|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja dat kasteel/stad/poort geval is best wel mooi. Ik zou hem zelf niet kopen want hij is 75 pond voor twee stukjes muur en een deurtje. Maar het lijkt me best tof om ook zoiets te maken. LOTR is het ideale spel voor een siege. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dat Lord of the Rings is zeker een mooi spel, alleen ik ben bang dat het maar tijdelijk is. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ik ben daar eigenlijk ook een beetje bang voor. Ik begin nu al wel een aardig leger te krijgen ( geschilderd ). Maar in een aantal winkels verkopen ze het niet eens. Echter vind ik het het beste spel van GamesWorkshop. Jammer alleen dat er niet nog meer van plastiek is. Een maat van me heeft al Rohan en een ander Men Of Minas Tirith. Zo blijft er niet echt een leuke partij met plastiek modellen over. En om nou hetzelfde leger te nemen is ook zo flauw. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
De hype van de films is nu al vrij erg voorbij inderdaad maar met Battle Games in Middle Earth rekt GW het enthousiasme nog wat langer (en het levert een heleboel nieuwe spelers op). Ik denk dat het nog best een flinke tijd beschikbaar blijft, ook al is het enthousiasme wat bekoeld. En als het dan uiteindelijk de pijp uit gaat, dan kan je het natuurlijk altijd nog zelf blijven spelen (maar wordt het vinden van tegenstanders lastiger). For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Tjah, het zal natuurlijk wel afwachten blijven, maar het zou wel heel cool zijn als LOTR Warhammer gewoon blijft bestaan There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Het is echt een heel leuk spelletje en je hebt er gewoon niet veel voor nodig. Ik heb daarnet twee Uruk-hai berserkers afgeschilderd. Dat is 30 punten. Drie Nightgoblins had ik even snel kunnen doen maar dat is dan maar 6 punten. Ow een leger voor LOTR is al groot bij 500 punten en een leger Warhammer pas bij 2000. Dus dat verschil telt ook mee. Ik denk trouwens dat ik de volgende editie van dat boekie ook haal. Het is wel leuk om in mijn vitrine de Uruk-hai tegenover de Warriors Of Rohan te hebben staan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Voor LOTR freaks kan je ook kijken op: www.thepelennorfields.com. Ik heb vandaag Lurtz afgeschilderd. Tevens zal ik eens wat mini's laten zien. Dit is mijn versie van Lord Dain: Dit is mijn versie van Isildur en zijn 4 Men Of Gondor ze staan in een ruine van een toren. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Laatst een siege gedaan met LOTR. Geweldig spel en een geweldig gevecht. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
http://forum.games-workshop.nl/viewforum.php?f=26&sid=a185d3f776782e8caff9ffeb5f3801a7 Voor mensen die LotR-meuk willen kopen. Vraag voor 40K liefhebbers; stel ik wil Salamanders (Space Marines) stoppen in een Daemon Hunter-leger. Hoeveel en wat mag ik er dan maximaal instoppen, en wat moet ik minimaal aan DH meenemen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Modellen zien er erg goed uit goblinjester (alleen die Lord Dain nog even basen natuurlijk). Verder laatst weer een potje VOID gespeeld (1000 punten), en ik ben echt finaal ingemaakt, moet misschien toch eens mijn tactieken aanpassen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ja klopt maar ik weet nog niet goed hoe mijn scenery wordt dus ik wacht daar nog even mee. Thanks. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Heb de daemonhunter codex nog wel ergens als pdf bestand, zal ff kijken. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Het is echt teveel tekst om allemaal neer te pennen en ik heb niet genoeg verstand van het spel op zich om precies te zien wat je weten moet. Geef maar een gil als je het bestand wil hebben iig. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik doe zelf aan tinnen soldaatjes gieten en schilderen maar en het valt me op dat die Games Workshop miniaturen vaak veel mooier geschilderd zijn dan mijn soldaatjes, dat terwijl ik het nu ook al zo ongeveer 6 jaar doe. Binnenkort de beginset kopen van Warhammer classic I am the 1%. |
|
De modelletjes die in de Games Workshop boeken en folders staan zijn geschilderd door 'professionals' en zijn soms idd belachelijk mooi. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ze zijn niet allemaal mooi. Ik heb mensen echt veel beter zien schilderen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Zeg ik dat dan? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nee Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
De houdingen van mijn zelfgegoten soldaatjes zijn ook best crap, als ze hun geweertje voor hun borstkas houden en je daar de knoopjes wil schilderen, priegelwerk is het zeker. Maar veel (of allemaal?) van die Games Workshop mannetjes komen in deeltjes toch? dus je kunt hun armpjes en beentjes apart schilderen? Dat is misschien iets wat het een tikkeltje makkelijker maakt. I am the 1%. |
|
Klopt die komen soms in delen. Ik plak ze altijd eerst in elkaar en schilder ze dan. Maar andersom is verstandiger Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Achja ik zal het ook wel zo gaan doen, als ik er eenmaal mee ben begonnen. Spelen met die hap! I am the 1%. |
|
Juist waar je niet bij kan zie je ook niet Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:*gil* Mail maar naar m'n hotmail account (zie profiel) tenzij het meer dan 2 Mb is, dan maar naar mn icqmail. (zelfde voorvoegsel) Dank! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Men heeft het hier over een bestand van 22 mb Ik zal je wel een link naar mijn webserver geven, pluk je hem daar maar vanaf. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |