|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eye for an eye! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als ik hem af heb, maak ik er zeker een foto van! Ga er ook erg me best op doen |
|
quote: Die theorie heb ik ook altijd. Eén ventje is behoorlijk duur en dan moet je er maar goed van genieten denk ik altijd maar zo. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: In principe is alles duur aan warhammer, dus doe overal me best op.... maar op de hele dure doe ik Xtra mijn best.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mijn aanvraag voor het abonnement bij DeAgostine was niet aangekomen. Dus kon ik pas lid worden vanaf blaadje 4. Nu weet ik in ieder geval wel wat erbij komt te zitten: 2 ( High elves + Men Of Gondor ) 3 ( Frodo ) 4 ( Uruk-Hai ) 5 ( Lurtz ) 6 ( Aragorn ) 7 ( Men Of Rohan ) 8 ( Legolas ) Oftewel een abonnement heeft geen zin meer voor mij. De Uruk-hai moest ik al verkopen. Maar dat zou ik dan nu ook met Legolas en de Men Of Rohan moeten. Dus ik ga straks maar even deel 2 halen. En de tombe maak ik zelf wel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Inmiddels heb ik het tweede GamePakket gehaald. Die stukken tekst in dat blad Echt te stom voor woorden zo simpel. Maar ach ik heb nu wel 8 elfjes en 4 men of gondor. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Is dat dan goedkoper dan als je ze los zou kopen? (dus zonder blad) Eregister perongeluk de zweep van Khazrak gebroken, hopelijk kan ik hem lijmen |
|
quote:lukt wel Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Heel veel succes met plakken. Een doos met ventjes is 15 euro. Bij zo'n blad krijg je vaak een halve doos. En dat blad is 6 euro 95. Oftewel 55 eurocent winst. En ook nog een dom boekie. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb gisteren de voorlopige nieuwe demon regels doorgelezen voor de Source of Chaos campaign deze zomer (gemaakt door Cavatore en gepresenteerd in italie op zo'n games day ofzow). Dat is het deamon leger van B'Elakor (oftewel only deamon army regels) komen ergens rond mei/juni uit samen met 10 andere nieuwe lists. Die regels heersen echt zwaar Ik denk dat ik maar eens naast mijn 3000-4000 punten orcs & goblins en 3000 punten high elves een deamon legertje aan ga leggen binnenkort. |
|
Ik ga binnenkort maar eens een echt speelveld maken. Ik maak het voornamelijk voor LOTR en dan voor zelf gemaakt missies. Oftewel een lekker klein veld die ik ook op mijn bureau kan zetten. Dat op de grond zitten word ik zat. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik speel het. Met Nurgle (Fantasy) Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote: Ow bah... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
En ik speel ook nog Goblins Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote:Ik ook met black orcs Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Orcs en Goblins zijn goed Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Orcs zijn minder, Goblins heershen alles Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
Vandaag een Necron Destroyer Lord gekocht dus dat leger schiet ook al mooi op.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: hmmz dat komt niet zo heel vaak voor. heb jij toevallig aan de games day meegedaan in tilburg? |
|
quote: je bedoelt happekee hellblaster misfired.. (as usual) |
|
quote: Heel toevallig wel ja Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote:Ik vind Goblins wat weinig uitrichten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Haha, nooit tegen die van mij gestaan. Het zijn de beste troepen die er zijn. Zelfs te goed. Die gasten horen eigenlijk meer punten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |