|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is dat nou een aardtmann? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is nou een Ghoul. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Gaaf gedaan Harm! Ik schilderde vroeger wel eens voor andere mensen Warhammer (snap niet waarom ze het zelf niet deden, dat lijkt me juist leuk van de hobby...), maar ook modelbouw |
|
quote: Ziet er erg mooi uit! |
|
Thanks mensen. Die bases zijn zo makkelijk en zo snel mooi te krijgen, raad ik iedereen aan "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
BASE ziet er goed uit en je Ghoul is ook zeer goed gelukt, wash je of drybrush je je poppetjes? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
-witte undercoat (spuitbus) -helemaal Elf Flesh -helemaal washen met Flesh Wash -highlighten met Elf Flesh -highlighten met Pallid Flesh "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik doe altijd zwarte undercoat is wit beter of zwart of ligt dat aan de kleuren die je wilt gebruiken op je model. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ligt uiteraard aan de kleuren die je gebruikt. Elf Flesh over Zwart wordt veel donkerder; het dekt zelfs niet in 1 keer waarschijnlijk. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Heb zo beetje alles wel wat er aan kleur te krijgen is dat is het probleem soms zit je uren te bedenken hoe zal ik dat ding eens gaan painten LOL SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ja dat is ook zeker een van de moeilijkste dingen... deze ghouls zijn ook 2 keer in de thinner geweest omdat ik er niet tevreden over was "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: En schilder jij je modellen per onderdeel of in zijn geheel. dan is me 2e vraag laat de lijm niet los in de thinner? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Die Ghouls zit niet zo veel lijm aan, hehe... das gewoon 1 geheel. Maar eerst lijmen of eerst schilderen hangt er een beetje vanaf; als je door het lijmen je het jezelf moeilijker maakt doordat je bij bepaalde plekken moeilijk komt met je kwastje, dan moet je dat niet doen. Beste is gewoon losse metalen onderdelen schilderen; dan aan elkaar lijmen, en dan nog even bijwerken bij de naden als dat nodig is. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: niks aan toetevoegen aan je commentaar, ben er 1000% mee eens. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Boven: unitje van 8 Grave Guards. Boven: de Standard Bearer in meer detail. Boven: High Elf archer (oorspronkelijk van Tiranoc Chariot) Boven: Mounted Wight Lord (op kameel ) "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Je Undead ziet er zeker erg vet uit! Ik zou zelfs ze meer schilderen alsof ze echt uit de grond komen en alsof ze echt aan het wegrotten zijn. Maar zo zijn ze wel meer fantasy. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik hou van 'netjes' schilderen. Niet vaag. Dan zou ik wel gaan drybrushen, en dat is voor n00bs "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Vroeger zou ik het met je eens geweest zijn. Maar nu ik zie hoe mooi het kan worden als je maar wilt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Jaja, heel netjes geverfd ' ' Wat zijn trouwens die nieuwe cold ones verschrikkelijk lame. Welke eikel heeft bedacht dat ze op 4 poten moeten gaan lopen, en een vierkante kop moeten krijgen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Danku Die nieuwe Cold Ones zijn inderdaad een stuk minder gaaf dan de ouwe, te dik vooral. Plastic troep. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Mee eens, zowel de modellen als de regels van de nieuwe Cold One's zijn niet zo. Ik vind dat er heel veel nieuwe niet mooie modellen zijn. Maar plastiek is wel lekker goedkoop. Ik hegb zaterdag een potje LOTR gedaan. Ik moest met mijn Lurtz en 10 Uruk-Hai een toren aanvallen met daarin Gandalf en 4 Rohan Royal Guard. Ik had dik gewonnen. Ik gooide ook wel heel erg goed. Toch is die Gandalf een behoorlijke irritante tegenstander. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: De vorige generatie Cold Ones (nou ja, twee generaties als je die van de lizardmen apart telt) is eigenlijk de enige die op twee poten liep, daarvoor waren ze al vaak op 4 poten (met meer gewicht op de achterpoten): (dit is voor zover ik weet de eerste generatie uit 1983, deze hadden nog vaste bases en waren op 25mm schaal) '', erg cool geschilderde modellen, persoonlijk ben ik niet zo'n nette schilder, ik drybrush vaak maar wat af, vind ik persoonlijk niet erg, want ik houd wel een beetje van dat vuige uiterlijk, en ik zo krijg je ook nog eens wat af geschilderd Gister heb ik mijn legerlijst voor Noorderspel gemaakt, de liefhebber kan hem hier bekijken (2000pt. Lizardmen: http://members.lycos.nl/Pil3/Miniatures/WFB6-Lizardmen-2000pt.htm ), het meeste van wat ik in ga zetten heb ik al geschilderd, met de uitzonderingen dat mijn skinks geproxied gaan worden door de oude skinks met boogjes (damn GW ), evenals mijn Chameleon skinks waarschijnlijk. De Carnosaur met berijder moet ik echter nog schilderen en bouwen. Voor de Carnosaur gebruik ik een Grenadier Tyrannosaurus (van de Lizard King set, ik kocht hem echter los zonder berijder): De saurus berijder viel wel tegen, maar heb ik nu ongeveer half af, gemaakt van de oude Orc Shaman op Wyvern, met een plastic saurys hoofd en wat veranderingen, ik vind hem echter nog niet echt geniaal en hij mist nog een staart, dus er moet nog wat aan gebeuren, ik hoop maar dat ie op tijd af komt Edit: vorig jaar op Noorderspel de speed paint competitie gewonnen met het volgende model (links): We hadden een half uur de tijd en het model had een witte undercoat, in het echt ziet ie er beter uit (al zeg ik het zelf), maar dat komt wel vaker voor bij miniatuurtjes [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 22-03-2004 16:09] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Wat is het model rechts Hij ziet er voor een half uur best aardig uit. Ik had liever een Uruk-Hai gehad. Die kan ik echt binnen een half uur schilderen. Hehe. Die informatie van de ColdOne's is echt tof. Die oude modellen hebben wel wat. Tevens is die T-rex erg tof. Zet hem op met schilderen en vechten. Ik hoop voor je dat je wint. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb net een doos Uruk-Hai besiegers gehaald. Een vriend van me is namelijk van plan een kasteelachtig iets te maken. Kan ik hem mooi opblazen. Verder heb ik een zak stenen gehaald om nieuw soort scenery te maken. Ik las ergens dat als je houtlijm met water mengt en dat op de achterkant van een grasmat smeert dat je dan de grasmat net zo bol kan laten staan als bijvoorbeeld de voorgevormde heuvel. Wie heeft hier ervaring mee? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |