|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-balrog diorama klaar -mounted nurgle plague lord ook bijna zo goed als af -diorama met 2 tiger tanks en een t34 in een pitoresk winterlandschap nearing completion (ok ok geen GW maar toch ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ziet er allemaal netjes uit. Tof leger om te zien. Misschien dat je wat meer washes kan gebruiken om het allemaal iets donkerder te maken. Zal goed staan bij Chaos. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Cool!!! Vooral die Russische diorama. Plaatjes!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: waarschijnlijk volgend jaar als ik in wageningen woon kom ik wel |
|
quote:- Maak foto's - Kwak op site - Link naar je foto's op deze site. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ja crapzooi, moet toch echt eens foto's van die dio's maken zal eens rondvragen hier of iemand een redelijke camera heeft die ik kan lenen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Mental note: Invictis is erg ok. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bedankt voor de tips, zal kijken wat ik er mee kan doen |
|
Moordlustige Hamster, ken je al 'drybrushen'? [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 08-03-2004 14:43] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ja, heeft vriend van me geleerd. Kan het al wel, maar natuurlijk nog niet geweldig |
|
quote: fuck drybrushen , ga voor wetbrushen en terugwashen en glazing Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Oefenen! Bijna gegarandeerd mooie effecten op die beastmen huid, op armor, en natuurlijk op de basejes. Je hebt nu zand erop, en dan egaal bruin. Als je het nu Drybrushed met Snakebite Leather, of misschien zelfs Bubonic Brown, en er een paar kleine plukjes static grass opplakt met houtlijm, heb je de perfecte basejes. Weinig werk, groots resultaat. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Jouw modelletjes glimmen zeker nogal? Na washen moet je natuurlijk alsnog drybrushen (of natuurlijk, beter, veel beter, maar moeilijker: highlighten met de hand) "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Highlighten is het leukst. Tegenwoordig schilder ik mijn modellen heel snel en effectief. Ik spuit ze zwart. Daarna Drybrush ik ze met de hoofdkleur. Het metaal werk ik bij met een metaal drybrush. De huidskleur werk ik bij met een huidskleur door te highlighten. Het gezicht schilder ik net zoals de riempjes. En mijn model is klaar. Voetsteun wat meer aandacht. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: uhr nee ,totaal niet;het hangt ervan af met wat je gaat glazen en terugwashen ik heb het dus niet over crappy GW paint en inks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Tegenwoordig, zoals altijd, doe ik 25 uur over een simpele Ghoul, en schiet mijn leger niet op "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Er is niks mis met de GW verf, op de potjes met draaidoppen na. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
[quote]Op 8 maart 2004 15:01 schreef ' ' het volgende: Tegenwoordig, zoals altijd, doe ik 25 uur over een simpele Ghoul, en schiet mijn leger niet op [ ik heb eens een klus voor iemand moeten doen; 180 chaos dwarfs; geschilderd in 1 week tijd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hoe lang paint je al? ik schilder al GW en dergelijke vanaf mijn 13e dus dat is 19 jaar. Meerdere malen painting competities gewonnen en 2 keer finalist geweest met de Golden demon te UK. Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar andere paint, en GW is dus niet mijn paint; ervaring zullen we maar zeggen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Eh, je verft ze niet met z'n 15'en tegelijk dus?!? In zoveel uur doe ik makkelijk 30 Empire man! Met een flink aantal breaks tussendoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mond houden en camera regelen! Maar goed, wat voor verf gebruik je? Ik heb gehoord dat Vallejo erg prettig is, voorlopig houdt ik het bij GW, simpelweg omdat ik het al heb, en omdat het makkelijk te krijgen is 8) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Uhr oki, zal eens wat dingen op foto laten zetten en wat foto's in laten scannen dan Vallejo is erg overrated, gebruik zelf veel Pactra, Tamiya en modelmaster. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik schilder zo'n 7 jaar. En ik kan van mezelf ook wel zeggen dat ik wel aardig kan schilderen. Geen Golden Demon materiaal, maar toch ken ik in mijn omgeving maar weinig mensen die ik het beter heb zien doen. Enfin, genoeg ervaring om te zeggen dat ik de GW paint wel fijn vind. Hoewel, zeg eens; wat voor materiaal gebruik jij dan? En je gebruikt vast ook geen Games Workshop kwastjes dan? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ziet er mooi uit Wat voor leger heb jij? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |