![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hebben we nou echt een dag zonder 'briefje' ? Winter is coming ![]() |
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Kijk. Ze heeft een punt, ik word ook vaak een Putinversteher genoemd omdat ik tegen geldverspilling aan bewapening ben. Maar zij is de laatste die daar iets van moet vinden, omdat ze zelf net zo goed de boel onnodig op scherp zet als het om klimaat, stikstof of agro-industrie en dierenwelzijn gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ze zet het niet op scherp, ze laat zien dat de verzinsels van zuurlinkse klimaatmongolen niet realistisch zijn en enkel bakken geld kosten, (boeren) bedrijven de afgrond in jagen en het hele land op slot zetten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/03/19/briefje-van-jan-aan-de-kiezerts-1/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het artikel volg de link hierboven. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://x.com/harmbeertema/status/1902294371455693183 quote: Spijker, kop. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat zijn een hoop hyperbolen in één bericht. Krijg je daarvan ook een hyperbool in je broekje? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Volgens mij wil jij een door ND gedragen broekje. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
die twee weer ![]() ![]() ![]() |
|
Kutverhaal maar religieuze shit vieren is ook kut. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Hm. Mijn islamitische collega vond het ook verdacht dat de wouten ineens iftarmaaltijden doen. Tenzij ze bijvoorbeeld wel Sinterklaas of Kerst zouden vieren, of het Loofhuttenfeest. Maar waarom slechts één religie vieren? Wat is daar inclusief aan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wat is er inclusief aan de islam? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Ze zijn heel opvallend aan het infiltreren, omdat... Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Alle werkgevers waar ik voor heb gewerkt deden ook aan een kerstviering dus die vlieger gaat niet op (als ik goed begrijp wat je schrijft, want het loopt grammaticaal niet helemaal lekker). Loofhuttenfeest is een goed punt. Die hebben een minder goede lobby denk ik en het gaat waarschijnlijk ook om een veel kleiner deel van de dienders. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Oja Kerst... Dat ene feest wat we dan "feestdagen" moeten noemen om de andersreligieuzen niet voor hun hoofd te stoten. Christendom is uit. Islam is hip. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Mijn punt: ik heb nogal wat moderne, meer vrijdenkende moslims in mijn vrienden- en kennissenkring. Die niet zo overdreven vroom doen met ramadan, een biertje drinken of een jointje roken en geen moeite hebben met homo's bijvoorbeeld. Die balen dat bij de politie nou ineens aspecten van de ramadan worden gevierd. Of dat er gescheiden zwembaden of stranden voor vrouwen uit de strenge islam voorgesteld worden. Of dat hun strengere geloofsgenoten zich bemoeien met hoe vrouwen zich moeten kleden. Als sommigge progressieve Nederlanders respect willen tonen voor moslims gaan ze ineens doen alsof hun achterlijke gebruiken meegevierd moeten worden. En op dat soort witte helpers zitten veel mensen gewoon niet te wachten. Respecteer mensen gewoon om wie ze zijn, zonder daar geloof of culturele achtergrond per se bij te betrekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Blijkt Deventer toch een hippe stad te zijn. Hier hebben we al jaren Diftar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-03-2025 0:59] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |