IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Warhammer (Games Workshop) Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-05-2004 22:18 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 mei 2004 19:31 schreef goblinjester het volgende:
Necrons zijn niet al te moeilijk te schilderen. Behalve als je ze echt heel bijzonder wil maken. Heel veel succes in ieder geval.

Hehe, dank je
Het bleek inderdaad wel te doen, alleen het necron teken op de borstkast is hell zeg.
Jammer dat mijn foto's te wazig zijn, je kan er amper iets uit opmaken :/
Heb hem iig gecoat met chaos black, de armor gedeeltes met boltgun metal, de draden/scharnieren met dwarf bronze en enkele stukjes met mithril silver.
Ik ben redelijk tevreden voor mijn eerste warrior. Nog 23 te gaan

Life doesn't get much better than this!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2004 22:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Het is nog knáp moeilijk een editie 2 Space Marine lijf op een editie 3 onderstel te plakken zeg...

Ah well, heb de (metalen) Sergeants voor mijn Devastator Squad, 2 Tactical Squads en het Assault Squad in elkaar.

Nu de rest nog, een ventje of 30...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-05-2004 22:22]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-05-2004 22:23 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 mei 2004 22:21 schreef Greycloak het volgende:
Het is nog knáp moeilijk een editie 2 Space Marine lijf op een editie 3 onderstel te plakken zeg...

Ah well, heb de (metalen) Sergeants voor mijn Devastator Squad, 2 Tactical Squads en het Assault Squad in elkaar.

Nu de rest nog, een ventje of 30...

Hehe, een lotgenoot, ik heb zelf dus zo'n hele set gekocht en moet nog iets van 60 figuren (inclusief de scarabs)

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2004 22:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ja, ok, maar de jouwe zitten nog niet in elkaar, en is niet al voor de helft geverfd!

Leuk, dingen overkopen voor weinig, maar een wérk dat je eraan hebt...

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2004 15:07 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ooit kocht ik tweedehands ventjes maar dat vond ik uiteindelijk zo irritant dat ik ze nu echt allemaal nieuw koop.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 07-05-2004 16:01 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 6 mei 2004 22:26 schreef Greycloak het volgende:
Ja, ok, maar de jouwe zitten nog niet in elkaar, en is niet al voor de helft geverfd!

Leuk, dingen overkopen voor weinig, maar een wérk dat je eraan hebt...

Is inderdaad best veel werk, maar als je dan zo'n compleet verkloot poppetje mooi schoonmaakt (tip: remvloeistof om de verf van plastic modellen te verwijderen, gewoon een nachtje erin laten weken en dan met een oude tandenborstel eraf schrobben, en je bent al een heel eind op weg), wederopbouwt, schildert en toevoegt aan je leger geeft toch wel erg veel voldoening. Bovendien is het echt stukken goedkoper als het schilderwerk en dergelijken prut was (excessen aan lijm zijn iets minder prettig, maar ook niet onoverkomelijk).

H-K: nou, eh, gefeliciteerd met je beslissing denk ik dan maar. Necrons lijken me persoonlijk vrij snel saai worden om te schilderen, dus succes daarmee

Oh, en nu je toch begonnen bent, kijk ook eens op www.games-workshop.nl, wellicht heb je nog wat aan't forum daaro

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-05-2004 16:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 mei 2004 16:01 schreef Pil het volgende:
Is inderdaad best veel werk, maar als je dan zo'n compleet verkloot poppetje mooi schoonmaakt (tip: remvloeistof om de verf van plastic modellen te verwijderen, gewoon een nachtje erin laten weken en dan met een oude tandenborstel eraf schrobben, en je bent al een heel eind op weg), wederopbouwt, schildert en toevoegt aan je leger geeft toch wel erg veel voldoening. Bovendien is het echt stukken goedkoper als het schilderwerk en dergelijken prut was (excessen aan lijm zijn iets minder prettig, maar ook niet onoverkomelijk).

H-K: nou, eh, gefeliciteerd met je beslissing denk ik dan maar. Necrons lijken me persoonlijk vrij snel saai worden om te schilderen, dus succes daarmee

Oh, en nu je toch begonnen bent, kijk ook eens op www.games-workshop.nl, wellicht heb je nog wat aan't forum daaro
Gelukkig zijn vooral de Assault Marines al geverfd; en daar hoef ik er maar 11 van, de rest heb ik aan Vargen666 gedoneerd. 11? Ja, Salamanders, dus 10 basis en als ik wat punten overheb kan ik er eentje een Flamer geven (dus ventje inruilen.)

Salamanders mogen maar 0-1 Assault Marine squads.

Voor de rest ben ik er veel voorzichtig aan het uit elkaar trekken, backpacks eraf, armen eraf, wapens eraf (pijnlijk...) en ziet het één en ander er al toonbaar uit. Nu nog weer in de remolie mikken, coatje erop en hoppa.

goblinjester
Posted 07-05-2004 19:04 by goblinjester Profiel van goblinjester

Geinige tip over die remvloeistof. Ook maar een keer proberen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-05-2004 19:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 mei 2004 19:04 schreef goblinjester het volgende:
Geinige tip over die remvloeistof. Ook maar een keer proberen.
*breekt motorkap buurman los*

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2004 19:52 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Wat is er dan met remvloeistof?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-05-2004 19:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 mei 2004 19:52 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wat is er dan met remvloeistof?
Daar mik je geverfde plastic modellen in als je van de verf afwilt. Nachtje weken, tandeborstel erover en klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-05-2004 19:53]

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2004 20:26 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Oke.. handig om te weten

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-05-2004 22:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Goh. Lees net de 40K handleiding door en kom er achter dat Veteran Sergeants van alles mee mogen nemen, en dat je er eentje in gelijk welke eenheid kan dumpen.

Cool! Kan ik die metalen Assault Marine tóch gebruiken!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-05-2004 16:13]

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-05-2004 12:22 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 7 mei 2004 16:40 schreef Greycloak het volgende:
Gelukkig zijn vooral de Assault Marines al geverfd; en daar hoef ik er maar 11 van, de rest heb ik aan Vargen666 gedoneerd. 11? Ja, Salamanders, dus 10 basis en als ik wat punten overheb kan ik er eentje een Flamer geven (dus ventje inruilen.)

Salamanders mogen maar 0-1 Assault Marine squads.

Voor de rest ben ik er veel voorzichtig aan het uit elkaar trekken, backpacks eraf, armen eraf, wapens eraf (pijnlijk...) en ziet het één en ander er al toonbaar uit. Nu nog weer in de remolie mikken, coatje erop en hoppa.

In plaats van ze voorzichtig uit elkaar te trekken kan je ze ook gewoon uit elkaar snijden, op de gelijmde delen snijdt het extra makkelijk, en het scheelt als er niks breekt. Wapens kan lastiger worden inderdaad

En remvloeistof werkt inderdaad goed voor plastic. Het werkt ook wel voor metaal, maar daat geef ik toch de voorkeur aan verfafbijt van de Hema, die lost de verf namelijk op (en eventueel plastic ook, dus alleen op metaal zonder bases gebruiken ), en dan wordt het naar mijn mening vaak net wat schoner. Bij remvloeistof laat de verf gewoon makkelijk los (en bij plastic echt vrij makkeljk, je ziet het gewoon losbladderen).

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-05-2004 12:27 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 mei 2004 19:53 schreef Greycloak het volgende:
Daar mik je geverfde plastic modellen in als je van de verf afwilt. Nachtje weken, tandeborstel erover en klaar.

Nagellakremover gebruik ik daarvoor; heb ik toch altijd in huis

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2004 13:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 mei 2004 12:27 schreef Claw het volgende:
Nagellakremover gebruik ik daarvoor; heb ik toch altijd in huis
Jij wel.

goblinjester
Posted 10-05-2004 14:07 by goblinjester Profiel van goblinjester

Stinkt alleen zo enorm.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-05-2004 15:55 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, ik heb inmiddels al 3 soorten kanker opgelopen van die verf, toch maar eens een raampje los zetten.
verder nu al 9 warriors geschilderd, wat scarabs en een wraith. Nog even en ik kan het iron arriors leger van een maat van me te lijf gaan (en glorierijk ten onder gaan vrees ik, maarja)

goblinjester
Posted 10-05-2004 19:32 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ach als je maar dapper ten onder gaat is er niks aan de hand. Zo'n hekel aan die spelers die gaan mieten. Je moet gewoon je leger er bruut op knallen en hopen dat je zoveel mogelijk ventjes met je meeneemt.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-05-2004 20:33 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik ben niet iemand die van plan is stil toe te kijken hoe ik afgemaakt wordt nee. Necron zijn langzame doodbrengers, duurt ff voor ze er zijn, maar dan maken ze je af !
(of ik teleporteer ze gewoon hehe)

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2004 20:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Gister weer gespeeld tegen die Skaven gast met z'n +/- 30 Jezzails. Gaaap.... Alleen mijn Helblaster maakte wat dooie ratjes, nadat ik het ding 3 beurten naar voren had staan duwen in beurt 4. De rest van de tijd was ie druk bezig met het saaie doodschieten van mijn elite-ridders.

Fokking boring, zo'n spel.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-05-2004 20:43 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Spelen hier eigenlijk nog veel mensen 40k, of is het allemaal Warhammer wat de klok slaat?
Dat epic is trouwens ook wel grappig, wat ik er van zag.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 11-05-2004 17:30 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 10 mei 2004 20:38 schreef Greycloak het volgende:
Gister weer gespeeld tegen die Skaven gast met z'n +/- 30 Jezzails. Gaaap.... Alleen mijn Helblaster maakte wat dooie ratjes, nadat ik het ding 3 beurten naar voren had staan duwen in beurt 4. De rest van de tijd was ie druk bezig met het saaie doodschieten van mijn elite-ridders.

Fokking boring, zo'n spel.

Sjezus, lekker sportief inderdaad, klinkt als een spannend potje

Wat betreft 40k, ik heb een behoorlijk leger (vanille Space Marines), maar speel het eigenlijk zelden. De reden hiervoor is dat mijn voorkeur uitgaat naar andere spellen, voor SF is dat VOID (met stip ).

goblinjester
Posted 12-05-2004 14:13 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik speel op het moment alleen nog maar LOTR. Verder gaat daarna mijn voorkeur uit naar Warhammer. Maar ik heb ook nog een Chaos Space Marine leger. Het spel is op zich wel leuk maar ik vind de ventjes tegenwoordig niet echt mooi meer. Niet meer realistisch. Wat ze bij Warhammer zo goed doen gaat bij 40K helemaal mis. Mordheim en Necromunda zijn beide erg leuk maar je moet er wel extreem veel scenery voor hebben anders is het gewoon saai. En epic lijkt mij nog steeds het leukste spel wat er is.

goblinjester
Posted 18-05-2004 15:47 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb er nu nog meer Uruk-hai bij waaronder 3 met een x-bow. Die zijn echt mega tof.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com