|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En zo hoort t ook Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik kan mij nog een tijd herinneren dat ik het rulebook zo'n beetje uit mijn hoofd kende. Wat voor veel irritatie bij mijn tegenspelers zorgde . Denk dat ik nu eerst de regels maar weer eens moet gaan bekijken. Heb trouwens ook nog geen battle gespeeld met het nieuwe Chaos (het leger dat ik speel) boek. |
|
Trouwens, wat is nou t verschil tussen Warhammer en Warcraft? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Warcraft is een computerspel, en Warhammer een bordspel..toch? |
|
quote: Correct. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: De enigste overeenkomst is dat Warcraft (een PC spel) een hoop dingen van Warhammer (een tabletop wargame) heeft gejat En Vlkodlak: Er is een 6de editie uitgekomen van Warhammer. Die regels ken ik ook nog amper helaas Christiaan heeft gelukkig wel het rulebook daarvan. EDIT: toch je naam verkeerd getypt pappie [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 20-12-2002 16:37] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Er zijn wel meerdere officiƫle GW's in Nederland, maar of je daar blij mee moet zijn In iedr geval hebben ze in de meeste grotere steden wel een winkeltje waar ze dat spul verkopen, als je geluk hebt is het een grotere winkel waar je ook misschien een proef battle kan spelen. En mierenneuken over de regels is alleen maar vervelend als je het mij vraagt, het gaat toch om de lol, niet om het winnen en moeilijk doen? NP: Rhapsody - The Dark Tower Of Abyss For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Mierenneuken klinkt meteen weer zo negatief. De regels zijn er niet voor niets. Sterker nog, meestal bouwde ik een tactiek om een bepaalde regel heen (niet op een lame manier). En de GW zuigen idd big time. Vroeger ging ik altijd naar Yendor in Rotterdam of de Kabouter in Den Haag (super gezellig daar! (vooral Koos. heh heh)). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Warhammer is een leuke hobby, maar ik vind het vrij duur en de regels veranderen veels te snel net zoals de edities Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Dan speel je met de oude regels. Niemand zegt dat je met 6e editie moet spelen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Daar heb je gelijk in, maar ik vind het toch een dure hobby blijven Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Daar hoorde je mij ook niet over Tis inderdaad duur, maar je kan er wel een evenredige hoeveelheid plezier aan beleven Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik geef denk ik toch liever mn geld uit aan cd's Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote:Ik aan beide, heb ik wat te luisteren tijdens het gamen en het knip/plak/verf/converteer/etc. werk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb het "nieuwe" rulebook ook al wel . Zal het een dezer dagen nog eens doorbladeren |
|
quote: Ligt ook een beetje aan welk leger je speelt en hoe snel je schildert. Speel Chaos, wat inhoud dat je niet zo veel neer kan zetten voor bijvoorbeeld 2000 punten en ik doe heel lang over het schilderen. Dit ook nog eens doordat al mijn miniaturen in de sneeuw (opgeverfde klei met daarin overblijfselen van tegenstanders) rondlopen. Voor mij is het dus niet zo'n heel dure hobby [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 31-12-2002 0:49] |
|
Warhammer is al een tijdje uit elkaar hoor ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tof idee voor bases, maar als de speeltafel nu groen is? Of is die ook wit? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:wel op een tournooi |
|
quote: Het plan is wel dat ie ooit mooi wit met "grim and frostbitten mountains" wordt maar moet eerst nog flink miniaturen schilderen. |
|
Ik kwam deze laatst tegen http://members.telocity.com/kpavlick/ww2/ww2intro.htm Het zijn de regels voor een WW2 setting onder Warhammer 40K I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:een nulletje vergeten neem ik aan, bij 200 punten kan ik zelfs met gobo's nioet echt veel neerzetten. (naja 100 nightgoblin's is best veel ) |
|
quote: Ja dom dom dom zal het ff editen |
|
iemand hier die t lotr spel al heeft gespeeld? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |