:31 schreef Freduk het volgende:
Of het goed gaat of niet met Oekraïne in die oorlog daar is een heel andere kwestie. En of ze lid moeten worden van de EU dan wel NAVO ook.

Het ging om de selectieve verontwaardiging van Paternothing, en Jan D. heeft goed uiteengezet hoe hij daar dan weer over denkt.
En ik ben het weer eens met hem eens.

Ik ook.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Natural Disaster
The Dude
Posted 27-03-2025 9:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2025/03/27/briefje-van-jan-aan-pepijn-van-houwelingen/

quote:
Beste Pepijn,

Cadeautje van Marjolein Faber voor jou!

De PVV-minister gaat aangifte doen tegen (vermoedelijk, zie foto) een vrouw die afgelopen weekend bij een demonstratie tegen racisme en fascisme rondliep met een foto van Faber die was voorzien van een Hitler-snorretje.

Wat die (vermoedelijke) vrouw in Amsterdam liet zien is één op één vergelijkbaar met wat jij op 24 september 2022 op Twitter liet zien toen je een (bewerkte)foto verspreidde waarop de toenmalige ministers Karien van Gennip (CDA) en Ernst Kuipers (D66) met een nazi-vlag werden afgebeeld.

Jij bent op 21 oktober 2024 voor de meervoudige kamer door de rechters mr. J.R.K.A.M. Waasdorp, mr. J.C. U-A-Sai en mr. K.O. Hamelink veroordeeld tot een voorwaardelijke boete van 450 euro.

Je had je volgens de rechters schuldig gemaakt aan belediging.

Waarom Marjolein Faber jou hiermee een cadeau geeft?

Omdat jij ongetwijfeld je ingestelde hoger beroep nu gaat winnen.

Jij weet vast nog hoezeer de Nederlandse rechters eind februari op hun pikkies waren getrapt toen hen (terecht!) het verwijt trof dat in Nederland sprake is van two tier justice (in onze moerstaal: meten met twee maten).

Dat was toen de met een linkse activiste getrouwde rechter mr. G.H.J. Odink islamitische haatpredikers toestemming gaf om in Utrecht tegenover tienduizenden moslims hun gif te komen spuien.

Om te voorkomen dat ze weer wordt verweten dat ze met twee maten meten, kunnen politie, Openbaar Ministerie nu twee dingen doen.

Optie 1: ze pakken die (vermoedelijke) vrouw op, brengen haar (?) voor de rechter en veroordelen haar (?). Tot, ik noem maar wat, een voorwaardelijke boete van 450 euro…

Optie 2: ze gaan jou in hoger beroep vrijspreken, omdat ze niet nogmaals willen bewijzen dat er in Nederland two tier justice bestaat en jij het voorbeeld van Faber met het Hitler-snorretje daar natuurlijk aanvoert.

Aangezien ze bij politie en Openbaar Ministerie aangiftes tegen extreemlinks (en islamitisch) schorremorrie bij voorkeur wegens (vermeend) ‘gebrek aan capaciteit’ afdoen met seponering, ga ik uit van optie 2.

Dus dan gaat de veroordeling van jou wegens strafbare belediging van twee (ex-)ministers van tafel.

Mooi, man!

Groet,

JanD

Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briejfe volg bovenstaande link.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com