|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga denk ik toch weer eens binnen lopen bij de Games workshop in Rotjeknor; ik zag dat ze mooie LotR sets binnen gaan krijgen: http://www.games-workshop.com/lotr/productrange.htm Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
40k lijkt me nix, maar als LotR verslaafde zie ik die nieuwe uibreidingen wel zitten! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik zit ook al een tijd te twijfelen of ik me nu wel/niet op warhammer ga storten, grootste obstakel, de $prijs$, want hoeveel ben je nu eigenlijk kwijt voor twee leuke legertjes? (de gewone warhammer, met dark elves en dragons en stuff) met wat special units ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb een hele tijd Magic the gathering gespeeld maar ben daarmee gestopt omdat bijna niemand het meer speelde (en omdat er telkens meer belachelijk sterke kaarten bijkwamen) en dat is ook een reden waarom ik nooit aan Warhammer ben begonnen. Het is me veel te duur om daarmee te beginnen en het dan nooit spelen. Maar het lijkt me nogsteeds erg vet om eens te proberen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Hmm, ik zal eerst eens kijken hoeveel geld je er voor over hebt. In de tijd dat ik die troep kocht had ik dus niet zo veel geld. Nu kan ik het me wel premiteren, maar ja voor geld heb je nog steeds geen ander persoon om mee te spelen. |
|
LotR spel van Games Workshop word geen uitbreiding op Warhammer Fantasy, maar gewoon een apart spel. De regels zullen alleen sterk overeenkomen met die van WFB. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja maar nu heb ik nog steeds geen concrete richtprijs gehoord wat je kwijt bent vor twee complete legertjes Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
geen idee over wat voor een spel jullie het hebben, kan iemand het aan mij uitleggen? Lijkt het op D&D? |
|
ik heb dark angels ,orks en de nieuwe Tau ik schilder eigenlijk alleen maar ik heb ook aardig wat verf wedstrijden bij de games workshop altijd met Dark angels |
|
quote: Kan ook... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Warhammer is Table Top Wargaming [http://www.games-workshop.com]. Twee of meerdere spelers, elk verzamelt en schildert een eigen leger van miniaturen (fantasy of space), en speelt zo tegen elkaar. Het bestaat al 26 jaar (dacht ik), en het is dus errug populair, vooral in Engeland. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Heb je plaatjes van geschilderde miniaturen? Altijd leuk om te zien Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik heb helaas niet de moteriek ervoor om het te verven en het kost helaas veel geld maar Skaven rules! |
|
MAGIC: THE GATHERING Goedkoper en leuker. |
|
Ik speel zelf niet, maar ik maak wel scenery voor Devoraz. Devoraz speelt met Dark Elves en ik maak grafheuvels en dat soort spul. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Zijn er ook nog mensen hier die D&D spelen? |
|
yup! monster character class echter level 5 imp op 't moment. |
|
Geen D&D, wel MERP. Ben wel van plan om nog AD&D 3rd edition te gaan spelen (ik heb nog maar 4 medespelers en 1 DM nodig ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
D&D is toch een soort rollenspel, of heb ik nu iets anders voor ogen... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: klopt wel ongeveer ja...... |
|
Speelt er ook iemand Warhammer Fantasy Role-Playing Game ? |
|
quote: Ha heb je enig idee waar ik op internet iets kan vinden over D&D?? Ben op zoek naar een nieuwe groep om mee te spelen......... |
|
ik ook ;-) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Het internet staat zo'n beetje vol met D&D sites als je ff goed zoekt kom je 'n heel end. www.dndadventure.com [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-10-2001 16:56] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |