IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Warhammer (Games Workshop) Vorige pagina | Volgende pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 08-03-2004 12:19 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 7 maart 2004 14:53 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ja, die Hoorns moet ik allemaal nog keer doen zodra ik Bleached Bone heb, had alleen maar Skull White

Meng het met wat Snakebite leather en je hebt een prima botkleur

In het algemeen kan er nog heel wat verbeterd worden aan de modellen (excuus als je niet zit te wachten op commentaar maar ik zal pogen het opbouwend te brengen ). De armour delen zijn erg licht, dit kan je op twee manieren wat mooier maken:

1) een armour wash, dat is een zwarte inkt (of gewoon verdunde zwarte verf of oostindische inkt, werkt ook) eroverheenb mikken. Wel met mate doen want het hoeft niet over het hele model. Dit maakt het wat donkerder en mooier.

2) volgende keer de armour delen zwart schilderen en dan drybrushen met zilver, ziet er wat donkerder en mooier uit.

Met wat (eventueel verdunde en met wat zwart gemenge) snakebite leather kan je een een beetje een roest effect maken om het geheel wat vuiger te maken 8)

Banners schilderen vind ik trouwens echt cool om te doen, je kan er van alles op kwijt, laatst nog een battle standard voor mijn VOID Junkers geschilderd (heb geen plaatje), hij is best cool geworden

Wat betreft LOTR, ik heb me er zelf nooit echt in verdiept, maar het is schijnbaar inderdaad een leuk spel. Tuurlijk, als je alleen de eerste twee delen van Battle Games in Middle Earth hebt (en er zijn behoorl;ijk wat spelers die er op die manier mee zijn begonnen) dan kan het nogal simpel lijken maar dat valt nog wel mee.

Bovendien zegt de eenvoud van een spel ook lang niet altijd wat over taktiek

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 12:27 by invictis Profiel van invictis

-balrog diorama klaar
-mounted nurgle plague lord ook bijna zo goed als af
-diorama met 2 tiger tanks en een t34 in een pitoresk winterlandschap nearing completion (ok ok geen GW maar toch )

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-03-2004 13:37 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 7 maart 2004 14:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

Mijn Beastherd (moet alleen nog twee kleintjes af maken) + Khazrak

Khazrak The One-Eye, moet alleen nog de zweep afmaken

Mijn vlagdrager

Ziet er allemaal netjes uit. Tof leger om te zien. Misschien dat je wat meer washes kan gebruiken om het allemaal iets donkerder te maken. Zal goed staan bij Chaos.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

goblinjester
Posted 08-03-2004 13:41 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 8 maart 2004 12:27 schreef invictis het volgende:
-balrog diorama klaar
-diorama met 2 tiger tanks en een t34 in een pitoresk winterlandschap nearing completion (ok ok geen GW maar toch )

Cool!!! Vooral die Russische diorama. Plaatjes!!!

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-03-2004 13:50 by NolthuarII Profiel van NolthuarII

quote:
Op 1 maart 2004 12:41 schreef Pil het volgende:
En voor de mensen uit het noorden (Greycloak? ), enige plannen om naar Noorderspel te komen? De warhammer competitie is dit jaar over twee dagen verspreid (zaterdag en zondag 27&28 maart), dit omdat twee slagen (zoals vorig jaar) echt wat te weinig bleek te zijn.

http://www.noorderspel.nl/

Waarschijnlijk doe ik ook wel mee (Lizardmen), het was wel leuk vorig jaar 8)

waarschijnlijk volgend jaar als ik in wageningen woon kom ik wel

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-03-2004 14:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 maart 2004 12:27 schreef invictis het volgende:
-balrog diorama klaar
- Maak foto's
- Kwak op site
- Link naar je foto's op deze site.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 14:34 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 8 maart 2004 14:32 schreef Greycloak het volgende:
- Maak foto's
- Kwak op site
- Link naar je foto's op deze site.

ja crapzooi, moet toch echt eens foto's van die dio's maken
zal eens rondvragen hier of iemand een redelijke camera heeft die ik kan lenen

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-03-2004 14:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 maart 2004 14:34 schreef invictis het volgende:
ja crapzooi, moet toch echt eens foto's van die dio's maken
zal eens rondvragen hier of iemand een redelijke camera heeft die ik kan lenen
Mental note:

Invictis is erg ok.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-03-2004 14:36 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 8 maart 2004 12:19 schreef Pil het volgende:
Meng het met wat Snakebite leather en je hebt een prima botkleur

In het algemeen kan er nog heel wat verbeterd worden aan de modellen (excuus als je niet zit te wachten op commentaar maar ik zal pogen het opbouwend te brengen ). De armour delen zijn erg licht, dit kan je op twee manieren wat mooier maken:

1) een armour wash, dat is een zwarte inkt (of gewoon verdunde zwarte verf of oostindische inkt, werkt ook) eroverheenb mikken. Wel met mate doen want het hoeft niet over het hele model. Dit maakt het wat donkerder en mooier.

2) volgende keer de armour delen zwart schilderen en dan drybrushen met zilver, ziet er wat donkerder en mooier uit.

Met wat (eventueel verdunde en met wat zwart gemenge) snakebite leather kan je een een beetje een roest effect maken om het geheel wat vuiger te maken 8)

Bedankt voor de tips, zal kijken wat ik er mee kan doen

' '
Usericon van ' '
Posted 08-03-2004 14:42 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Moordlustige Hamster, ken je al 'drybrushen'?

[Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 08-03-2004 14:43]

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Moordlustige Hamster
Posted 08-03-2004 14:44 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 8 maart 2004 14:42 schreef ' ' het volgende:
Moordlustige Hamster, ken je al 'drybrushen'?

ja, heeft vriend van me geleerd. Kan het al wel, maar natuurlijk nog niet geweldig

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 14:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 8 maart 2004 14:44 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
ja, heeft vriend van me geleerd. Kan het al wel, maar natuurlijk nog niet geweldig

fuck drybrushen , ga voor wetbrushen en terugwashen en glazing

' '
Usericon van ' '
Posted 08-03-2004 14:47 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Oefenen! Bijna gegarandeerd mooie effecten op die beastmen huid, op armor, en natuurlijk op de basejes.

Je hebt nu zand erop, en dan egaal bruin. Als je het nu Drybrushed met Snakebite Leather, of misschien zelfs Bubonic Brown, en er een paar kleine plukjes static grass opplakt met houtlijm, heb je de perfecte basejes. Weinig werk, groots resultaat.

' '
Usericon van ' '
Posted 08-03-2004 14:48 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 maart 2004 14:46 schreef invictis het volgende:
fuck drybrushen , ga voor wetbrushen en terugwashen en glazing

Jouw modelletjes glimmen zeker nogal?

Na washen moet je natuurlijk alsnog drybrushen (of natuurlijk, beter, veel beter, maar moeilijker: highlighten met de hand)

goblinjester
Posted 08-03-2004 14:52 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 8 maart 2004 14:48 schreef ' ' het volgende:

Na washen moet je natuurlijk alsnog drybrushen (of natuurlijk, beter, veel beter, maar moeilijker: highlighten met de hand)

Highlighten is het leukst. Tegenwoordig schilder ik mijn modellen heel snel en effectief. Ik spuit ze zwart. Daarna Drybrush ik ze met de hoofdkleur. Het metaal werk ik bij met een metaal drybrush. De huidskleur werk ik bij met een huidskleur door te highlighten. Het gezicht schilder ik net zoals de riempjes. En mijn model is klaar. Voetsteun wat meer aandacht.

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 14:53 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 8 maart 2004 14:48 schreef ' ' het volgende:

uhr nee ,totaal niet;het hangt ervan af met wat je gaat glazen en terugwashen ik heb het dus niet over crappy GW paint en inks

' '
Usericon van ' '
Posted 08-03-2004 15:01 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 maart 2004 14:52 schreef goblinjester het volgende:
Highlighten is het leukst. Tegenwoordig schilder ik mijn modellen heel snel en effectief. Ik spuit ze zwart. Daarna Drybrush ik ze met de hoofdkleur. Het metaal werk ik bij met een metaal drybrush. De huidskleur werk ik bij met een huidskleur door te highlighten. Het gezicht schilder ik net zoals de riempjes. En mijn model is klaar. Voetsteun wat meer aandacht.

Tegenwoordig, zoals altijd, doe ik 25 uur over een simpele Ghoul, en schiet mijn leger niet op

' '
Usericon van ' '
Posted 08-03-2004 15:02 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 maart 2004 14:53 schreef invictis het volgende:
uhr nee ,totaal niet;het hangt ervan af met wat je gaat glazen en terugwashen ik heb het dus niet over crappy GW paint en inks

Er is niks mis met de GW verf, op de potjes met draaidoppen na.

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 15:03 by invictis Profiel van invictis

[quote]Op 8 maart 2004 15:01 schreef ' ' het volgende:
Tegenwoordig, zoals altijd, doe ik 25 uur over een simpele Ghoul, en schiet mijn leger niet op [

ik heb eens een klus voor iemand moeten doen;

180 chaos dwarfs; geschilderd in 1 week tijd

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 15:05 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 8 maart 2004 15:02 schreef ' ' het volgende:
Er is niks mis met de GW verf, op de potjes met draaidoppen na.

hoe lang paint je al?
ik schilder al GW en dergelijke vanaf mijn 13e dus dat is 19 jaar. Meerdere malen painting competities gewonnen en 2 keer finalist geweest met de Golden demon te UK.
Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar andere paint, en GW is dus niet mijn paint; ervaring zullen we maar zeggen

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-03-2004 15:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 maart 2004 15:01 schreef ' ' het volgende:
Tegenwoordig, zoals altijd, doe ik 25 uur over een simpele Ghoul, en schiet mijn leger niet op
Eh, je verft ze niet met z'n 15'en tegelijk dus?!?

In zoveel uur doe ik makkelijk 30 Empire man! Met een flink aantal breaks tussendoor.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 08-03-2004 15:27 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 8 maart 2004 15:05 schreef invictis het volgende:
hoe lang paint je al?
ik schilder al GW en dergelijke vanaf mijn 13e dus dat is 19 jaar. Meerdere malen painting competities gewonnen en 2 keer finalist geweest met de Golden demon te UK.
Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar andere paint, en GW is dus niet mijn paint; ervaring zullen we maar zeggen

Mond houden en camera regelen!

Maar goed, wat voor verf gebruik je? Ik heb gehoord dat Vallejo erg prettig is, voorlopig houdt ik het bij GW, simpelweg omdat ik het al heb, en omdat het makkelijk te krijgen is 8)

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 15:31 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 8 maart 2004 15:27 schreef Pil het volgende:
Mond houden en camera regelen!

Maar goed, wat voor verf gebruik je? Ik heb gehoord dat Vallejo erg prettig is, voorlopig houdt ik het bij GW, simpelweg omdat ik het al heb, en omdat het makkelijk te krijgen is 8)

Uhr oki, zal eens wat dingen op foto laten zetten en wat foto's in laten scannen dan
Vallejo is erg overrated, gebruik zelf veel Pactra, Tamiya en modelmaster.

' '
Usericon van ' '
Posted 08-03-2004 15:32 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 maart 2004 15:05 schreef invictis het volgende:
hoe lang paint je al?

Ik schilder zo'n 7 jaar. En ik kan van mezelf ook wel zeggen dat ik wel aardig kan schilderen.

Geen Golden Demon materiaal, maar toch ken ik in mijn omgeving maar weinig mensen die ik het beter heb zien doen.

Enfin, genoeg ervaring om te zeggen dat ik de GW paint wel fijn vind. Hoewel, zeg eens; wat voor materiaal gebruik jij dan? En je gebruikt vast ook geen Games Workshop kwastjes dan?

Moordlustige Hamster
Posted 08-03-2004 15:34 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 8 maart 2004 15:32 schreef ' ' het volgende:
Ik schilder zo'n 7 jaar. En ik kan van mezelf ook wel zeggen dat ik wel aardig kan schilderen.

Geen Golden Demon materiaal, maar toch ken ik in mijn omgeving maar weinig mensen die ik het beter heb zien doen.

Enfin, genoeg ervaring om te zeggen dat ik de GW paint wel fijn vind. Hoewel, zeg eens; wat voor materiaal gebruik jij dan? En je gebruikt vast ook geen Games Workshop kwastjes dan?

Ziet er mooi uit
Wat voor leger heb jij?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com