IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 17-03-2025 18:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2025 17:38 schreef Natural Disaster het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat deze post in je straatje past.

overkomt jou ook nog wel eens een keertje

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-03-2025 20:43 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Hebben we nou echt een dag zonder 'briefje' ?

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-03-2025 20:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nee.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 18-03-2025 16:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 18-03-2025 18:20 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2025 20:56 schreef Natural Disaster het volgende:
Nee.

I want you to caress me like a tropical priest

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2025 20:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2025 17:38 schreef Natural Disaster het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat deze post in je straatje past.

Ja.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2025 20:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2025 16:14 schreef Natural Disaster het volgende:
https://x.com/BoerBurgerB/status/1901995234873008334

Precies dit.

Nee.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 18-03-2025 20:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 maart 2025 20:00 schreef bastianus het volgende:
Ja.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2025 22:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2025 20:15 schreef Natural Disaster het volgende:

Kijk. Ze heeft een punt, ik word ook vaak een Putinversteher genoemd omdat ik tegen geldverspilling aan bewapening ben. Maar zij is de laatste die daar iets van moet vinden, omdat ze zelf net zo goed de boel onnodig op scherp zet als het om klimaat, stikstof of agro-industrie en dierenwelzijn gaat.

Natural Disaster
The Dude
Posted 19-03-2025 6:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ze zet het niet op scherp, ze laat zien dat de verzinsels van zuurlinkse klimaatmongolen niet realistisch zijn en enkel bakken geld kosten, (boeren) bedrijven de afgrond in jagen en het hele land op slot zetten.

Natural Disaster
The Dude
Posted 19-03-2025 17:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2025/03/19/briefje-van-jan-aan-de-kiezerts-1/

quote:
Beste kiesgerechtigden,

Ik hoor regelmatig intelligente mensen zeggen dat ze niet meer gaan stemmen.

Het zou toch geen zin hebben.

In de Tweede Kamer zitten toch tandeloze tijgers.

Als ze al blaffen, bijten ze niet.

‘Europa’, de Raad van State, de rechtspraak, de kast-D66’ers van de VVD…

Er is altijd wel een clubje dat zorgt dat de Tweede Kamer niet meer is dan een verzameling zakkenvullers dat tussen de vele recessen vakanties door, als het er op aankomt, geen reet meer te vertellen heeft.

Dus dan zou het maar beter zijn om niet meer te gaan stemmen.

Nou, ik heb goed nieuws voor de afhakers.

Stemmen heeft zin!

De Tweede Kamer laat (nu de zon weer schijnt te schijnen) wel degelijk haar tanden zien.

Gisteren zagen we bij de stemmingen in de Tweede Kamer wel het beste voorbeeld dat onze parlementaire democratie nog altijd werkt.

Kéihard grepen ze in!

Dat was toen een meerderheid van de Tweede Kamer PVV-staatssecretaris Chris Jansen opdroeg een verbod op vochtige doekjes in te trekken.

Er is dus nog hoop.

Groet,

JanD

Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het artikel volg de link hierboven.

Natural Disaster
The Dude
Posted 19-03-2025 17:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://x.com/harmbeertema/status/1902294371455693183

quote:
Voor het eerst. Overal gemeentelijke iftars, bekostigd door de burger, voor het eerst. Zelfs Aboutaleb, de salafistische burgemeester van @rotterdam durfde dat niet aan, maar nu ineens wel.
Weet u waarom?
Om dit kabinet een hak te zetten. Zover gaat de walging van @Politie en @burgemeesters over de deelname van #PVV en @geertwilderspvv aan dit kabinet, zo ongegeneerd boos is de @Politie over de deelname van de grootste partij in het land aan dit kabinet, dat ze het democratisch principe van de scheiding van religie en overheid met het grootste gemak opzijzetten. Instituties en zeker de @Politie zijn zwaar gepolitiseerd, ze zijn op geen enkele manier een spiegel van de samenleving. Ze gedragen zich als de knokploegen van woke links-liberaal. Al die iftars zijn een opstand van het woke ambtenarenkorps, mogelijke gemaakt door DEI. De regering tegenwerken, voor joker zetten en uitdagen, steeds weer, tot het kabinet valt. Het is een georganiseerde opstand tegen de democratie. Een machtsgreep van de instituties, van de ambtenaren en van de burgemeesters.

https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/420010/bijzondere-iftar-in-almere-politie-organiseert-voor-het-eerst-islamitisch-avondmaal

Spijker, kop.

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-03-2025 18:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat zijn een hoop hyperbolen in één bericht. Krijg je daarvan ook een hyperbool in je broekje?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 19-03-2025 18:29 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Volgens mij wil jij een door ND gedragen broekje.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-03-2025 19:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die twee weer

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-03-2025 19:33 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Kutverhaal maar religieuze shit vieren is ook kut.

I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2025 20:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hm. Mijn islamitische collega vond het ook verdacht dat de wouten ineens iftarmaaltijden doen. Tenzij ze bijvoorbeeld wel Sinterklaas of Kerst zouden vieren, of het Loofhuttenfeest. Maar waarom slechts één religie vieren? Wat is daar inclusief aan?

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 19-03-2025 20:57 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Wat is er inclusief aan de islam?

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 19-03-2025 21:37 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2025 20:51 schreef bastianus het volgende:
Hm. Mijn islamitische collega vond het ook verdacht dat de wouten ineens iftarmaaltijden doen. Tenzij ze bijvoorbeeld wel Sinterklaas of Kerst zouden vieren, of het Loofhuttenfeest. Maar waarom slechts één religie vieren? Wat is daar inclusief aan?

Ze zijn heel opvallend aan het infiltreren, omdat...

Ouwe Zemelaar

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-03-2025 22:06 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2025 20:51 schreef bastianus het volgende:

Alle werkgevers waar ik voor heb gewerkt deden ook aan een kerstviering dus die vlieger gaat niet op (als ik goed begrijp wat je schrijft, want het loopt grammaticaal niet helemaal lekker). Loofhuttenfeest is een goed punt. Die hebben een minder goede lobby denk ik en het gaat waarschijnlijk ook om een veel kleiner deel van de dienders.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-03-2025 22:54 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Oja Kerst... Dat ene feest wat we dan "feestdagen" moeten noemen om de andersreligieuzen niet voor hun hoofd te stoten. Christendom is uit. Islam is hip.

I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2025 23:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn punt: ik heb nogal wat moderne, meer vrijdenkende moslims in mijn vrienden- en kennissenkring. Die niet zo overdreven vroom doen met ramadan, een biertje drinken of een jointje roken en geen moeite hebben met homo's bijvoorbeeld. Die balen dat bij de politie nou ineens aspecten van de ramadan worden gevierd. Of dat er gescheiden zwembaden of stranden voor vrouwen uit de strenge islam voorgesteld worden. Of dat hun strengere geloofsgenoten zich bemoeien met hoe vrouwen zich moeten kleden.
Als sommigge progressieve Nederlanders respect willen tonen voor moslims gaan ze ineens doen alsof hun achterlijke gebruiken meegevierd moeten worden. En op dat soort witte helpers zitten veel mensen gewoon niet te wachten. Respecteer mensen gewoon om wie ze zijn, zonder daar geloof of culturele achtergrond per se bij te betrekken.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2025 0:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Blijkt Deventer toch een hippe stad te zijn.

Hier hebben we al jaren Diftar.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-03-2025 0:59]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2025 7:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Natural Disaster
The Dude
Posted 20-03-2025 15:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die Schoof is echt een volidioot.

https://x.com/jimmydijk/status/1902389880488972355

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com