|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net een potje LOTR gedaan. Was erg leuk. Goblins die proberen Grima af te maken. Ondertussen beschermt door Uruk-Hai. Hij is net aan mijn vingers ontsnapt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Zal als ik de pc weer terug is (ivm mem-card reader) ook eens een paar foto's plaatsen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Hoe staat het met de tocht van jullie legers naar het slagveld? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Micha moet nog zijn Slann mage en 2 stegadons ververn, en is dan ongeveer klaar (op de nieuwe nog te kopen units na dan) en ik heb nog zo ongeveer een heel leger te verven, pas 4 units af ofzo. Maar ik verf eindelijk weer eens gestaag door. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ben de laatste paar dagen ook weer flink aan het schilderen, schiet nu aardig op. Hopelijk voor het eind van de vakantie af, kan ik dan misschien Minotaurs of zo kopen |
|
quote:Ik heb ook nog een leger te gaan, wel drie modellen na smaak geverfd . Maar ik vind t niet erg om ongeverfd ten strijde te trekken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb vandaag LOTR3 gezien dus ben ik maar weer begonnen aan 5 Moria Goblins. Van mijn vriendinnetje heb ik De Dwarf Lord Dain gehad. Ik ga eerst even de Hobbit nog een keer lezen om te kijken welke kleur hij moet. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: |
|
quote: Haha, ja dat plaatje ken ik maar dat vind ik net een stoplicht. Ik heb namelijk van mijn ouders De Hobbit gekregen en lees die eerst even. Dan kijk ik wat de ideeën van Tolkien waren. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Goed goed, maar kwa battlegear klopt dit met het boek |
|
Tolkien was een schrijver, geen miniatuur-schilderaar. Kleuren zoeken die er goed uit zien op een miniatuurtje is een vak apart. Dan maar niet aan het boek houden. Alsof de garderobe van een Dwergenkoning uit allemaal dezelfde kleren bestaat, dacht het niet he! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Nee daar ben ik het mee eens. Maar misschien is het dan groen met rood ( zoiets wilde ik al ) dan zou ik het zelf nog Red Gore met Dark Angel Green doen. Maar ik lees nog even het boek en kijk wat er in mezelf opkomt das fijner. Zo heb ik mijn Goblins ook geschilderd. Die zijn veel groener dan in de film en zoals anderen ze zien. Maar dat is gewoon mijn gevoel bij het verhaal. Tolkien Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
heb het nooit echt gespeeld. ben er wel bekend mee. de dwarfs vind ik wel gaaf het wordt hier in de buurt ook niet echt gespeeld, helaas ik speel liever magic etcetera |
|
quote: Magic vond ik ook erg tof maar mist toch de balans en de sfeer. Maar zeker wel een leuk spelletje om je tijd mee te verdoen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Van Greycloak! |
|
migic is leuk om ff wat tijd te vullen, voor warhammer mot je toch een hele dag uittrekken aangezien je met neerzetten/opstellen al zo'n 1,5 uur bezig bent. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Mwoh, op oudjaarsdag een 1000 punten battle gehouden. Alleen magie was overbodig (neem een "destroy spell scroll" mee en klaro) maar was in 3 uur toch wel bekeken. Mijn Empire tegen een Beastherd met 6 Chaos Knights: Empire heeft gewonnen! Dragon Bow, errug handig tegen die klote ChaosKnights. Gemiddeld gaat er elke 2 beurten eentje neer. Tsja, moet je ze maar naar voren gooien en niet naast je herd en achter een kerk neerzetten... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vandaag mijn tomb king on chariot bijna afgekregen, en als bonus omdat ik gestopt ben met roken heb ik vandaag een tomb king bone gigant opgehaald met 7 nieuwe potjes verf. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja Magic kan wel een stuk sneller. Gelukkig gaat LOTR wel sneller als Warhammer. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Je hebt niet eens meer geld om te roken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Magic hou op heb nog dozen volstaan hier met die commons en mappen vol rares en shit ik speel het niet meer, toen serie na serie uit de grond werdt gestampt ben ik gestopt bij Torment ben ik gestopt was begonnen in the revised versie, SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Tuurlijk wel popje was maar 25 euro en verf nee geen probleem jester the cash flow in never empty hier hehehe. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ahhh was dat hier ook maar zo. Klote rijlessen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:wat een bullshit, de ''eerste'' series zijn veel sneller achter elkaar uitgekomen dat tegen woordig. T/m de alliancise liep het storm daarna stabiliseerde het uitkomen en toch lopen mensen te gillen dat het toen juist opeens te snel ging. Ja als je ff een half jaar niet op je vaste stekkie komt zijn er idd 500 kaarten meer maar als je blijft spelen gaat t verdomde langzaam. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |