|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er zatten toch genoeg in, kwam er gister achter dat ik per ongeluk armen van de Gor op een Ungor had geplakt Maar ja, dat was zo opgelost |
|
hoe het eigenlijk moet "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
De Orc en Goblin Hookers mogen hier ook niet ontbreken: http://www.wegotgame.net/jen/hookers.html "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Tja rackham mini's ; kan GW nog wat van leren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik vindt het wel serieus cool voor je, meen ik. tis jammer dat ik al mijn foto's van GW spul kwijt ben. Er is wel een fotograaf bezig om al mijn schilderwerk vast te leggen, heb echter geen idee wanneer dat ooit eens klaar is. zodra ik wat weet zal ik hier wat posten. *hmmz, herrinert zich een bepaalde cd-rom ff zoeken*. [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 08-01-2004 17:51] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Heeft er iemand trouwens nog High Elves die ie wegdoet voor een niet al te idiote prijs? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Vandaag mijn Necron Destroyer afgemaakt in de shop altijd cool om met de eingenaar lekker te painten in de shop ( gratis verf en zo en hij is goed dus leer altijd bij) En nu ik dus begonnen ben met mijn Necron army heb ik een vraag? Kun je beter een Nightbringer als HQ doen of een Ctan Deciever?? Of ligt dat eraan tegen welk ras je vecht, de deceiver heb ik vandaag aangeschaft, nightbringer komt nog wel maar iemand een idee???? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik neem aan dan dat jij enorm veel hebt staan, dus je paint ook al lang, ik nu ongeveer anderhalf jaar, maar gaat steeds beter en poppetjes worden steeds mooier. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Gefeliciteerd, das wel cool. Maar wel jammer van je Necron leger Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik vind dat op zich wel een geinig idee. Maar zullen we dan eerst eens een lijstje maken hoeveel mensen hier nou eigenlijk iets van Wargames spelen. En je kan het dan beter Metal Demon noemen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Hoezo dan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Omdat ik Necrons extreem stom vind. Ik vind ze helemaal niet bij de Warhammer 40K sfeer passen. Tau trouwens ook niet. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Vind ze wel mooi, tau niet zo transformer achtig en aangezien ik ook vampire counts speel, Necron lijken ook een beetje op undead zodoende. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Daar ben ik het dan wel mee eens. ( met dat Undead en Necron gebeuren ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ok dan zie heb er wel over nagedacht SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik heb inmiddels ook het boekje van DeAgostini van LOTR gekocht. Ik kon nog wel 12 goblins gebruiken en zeker voor de helft van de prijs. Verder vind ik de potjes verf wel handig want mijn vriendinnetje wil ook nog een keer Elfjes schilderen en zo heb ik dus potjes verf voor haar. Verder word ik lid omdat ik Goblins en Dwergen spaar. En ik vind die Tomb wel leuk om te gebruiken om de mooiste modellen op te zetten. Tekst alleen even naar achteren draaien. En natuurlijk omdat ik dan over twee weken de elven krijg die ik aan mijn vriendin kan geven. De men of Gondor gebruik ik voor Aragorn ( deel 5 ). Frodo vind ik ook wel leuk om even te schilderen. En verder verkoop ik de Uruk-Hai wel aan een vriend van me. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Nou!! zeg dan na 6 delen af! Ik heb de site bekeken en de serie bestaat uit 65(!!!) delen.. dan ben je 399 euro kwijt en doe je er 3 jaar over. Beetje teveel van t goeie! Ik koop ze wel los, want ik hoef ze toch niet allemaal. |
|
quote: Hoezo passen ze er niet bij dan? Voor fans van de Necron raad ik het boek Nightbringer van Graham McNeill aan trouwens. Deel 1 van de twee boeken over de Ultramarines. Erg mooi ge/beschreven. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik wilde ook direct opzeggen zodat ik precies 2 maanden lid ben ( meestal ook de opzegtermijn ). Daarna koop ik ze wel los. Maar die Tomb wil ik gewoon hebben. De plek van Gimli ga ik wel met putty dicht smeren. En de titel op de voetsteun snij ik eraf. Want ik wil er gewoon een aantal Dwergen opzetten die het graf beschermen. PS. Necrons vind ik niks omdat ze niet bij het echte duistere van het Imperium passen. Ik heb me er verder ook nooit in verdiept. Ik vind het de Lizardmen van 40K. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Voor geïnteresseerden die willen weten hoe het nu ging met mijn Steam Tank: Ik heb vandaag 2.000 pts Empire vs 1.000 Chaos en 1.000 Vampire Counts gespeeld, en ze waren zó druk bezig weg te lopen van dat ding dat er geen planning meer inzat en ik gewonnen heb met maar liefst 0 punten aan de overkant tegen 1.752 punten nog aan mijn kant na 6 ronden! Wipe out! Als dát niet voor herhaling vatbaar is... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:had die gast geen attilery of monsters ofzo? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Een sloot Chaos Warriors, Daemonettes, 5 (maar) Chaos Knights... De vorige keer had ie met 1.000 punten 5 Minotaurs mee, en hij wíst dat ik het ding mee ging nemen. Tsja... Maar goed, het ding stond helemaal op links dus als ie mijn rechterflank had gepakt... pas op beurt 5 kwamen de resten van zijn (half weggeschoten door 10 Handgunners...) Black Knights en Wraiths nog een keer op mijn helft. Nou, dan ben je gewoon traag hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik zet zowiezo orc boar boy's, een wyvern+brute character en doom divers in; dan moet ik toch wel wat puntjes scoren. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-01-2004 21:51] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat zeker ja, en had hij die Mino's weer meegenomen dan had de balans wat anders gelegen. Maar met die Wyvern... Het apparaat mag in hth gewoon schieten en desnoods gewoon nóg een keer chargen hè? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |