![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Parler de merde. Hoewel een symbolisch en politiek punt (CDA had ook niet kunnen stemmen, of weg kunnen lopen, de motie kunnen negeren), een van de beste punten die Bontebal ooit heeft gemaakt. Je zou bijna gaan overwegen CDA te stemmen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het is toch raar dat de echte problemen van ons land worden overschaduwd door een of ander margeconflict in een woestijn, een heffinkje op plastic bakjes en hier en daar een wolfje. Wanneer gaan we politiek weer eens serieus nemen? I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Precies dat. "Wacht, ik doe een watermeloenenbloesje aan, dan kan ik toch nog moslims paaien ondanks dat ik het ritueel slachten heb afgeschaft.." Doei Ouwehand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gaza is hier te lande niet alleen voor moslims een belangrijk issue. Wat die motie betreft. Ik heb mij niet verdiept in de inhoud van het ‘vredesplan’, maar dat het door Trump en Netanyahu is voorgekookt, maakt mij licht argwanend en ik kan mij voorstellen dat het voor de pro-Palestijnen niet per se verteerbaar is. Ik vind het ook flauw om dan te stellen dat ze blijkbaar geen vrede willen. Poetin wil zogenaamd ook vrede, maar die stomme Oekraïners liggen helaas dwars. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Dit is precies waarom ik die onzinmoties (die krom geïnterpreteerd kunnen worden) zo irritant vind. En de weergaves met rode bolletjes op de socials. Omdat ze niet het hele verhaal, de voorgeschiedenis of de nuances weergeven. Nog los van het verhaal of ze door 'links' of 'rechts' voorgesteld worden. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-10-2025 12:01] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Die rode bolletjes zijn anders een goede indicatie welke koers een partij gaat varen, ondanks hun beloftes in hun verkiezingsprogramma. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/10/03/briefje-van-jan-aan-dilan-yesilgoz-24/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |