Natural Disaster |
The Dude |
 |
 |
|
Posted 23-04-2025 12:58 by Natural Disaster |
        |
|
Ik doneer nog even een briefje van Jan.
https://www.buttkicken.nl/2025/04/23/briefje-van-jan-aan-david-van-weel-2/
quote: Meneer Van Weel,
Die stoute jongens van Geenstijl hebben u gisteren weggezet als een ongelooflijk zacht ei.
Dat was nadat u in het Vragenuurtje in de Tweede Kamer met Geert Wilders en enkele anderen had gesproken over wat er op Eerste Paasdag in Rotterdam gebeurde met de islamitische veroveraars.
Toevallig weet ik dat het niet terecht is dat u als een vreselijke softie werd weggezet door Geenstijl.
Ik kreeg namelijk gistermiddag de tekst toegestuurd die u op 4 mei om 19.00 uur gaat uitspreken aan het begin van een demonstratie in Amsterdam die wordt georganiseerd door een stel Jodenhaters van The Rights Forum en andere Palipijpers.
Nou, als ik die tekst lees, dan bent u de meest krachtdadige minister van Justitie en Veiligheid die ons land ooit heeft gehad.
Hier volgt de tekst:
“Lieve mensen,
Zouden jullie… alsjeblieft… héél even willen luisteren? Dankjewel. Wat fijn dat jullie er zijn, allemaal, met jullie vlaggetjes en jullie… eh… stevige meningen. Dat is natuurlijk hartstikke bijzonder. Iedereen mag iets vinden, hè, daar zijn we het allemaal over eens.
Maar weet je, op 4 mei… dan doen we hier iets héél belangrijks. We staan even stil. Dat is een soort pauze, maar dan voor je hart. We denken terug aan mensen die heel verdrietig zijn geweest. Heel veel mensen, die… nou ja, het niet overleefd hebben. Ook hele lieve mensen, met families en dromen, net als wij.
Dus… misschien, héél misschien, zou het kunnen dat het nu niet het beste moment is om heel hard te gaan roepen over… tsja… nare dingen? Dat maakt andere mensen namelijk een beetje bang. En verdrietig. En dat willen jullie toch ook niet?
Dus wat dacht ik nou? Misschien kunnen we allemaal even ademhalen… rustig hoor, niet te snel… en dan gewoon even stil zijn. Je hoeft niets op te geven, je hoeft niks te veranderen, maar gewoon… even respect tonen. Zoals je zou doen als iemand huilt.
En als je dat lastig vindt, is dat ook oké. Maar dan gaan we wél vragen of je ergens anders even lekker gaat roepen. Op een plek waar niemand er last van heeft. Misschien in een park, met een broodje ossenworst erbij.
Dankjewel hè. En een dikke duim voor wie het lukt om vandaag even mee te doen met de stilte. Dat is pas dapper.”
Kijk!
Dat zal ze leren, die vlegels.
Zei ik dat u de meest krachtdadige minister van Justitie en Veiligheid bent die ons land ooit heeft gehad?
Ik kan het u nog sterker vertellen.
Als u in de begin jaren ’40 van de vorige eeuw op die post had gezeten, was Nederland nooit het land geworden waar ter wereld het hoogste percentage Joden werd vermoord door die enge meneer met dat snorretje uit Duitsland.
Groet,
JanD
Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."
 |