|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
undead bestaat toch nie meer? is toch opgesplitst in vampyric count en nog iets |
|
Ja, VC en Khemri. Maar ook dat weet hij nog niet zeker, maar het liefst van die 2 dan VC. Khemri lijkt me ook wel mooi om tegen te spelen, veel chariots, enge zandbeestjes en een Undead Giant. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ik vind t er nie uitzien. kzit er zelf aan te denken op er nog vc of dark elfs erbij te gaan doen. |
|
Dark Elves, lekker snel en beweeglijk leger, of VC, je tegenstander magisch en met overmacht tegenhouden... Moeilijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
tja kspeel nu orc's en gobbo's, heel leuk om te schilderen en de verhaaltje maar op t slagveld doen ze erg weinig. |
|
Orcs meenemen, veel Boarz, veel hard en heavy shit, vergeet niet een paar Warmachines mee te nemen, de Gobbo's thuis te laten en zeker geen boogjes meenemen! Zorg dat je zo snel mogelijk in h-t-h komt en je zit best snel gebakken hoor. Lekkere blokken, 20+ moeten het wel doen. Choppa's geen schilden... Moet kunnen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:kheb 20 boars en m'n black orcs heb ik dubbel hand weapon gegeven. de gobbo's zijn nodig voor goreunit en de fanatics. aan war machines heb ik 3 chariots een pump wagen 1 rock lobber en 2 doom divers. kmot alleen is magic(items) gaan gebruiken. |
|
Orc Big Whaaaah! magic doet wonderen. Daar zitten hele leuke spreuken tussen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hoor ik vaker ja, toch maar's door lezen. heb ik in die 5 jaar nog nooit gedaan |
|
Goblin fanatic's kunnen ook heel hard aarsch schoppen als ze de goede kant op fanatiek gaan doen. Inieder geval de moeite waard om er een aantal in een unit gobo's te zetten doet het vaak leuk en een paar dode gobo's maakt ook niet zo veel uit. Als je trouwens zit te twijfelen tussen het spelen met VC of Dark Elfs zou ik persoonlijk voor Dark Elfs gaan. Iets beter te spelen (nog wel lastig maar wel beter dan VC) en mooiere miniaturen (maar da's natuurlijk een kwestie van smaak). |
|
quote:Hee dude, ik ga eerst die startdoos maar eens kopen. Maar ik denk dat ik toch voor Chaos ga. Alhoewel nog niets zeker is. Erg moeilijke keuze. Chaos heeft trouwens niet veel "voertuigen", maar Vampire Counts ook niet, alleen die koets. Is op zich jammer, want voertuigen heerschen wel. |
|
quote:fanatics heerschen inderdaad gewoon 3 in iedere unit n-goblin's ik vind de miniaturen van dark elves ook coler, veel tieten enzo , maar die vampires zijn ook wel gaaf en lekker eviel. |
|
quote: Ja dat heerscht ja. Vooral als ik dan in de 2e beurt met een vliegende unit binnen 8" van jouw units Night Goblins land, zodat ze eruit moeten en midden in jouw leger lopen te slingeren met die ballen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:de kans dat ze in mij leger zitten is dan nog steeds even groot |
|
quote: neen, mijn leger staat dan nog aan de andere kant van de speeltafel Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik weet wie jij bedoelt!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dat gaat wel heel veel punten kosten en dikke kans van mislukken als de tegenstander wat schietspul heeft staan want vliegunits zuigen over het algemeen flink hard. |
|
quote: Ligt er een beetje aan over welke regels je het hebt. Bij 6th edition is er geen flighing high meer. Maar dan nog kun je met vliegende units 24" moven, dus je deployed ze een beetje in cover (tegen shooting). En in de eerst beurt kun je altijd binnen 8" komen, en meestal ook wel een beetje in cover. Ligt aan het terrein natuurlijk. Met 5th edition, pak je een hero op pegasus ofzo, je gaat Flying High in de eerste beurt. De tweede beurt land je in cover, binnen 8" van die Night Goblins. Deze "taktiek" wordt veel gebruikt tegen Orcs & Goblins en maakt Fanatics niet een "unit die je altijd bij je hebt". Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja met 5th edition ken ik dat grapje wel maar tegenwoordig zou ik dat niet meer zo snel doen meeste vliegende units zijn nu lomp duur voor weinig hakken en veel sterfen |
|
Ik ken niet alle regels in 6th Edition, maar ik heb (Vampire Counts) een unit van 3 Fell Bats voor 60p. Die is dan wel de moeite tegen Orcs & Goblins. Naast het "fanatics-uitlokken" zorgen ze er namelijk ook voor dat units binnen 8" niet mogen marchen, zo kun je een leger uit elkaar trekken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Om even me te mengen in de discussie DE of VC. Elk ras heeft natuurlijk eigen voor en nadelen.Het is wat je zelf wilt.Als je assasins heel tof vind en wilt gebruiken nou neem de DE maar want die zijn echt oppermachtig daarin.VC heeft zo ook weer zn eigen kracht ligt alleen aan waar je voorkeur naar uit gaat. |
|
Ik zou zeggen kies je leger puur op basis van de miniaturen. Alle legers spelen namelijk leuk ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:ik zet meestal wel een vliegbeest in, de hoge weapon skill en de berijder zijn me de punten wel waard. |
|
quote:Chariots, de hardste in Warhammer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |