|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heel goed dat je Warhammer wilt spelen. het is echt een mega leuk spel. Waar kom je vandaan dan zoek ik wel voor je op waar je het kan kopen. Ik heb daarnet met mijn Chaos nog een Empire leger afgemaakt. Was erg leuk. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik ben zelf niet zozeer verslaafd aan het spel maar aan de 40K novels. Vooral die van Dan Abnett en Graham McNeill zijn geweldig. Heerlijk grimmige sfeer. Toevallig vandaag ook een pc spel van 40K gedownload, Firewarrior, waarin je een tau warrior speelt die tegen het imperium vecht. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik ben zelf niet zo'n computerspel liefhebber maar het spelletje lijkt me wel geinig. Een vriend van me vond hem erug tof. En de boeken lees ik ook al niet omdat ik er te weinig tijd voor heb. Uitgebreide hobby is het eigenlijk. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Yupz, en een dure Daarom begin ik niet aan het spel zelf, maar het universum erachter is wel erg interessant (plus ik heb trilvingers, dat wordt niks met schilderen). De boeken kan ik trouwens elke SF liefhebber wel aanraden, hoewel je wel het beste met een boek a la eye of terror kan beginnen omdat die de grote lijnen mooi uit de doeken doet. Life doesn't get much better than this! |
|
goddamn!ik doe al GW en WHFB sinds mijn 13e dus al 18 fucking jaar!(guesss what I have at home concerning rare goodies indeed!...neh ik wordt gewoon oud zullen we maar zeggen...) en ja ik ben een paintsloerie en heb al veel prijzen gewonen (no shit, is gewoon waarheid) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ben eruit wat voor army ik waarschijnlijk wil: Beast of Choas |
|
quote: Foto's plz this user is dead |
|
quote: Chaos is goed. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb vandaag een battle gedaan tussen 2000 punten aan Chaos, Orcs en Goblins tegen 2000 punten aan dwergen van een vriend van me. Kwa punten was het gelijk spel maar als je logisch nadacht had ik dik gewonnen. Maar het was een hele coole battle. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
KWIJL this user is dead |
|
Ja! Als je ook op de site kijkt (wat jij al een keer zei.) dan zie je ook HOE het geschilderd is! Wat een heidens karwei! Echt ziek |
|
Ik met zo'n model 4 jaar full-time mee bezig zijn this user is dead |
|
ik heb ooit een zooi space orks gekocht, maar heb er nooit iets mee gedaan dan in elkaar gezet en een stuk of 3 geverfd (ja ze zijn mooi geworden ) dus als iemand geld teveel heeft en zin heeft om naar delft te rijden om ze op te komen halen [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 23-10-2003 14:55] Don't touch me. I'm evil. |
|
Hey Goblinjester, Zin om eens een potje te spelen tegen een beginner? Ja, pilsje na afloop. Hier in de buurt zijn er niet veel die ook spelen. Niemand die ik ken, dan. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Hey BlackJack, Lijkt me erg leuk. Maar dat pilsje? Laten we er dan al vast een tijdens nemen. Ik ben op het moment wel bezig met een hele grote schoonmaak in mijn modellen. Hey mensen, Ik heb nu te koop: 5 High Elves Maidens 4 High Elves Iron Helms Een hele zooi Space orcs Een hele zooi Oude Fantasy orcs Een aantal oude Chaos Space Marines 3 Tyranidn Warriors. Alles mag weg voor een prikkie. Met vriendelijke groet, Wouter Tollenaar Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Goed nieuws voor Dark Elf spelers. Ze zijn namelijk veel beter geworden!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: KLopt, stomme opmerking: pilsje moet TIJDENS, niet alleen na. Zeg maar wanneer t je eens uitkomt. En voor je modellen: hoeveel oude Fantasy Orks? En hoeveel kosten ze? mazzel Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Hey Blackjack, woon je toevallig dichtbij Utreg want dan kunnen we ook gewoon in de Elf of in NeverEverLand spelen. In A'dam moet het ook wel lukken in de GamesWorkshop. Woutertieuw. Ps. De Orcs zijn gisteren verkocht. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Heb net me skeletenleger af ben nu bezig met banshees aan het schilderen en een regiment zombies, yeah SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Rasputin en ik zijn ook maar weereens begonnen, als ik nog even doorverf, ben ik bereid met mijn fantasy macht tegen de Chaos (???) macht van een zekere victor op te nemen (dit gaat trouwens nog wel een paar maanden duren) And my marlboro light |
|
Ik heb net 2 LOTR Moria Goblin drummers af en de drum en ik heb er een Goblin King en Shaman bij gehaald. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
ik wou dat ik weer tijd had om te painten...paint al 18 jaar Games Workshop Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb nog die stomme pionnen van dat idiote klotespel Hero-Quest gepaint. Daarna hebben we ze in brand gestoken omdat ze beter fikten dan matchbox. mvg wk10 |
|
Heeft iemand nog mooie fotoos dan van zijn geverfde manschappen, SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |