|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog meer ontopic. Stuur je wel ff een mailtje. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:ok |
|
Ik heb laatst voor mijn verjaardag de Orc Rock Lobba en een Khorn Champion op Deamon Mount gehad. Echt mega cool. Ik ga alleen het hoofd van de Champion vervangen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Plaatje als ie af is! :D+ Klinkt cool, ik moet nog even het nieuwe Lizzies army book aanschaffen, als ik nou die #(&%$ waardebon terug zou vinden... (gewonnen bij speedpaint, mijn favoriete onderdeel :D) NP: Mörk Gryning - Unleash The Beast For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Die prijzen in de winkels zijn inderdaad verdomd hoog, maar ik ga ze echt zelf maken. Gewoon tingieten en klaar. Kost wat tijd, maar t zijn perfecte kopieen. En een tiende van de winkelprijs [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 31-05-2003 15:59] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Volgende week zondag mag ik mijn Chaos weer uit het stof trekken!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Bijna zullen ze die mietige stunties in de pan beuken!!! Whoehahaha. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: stunties, dat is toch de benaming voor dwarfs door de orcs ofzo... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Kan het dan ook niet laten ( speel al 8 jaar Orcs). Ik heb ook zelf al een hekel aan dwergen. Bah . Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
hehe, dwarfs zijn kool Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dwergen cool, in de vriezer misschien. Ik haat ook Skinnies. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ok, ben er vandaag eindelijk weer aan toe gekomen wat te schilderen (en te scannen), n ziehier, twee van mijn recentere addities aan mijn IN NOMINE SANGVINIS gang (voor de rest van de geschilderde leden, zie hier: http://members.lycos.nl/pil3/Miniatures/INS.jpg ) Voorkanten, gast links heeft een flamer, rechts heeft een Fetish masker of (zelf gemaakt van green stuff), dus lijkt zijn hoofd wat vaag. Achterkanten NP: DBC - Estuary For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Hey,daar heb ik vroeger ook nog veel van gehad.Eental heb ik nog in de verpakking hehe. Heb zelf een heel deel skeletten(undead) en Space Orks. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ze zijn weer erg mooi geworden. Zeer leuke conversions. Ik ben nog steeds bezig met het in elkaar plakken van mijn nieuwe Khorne Champion. Ik heb de laatste tijd niet zo zin meer. Ben zelfs mijn Warhammer meeting vergeten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Heeft iemand van jullie de Chaos Delifier al gezien, wat is dat ding lelijk! Nieuwe regels van Necromunda zijn uit. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:ik heb eerder een hekel aan elven omdat ik met gobo's speel |
|
quote: Op zich een zeer goed punt. Maar die dwergen zien er ook niet uit. De skinnies zijn alleen erg moeilijk dood te krijgen. Het werkt mij het best om zoveel mogelijk wizards en goblins in te zetten. orcs heb je niet veel aan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb nog een hele bak vol met Orcs en Goblins en Dark Elves... zonde dat ik er niks meer mee doe. Duur spul. Schat dat ik er zo'n 500 euro aan heb uitgegeven. |
|
Als je ze ooit nog eens weg wilt doen, ik ben dr in geinteresseerd. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Morgen avond gaat ik mijn ventjes weer uit de kast trekken want ik mag weer eens lekker een potje gaan warhammeren. Eerst wel ff mijn ventjes afstoffen. Ik heb er echt zin in. Hoogstwaarschijnlijk mogen mijn groenhuidjes weer stunties in elkaar stompen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik zal ze binnenkort eens uitzoeken |
|
Zometeen: CHAOS vs High Elves 800 punten en Orcs vs High Elves 1000 punten Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Het werden twee potjes Chaos vs High Elves. Eén van 900 punten en één van 1000 punten. Mijn Chaos Knights hebben beide gevechten gewonnen, athans de eerste was een draw. Chaos Knights kunnen zelfs een charge van twee cavalry units aan of twee chariots. Mijn Warriors bleken ook behoorlijk taai te zijn. Zelfs een aantal Dragon Princes stelde niks voor. Het waren in ieder geval twee leuke potjes. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
*zucht* wil ook weer spelen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |