|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb ff mn warhammer in de kast gegooid. andere dingen hebben voorrang |
|
quote: Jah, zat best veel werk in Wat je niet echt ziet op de scan is dat hij het lichaam heeft van een Necron Warrior, dit omdat hij een Cybork Body had, en dat metalen skelet past wel goed bij de rest Maar ik ben wel tevreden met het resultaat (ook al is ie nu dood, maar ja, ik heb ook al een tijd geen GorkaMorka meer gespeeld...). En wat betreft Robo Rally, eeeh, ik speel het niet, maar lijkt me wel leuk om een keer te doen (en ik ken ook wel wat mensen die het hebben, dus dat scheelt). NP: Running Wild - Fight The Fire Of Hate For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Sorry dat ik er zo laat mee ben, maar heeft iemand een link naar de spelregels? Ik zoek me al weken t schompes... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ja ik heb nog 3 half/ongeverfde legers thuisliggen, orks (40k) orcs en goblins en Lizardman maar enthousiasme is bekoeld nadat ik het een jaar heb laten liggen al verf opgedroogd is en omdat ze die nieuwe editie hebben uigegooid en de prijzen zo fascistisch hoog zijn :{ And my marlboro light |
|
Ik heb het gespeeld maar ben ermee gestopt omdat het gewoon fuckin duur is. Heb nog een 1000 nog wat punten leger Tyranids staan. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Die staan in een boek. Boeken kun je kopen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik ben weer actief bezig en heb nu zo'n 3000 punten orc goblin leger. |
|
quote:Al klaar met beraden dan? Zoals het nu lijkt is er de 28e een leuke grote battle bij een maatje thuis, met 5 man, nog iemand erbij kan geen kwaad... Mail me! (Oh ja, mail me hard...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wij moeten ook nog steeds 's een keer een battletje spelen. Is al weer lang geleden dat ik gewarhammered heb wordt wel weer eens tijd. |
|
quote: Yes, gelukkig hebben we binnenkort een zeer welkome kerstvakantie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Inderdaad kan ik weer eens fijn gaan schilderen (als niet alles uitgedroogd is ) |
|
Ik heb enkele maanden geleden weer de draad op gepakt met 40k, omdat ik het steeds meer om me heen hoorde. Ben een nieuw leger TAU gestart, maar nou hoor ik er ineens niks meer over.. Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
ik heb altijd al warhammer willen spelen maar het was mij iets te duur en ik heb niet zo'n vaste hand om al die pieterig peutirige popetjes te schilderen nog iets te koop fear me! why?..just do it! |
|
ik zoek nog iets tussen de warhammer ehm met orks die dus en ik wil van die orks ebn tovenaars fear me! why?..just do it! |
|
quote: WAT ZEG JE !?!? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Het taalgebruik is al bagger genoeg voor een orc & goblin speler nu nog een paar miniaturen [Dit bericht is gewijzigd door Nolthuar op 17-12-2002 18:01] You will never have, what i never had. |
|
quote:Hmm, da's wel tof. Alleen moet ik dan werken. Fuck. Weet je wat, ik ga je mailen. |
|
Hee Greycloak dude, ik heb je een mail gestuurd! |
|
quote:tovenaars is nie echt een optie bij warhammer, maar orc's hebben shaman's |
|
quote: Ja duh...WAAR? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: In zogenaamde Games Workshop's. Er zijn er honderden in Engeland. Hier in Nederland is er 1 officiele in Rotterdam. Verder zijn er verspreid over het land best veel winkels waar ze het assortiment verkopen. Dus, waar woon je? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
In Maastricht Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: In DAT geval ... zul je echt ff in een gouden gids naar Hobby/Fantasy winkels moeten zoeken hehe sorry, ik weet er zo geen daar in de buurt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Geen probleem...Ik weet er wel een te vinden diedat spul verkoopt, maar ik moet gewoon eerst die regels eens doornemen Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |