![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoeveel ruimte is er eigenlijk? Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/10/19/briefje-van-jan-aan-frans-timmermans-26/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Een mooie wensgedachte van die Jan D, maar ik ben er allemaal zo zeker niet van. Sowieso niet van alles wat Yesilgöz zegt, en wat K4 aangeeft lijkt logischer. Een kabinet over links, met de VVD die dat allemaal mogelijk maakt, zij het direct zij het via gedogen. Ze gaan formeren hoor, lang lang formeren, maar uiteindelijk gaat de VVD "In het belang van het land" de coalitie over links mogelijk maken. Na een maand of 8 formeren zal de gemiddelde Nederlander dat ook al wat minder erg beginnen vinden. Het wordt links tenzij er echt een rechtse mokerslag wordt uitgedeeld de komende week ten koste van de PVV, maar dat valt toch echt niet te verwachten? Er is ook nog een derde mogelijkheid, dat is over rechts zonder de VVD. Dan moet er nog een zetel of 6 gewonnen worden door PVV/CDA/BBB/JA21/SGP Winter is coming ![]() |
|
Dat laatste gaat Bontenkwal heel democratisch niet doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het zal wel niet, maar hij heeft het in ieder geval ook niet pertinent uitgesloten om met de PVV samen te werken, wat de VVD dus wel deed. Mijn gevoel is wel dat Rolo meer voelt voor een samenwerking over links dan over rechts. Winter is coming ![]() |
|
quote:Als we gewoon echt eerlijk zijn, een GL-PvdA/CDA/D66/VVD-kabinet is natuurlijk niet links. Het is mij te links, het zal worden geframed als links. Door links en DPG uit misplaats triomfisme, door de populistische oppositie vanuit wrok en rancune. Maar CDA en D66 staan sociaaleconomisch beide net rechts van het midden. Die twee partijen hebben een andere achtergrond en filosofie, maar ook qua medisch-ethisch, Europa en klimaat/milieu zijn ze het in grote lijnen met elkaar eens. De verschillen worden onnodig uitvergroot want Groen-Links en VVD zijn beide pro-Europa, klimaat- en milieuwetgeving, progressief belasten, en grenzen open voor migranten en vluchtelingen. Net zo goed zal geen een kabinet met PVV/CDA echt rechts zijn. PVV drijft op verzorgingsstaatpopulisme. CDA is centrumrechts en zoekt momenteel echt een middenpositie. JA21 is daarin een PVV-light, en een SGP is sociaaleconomisch maar ietsje rechtser dan CDA. BBB gaat de laatste tijd wel lekker los op buitenlanders, in wil niets groens, maar is dat in hart en nieren nou echt en rechts partij.. ? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik kan en wil best wel meer belasting betalen. En als ik dan wel een CD minder koop, of een keer echt moet nadenken of ik wel in de horeca ga eten ipv thuis, dan is er natuurlijk ook geen man overboord. Waar ik echter geen belasting voor wil betalen, is om iedereen die zich (door Rutte) benadeeld voelt te compenseren. Die afwikkeling van “het toeslagenschandaal” of “de ereschuld aan Groningen”. Sodeflikker toch en eind op, man!! Niets mis met etnisch profileren wanneer de statistieken laten zien dat er iets aan de hand is. Wat er fout ging, was de omgekeerde bewijslast. Dat mensen zelf moesten aantonen dat ze niet fout zaten; ook nog eens zonder hun dossier normaal in te kunnen zien. Dat we nu door ‘Princes Laurentien’ worden geacht ongezien de poeplap te trekken, dat ontwaakt de opstandige libertariër in mij. De schatkist kan het niet aan, en het is onrechtvaardig. Dat iedereen 30K krijgt, en er daarna, schuldig of onschuldig, ook nog een flink dient te worden gecompenseerd… Het is het een of het ander: óf iedereen snel een bedrag, óf langzaam vergoeden waar de echte schade zit. En Groningen.., alsof Groningen zelf niet heeft geprofiteerd. Defensie, wetenschap, ouderhoud monumenten, klimaat en milieu, collectieve investeringen, daar wil ik wel (meer) voor betalen. Niet voor het consumptieve gesinterklaas van links. Ik ben groots voorstander van de veiligheidsbijdrage van Bontebal. Sowieso flinke pluspunten dat hij durft aan te geven waar hij geld vandaan wil halen. Dat mis ik bij veel partijen toch wel. Erg vaag en vooral Sinterklaas. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 20-10-2025 9:26] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Overigens is er niets mis met pro-EU en klimaat/milieuwetgeving zijn. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
"De politie heeft zondag een 32-jarige man aangehouden op verdenking van belediging van Frans Timmermans[...]" Kijk maar uit, rekelknulletjes. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Was dat die gast die al rechterarm strekkend iets met kanker nogwattes riep terwijl Fransie een bakje koffie zat te leuten? Leek me nog wel zo'n intellectueel... I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Dat lijkt me wel, en ik ben dan ook zo paranoïde om dan ook de gedachte mee te nemen dat het in scene is gezet. Dat juist op het moment dat er een camera bij is er dan net zo'n extreem figuur moet opduiken die dan ook nog eens de rechterarm moet strekken zodat meteen 100% van de bevolking het er mee oneens is. Onzin natuurlijk, maar dat soort gedachten heb ik dan wel. Anyway: ja die gast. Winter is coming ![]() |
|
quote: quote: Volg de link voor het filmpje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Weet je wat het sneue is? Die IkStinkSjaans mogen zonder problemen hun gang gaan en recent nog op de Afsluitdijk gaan liggen. Die volidioot van een Harry Pettit mag zonder problemen zijn antisemitsiche haat blijven zaaien, OM heeft zogenaamd geen tijd. Maar zo'n volidiote schreeuwlelijk die een linkse politicus maar wat uitscheldt daar hebben ze in ene wel alle tijd voor. Die kneus, Max van der B., die met zijn fakkel destijds bij die Kaagheks voor de deur stond had men ook zo te pakken. Maar er is geen two-tier justice, echt niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Appels met peren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/10/20/briefje-van-jan-aan-kati-piri-7/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |