![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, dat gaat niet. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Die keuzes, wat een zelfhaat. Stem op 1 van de rode bolletjesclubs en je weet dat je fout bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/08/23/briefje-van-jan-aan-de-tweede-kamer-update/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
XXL weet dingen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dit begint op een fetish te lijken. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Je hebt al een vochtplekje in je onderbroekje ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik ben bang dat ik SGP moet stemmen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik ben serieus benieuwd naar het waarom als je dit zegt vanwege deze motie. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Simpel. Als ik op een rood bolletje stem ben ik volgens de politieke goeroe op dit forum fout. Normaal stem ik VVD maar ik hoor bij de mensen die dat met de huidige lijsttrekker niet zo zien zitten. Met de rest van de populistische groene bolletjes heb ik totaal niets. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-08-2025 15:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Los daarvan is een stem op de VVD een stem op de antisemieten van GroenZuurlinks-PvdA. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En als ik graag een turkse president wil verhuis ik wel naar Turkije. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wat een inhoudsloze treurigheid. No dogs, no masters. ![]() |
|
in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Op dit moment wel, ja. Grower, not a shower! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ik denk dat dit het wel treffend samenvat. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Vd Burg noemt heet beestje (Ouwehand) bij de naam. ![]() https://x.com/i/status/1958989047453327793 Op 0:10. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Houd toch op, man. Er zijn weinig mensen die rechtser zijn dan ik. En dat weet jij ook. Ik ben echter geen (volks)populist, wetenschapsontkenner, of (laissez-faire) liberaal. Noch is “rechts” (of “links”) voor mij een ‘argument’, doel of fetisj. Ideologieën, links of rechtsom, zijn immers een [nihilistische] ontkenning van het leven, van de waarheid. En als we dan gewoon realistisch zijn, en realistisch naar de peilingen kijken, dan zien we dat het volgende kabinet uit PvdA-GL, CDA, D’66 en in principe VVD gaat bestaan. Misschien bij een slechte uitslag aangevuld door CU. Niemand gaat meer met PVV regeren. Hoogstens als Wilders zelf 55 a 60 zetels haalt en dan met BBB, JA21, SGP en FvD 76 zetels haalt; maar dat gaat natuurlijk gewoon niet gebeuren. Even los van het feit dat zo’n regering niets door de senaat krijgt, en PVV een van de meest linkse partijen van het land is. De enige punten die nog ergens op lijken zijn migratie/integratie en islam(isering). Voor de rest is PVV een extreem-linkse tokkiepartij zonder oplossingen, realisme of verantwoordelijkheidsgevoel. Maar terug naar de peilingen/het aankomende kabinet. Niet dat ik van het strategisch stemmen ben (dan zou ik sowieso VVD stemmen), maar een te kleine of halsstarrige VVD zou centrum-links nog wel eens naar SP kunnen doen kijken. Men is VVD, en Yeşilgöz in het bijzonder, goed zat. Een links kabinet, met CDA als meest rechtse partij, dan is (rechts) Nederland pas echt de sjaak! De rancune en sloopdrift die van de verkiezingsprogramma’s van PvdA-GL, SP, CU en PvdD afdruipen zijn revolutionair. Die gaan het gehele ondernemingsklimaat fundamenteel ontmantelen, werken straffen, eten onbetaalbaar maken, en de grenzen geen millimeter verder sluiten. Eigenlijk is een grote VVD het enige dat tussen ons en vier jaar totale destructie instaat. Ja, er bestaat geen enkele echt rechts-conservatieve partij in Nederland. Hoogstens misschien SGP, maarja… Maar dat maakt voor het stembepalen niet uit. Dat pensioen is toch al verloren. Dat is een voldongen feit. Beter spaar je zelf wat extra (al komt Wouter Bos dat ook wel halen, daar maak ik me geen illusies over). Eigenlijk zou het gewoon VVD moeten worden, maar die stevige islamparagraaf van JA21 is wel verleidelijk.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Dit illustreert het morele failliet van CDA en NSC wel, zeg. Wat een treurnis. Opportunistische hond, die Bontebal. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Je vergeet nog dat Timmerfrans de huizenezitters uit gaat kleden. Ik zag trouwens gisteren het verkiezingsprogramma van de PVV voorbij komen. Die hebben er duidelijk meer energie ingestoken dan de vorige keer. En Dilan flirt met Frans dus een stem op de VVD is inderdaad een stem op links. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Durf nou gewoon eens te zeggen welke partij(en) jij wel de moeite waard vindt om op te stemmen in plaats van alleen maar partijen af te zeiken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-08-2025 10:23] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Totale onzin. Het omgekeerde is waar. Het is geen keus tussen links of rechts, maar tussen onredelijkheid en matige redelijkheid. Het wordt centrum of links. CDA/VVD/D66/JA21 gaat geen 75 zetels halen. CDA/VVD/BBB/JA21 gaat ook geen 75 zetels halen. Alleen een grote VVD kan Timmermans cs nog enigszins inbinden. Iedere stem op PVV is een stem op Timmermans, want een stem die buitenspel staat bij de kabinetsformatie, waardoor deze Timmermans repatief sterker maakt. Een grote PVV is een godsgeschenk aan Timmermans, want dat zijn allemaal stemmen die hij totaal kan negeren. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ergo, stemmen heeft geen zin want het wordt toch Timmerfrans. Even wachten nog op het EU klimaatlobbyschandaal. Dat zal men toch wel tactisch begin oktober openbaren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Een paar van die groene bolletjes partijen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Tsja, ik weet niet hoor. Ik kan zo snel niet terugvinden op welke gronden al die partijen tegenstemden? Maar dit is toch gewoon een politiek spelletje van zowel de indieners (die even de aandacht willen wegkapen van de vuist die de kamer tegen Israël wil maken) als de stemmers (die even willen laten zien dat ze wel/niet aan de kant van Israël dan wel de PVV staan)? Ik zie dit niet als een serieuze graadmeter voor hoe Bontenbal exact over Hamas denkt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |