IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Warhammer (Games Workshop) Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-12-2002 16:22 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Makkelijkst is om iemand te vinden die de regels al wel kent en daar wat potjes mee te gaan spelen...

ik heb ook nog nooit de regels echt doorgelezen ... alleen duizenden malen kleine dingetjes opgezocht als er onenigheid is ... jaja, ik ben een mierenneuker...

als er een enigzins multi-interpretabele zinsopbouw wordt gebruikt in een rule-boek MOET en ZAL ik die uitbuiten *GNAGNAGNA*

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-12-2002 16:36 by Blackjack Profiel van Blackjack

En zo hoort t ook

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-12-2002 17:03 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 18 december 2002 16:22 schreef Claw het volgende:
Makkelijkst is om iemand te vinden die de regels al wel kent en daar wat potjes mee te gaan spelen...

ik heb ook nog nooit de regels echt doorgelezen ... alleen duizenden malen kleine dingetjes opgezocht als er onenigheid is ... jaja, ik ben een mierenneuker...

als er een enigzins multi-interpretabele zinsopbouw wordt gebruikt in een rule-boek MOET en ZAL ik die uitbuiten *GNAGNAGNA*

Ik kan mij nog een tijd herinneren dat ik het rulebook zo'n beetje uit mijn hoofd kende. Wat voor veel irritatie bij mijn tegenspelers zorgde . Denk dat ik nu eerst de regels maar weer eens moet gaan bekijken. Heb trouwens ook nog geen battle gespeeld met het nieuwe Chaos (het leger dat ik speel) boek.

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 20-12-2002 13:55 by Blackjack Profiel van Blackjack

Trouwens, wat is nou t verschil tussen Warhammer en Warcraft?

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 13:59 by Witchking Profiel van Witchking

Warcraft is een computerspel, en Warhammer een bordspel..toch?

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-12-2002 15:55 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 december 2002 13:59 schreef Witchking het volgende:
Warcraft is een computerspel, en Warhammer een bordspel..toch?

Correct.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-12-2002 16:36 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 20 december 2002 13:55 schreef Blackjack het volgende:
Trouwens, wat is nou t verschil tussen Warhammer en Warcraft?

De enigste overeenkomst is dat Warcraft (een PC spel) een hoop dingen van Warhammer (een tabletop wargame) heeft gejat

En Vlkodlak: Er is een 6de editie uitgekomen van Warhammer. Die regels ken ik ook nog amper helaas Christiaan heeft gelukkig wel het rulebook daarvan.

EDIT: toch je naam verkeerd getypt pappie

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 20-12-2002 16:37]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 28-12-2002 15:36 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Er zijn wel meerdere officiƫle GW's in Nederland, maar of je daar blij mee moet zijn

In iedr geval hebben ze in de meeste grotere steden wel een winkeltje waar ze dat spul verkopen, als je geluk hebt is het een grotere winkel waar je ook misschien een proef battle kan spelen.

En mierenneuken over de regels is alleen maar vervelend als je het mij vraagt, het gaat toch om de lol, niet om het winnen en moeilijk doen?

NP: Rhapsody - The Dark Tower Of Abyss

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 28-12-2002 15:44 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 28 december 2002 15:36 schreef Pil het volgende:
Er zijn wel meerdere officiƫle GW's in Nederland, maar of je daar blij mee moet zijn

En mierenneuken over de regels is alleen maar vervelend als je het mij vraagt, het gaat toch om de lol, niet om het winnen en moeilijk doen?

NP: Rhapsody - The Dark Tower Of Abyss

Mierenneuken klinkt meteen weer zo negatief. De regels zijn er niet voor niets. Sterker nog, meestal bouwde ik een tactiek om een bepaalde regel heen (niet op een lame manier).

En de GW zuigen idd big time. Vroeger ging ik altijd naar Yendor in Rotterdam of de Kabouter in Den Haag (super gezellig daar! (vooral Koos. heh heh)).

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 28-12-2002 16:23 by Follow the Rapist Profiel van Follow the Rapisthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Warhammer is een leuke hobby, maar ik vind het vrij duur en de regels veranderen veels te snel net zoals de edities

Jeffrey Dahmer Rules!!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-12-2002 16:48 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 december 2002 16:23 schreef Follow the Rapist het volgende:
Warhammer is een leuke hobby, maar ik vind het vrij duur en de regels veranderen veels te snel net zoals de edities

Dan speel je met de oude regels. Niemand zegt dat je met 6e editie moet spelen

Follow the Rapist
Posted 28-12-2002 17:19 by Follow the Rapist Profiel van Follow the Rapisthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

quote:
Op 28 december 2002 16:48 schreef Claw het volgende:

Daar heb je gelijk in, maar ik vind het toch een dure hobby blijven

Jeffrey Dahmer Rules!!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-12-2002 17:20 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 december 2002 17:19 schreef Follow the Rapist het volgende:

Daar hoorde je mij ook niet over

Tis inderdaad duur, maar je kan er wel een evenredige hoeveelheid plezier aan beleven

Follow the Rapist
Posted 28-12-2002 18:00 by Follow the Rapist Profiel van Follow the Rapisthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

quote:
Op 28 december 2002 17:20 schreef Claw het volgende:
Daar hoorde je mij ook niet over

Tis inderdaad duur, maar je kan er wel een evenredige hoeveelheid plezier aan beleven

Ik geef denk ik toch liever mn geld uit aan cd's

Jeffrey Dahmer Rules!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2002 18:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 december 2002 18:00 schreef Follow the Rapist het volgende:
Ik geef denk ik toch liever mn geld uit aan cd's
Ik aan beide, heb ik wat te luisteren tijdens het gamen en het knip/plak/verf/converteer/etc. werk.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-12-2002 23:40 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 20 december 2002 16:36 schreef Claw het volgende:
De enigste overeenkomst is dat Warcraft (een PC spel) een hoop dingen van Warhammer (een tabletop wargame) heeft gejat

En Vlkodlak: Er is een 6de editie uitgekomen van Warhammer. Die regels ken ik ook nog amper helaas Christiaan heeft gelukkig wel het rulebook daarvan.

EDIT: toch je naam verkeerd getypt pappie

Ik heb het "nieuwe" rulebook ook al wel . Zal het een dezer dagen nog eens doorbladeren

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-12-2002 23:43 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 28 december 2002 17:19 schreef Follow the Rapist het volgende:

Ligt ook een beetje aan welk leger je speelt en hoe snel je schildert. Speel Chaos, wat inhoud dat je niet zo veel neer kan zetten voor bijvoorbeeld 2000 punten en ik doe heel lang over het schilderen. Dit ook nog eens doordat al mijn miniaturen in de sneeuw (opgeverfde klei met daarin overblijfselen van tegenstanders) rondlopen. Voor mij is het dus niet zo'n heel dure hobby

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 31-12-2002 0:49]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-12-2002 23:49 by Snagger Profiel van Snagger

Warhammer is al een tijdje uit elkaar hoor ?

Ik, Wil Schuurman

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-12-2002 23:51 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 30 december 2002 23:43 schreef Vlkodlak het volgende:
Dit ook nog eens doordat al mijn miniaturen in de sneeuw (opgeverfde klei met daarin overblijfselen van tegenstanders) rondlopen. Voor mij is het dus niet zo'n heel dure hobby

Tof idee voor bases, maar als de speeltafel nu groen is? Of is die ook wit?

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-12-2002 23:59 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 28 december 2002 16:48 schreef Claw het volgende:
wel op een tournooi

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 31-12-2002 0:20 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 30 december 2002 23:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Tof idee voor bases, maar als de speeltafel nu groen is? Of is die ook wit?

Het plan is wel dat ie ooit mooi wit met "grim and frostbitten mountains" wordt maar moet eerst nog flink miniaturen schilderen.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 31-12-2002 0:29 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Ik kwam deze laatst tegen

http://members.telocity.com/kpavlick/ww2/ww2intro.htm

Het zijn de regels voor een WW2 setting onder Warhammer 40K

impaled succubus
Posted 31-12-2002 0:39 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 30 december 2002 23:43 schreef Vlkodlak het volgende:
Ligt ook een beetje aan welk leger je speelt en hoe snel je schildert. Speel Chaos, wat inhoud dat je niet zo veel neer kan zetten voor bijvoorbeeld 200 punten en ik doe heel lang over het schilderen. Dit ook nog eens doordat al mijn miniaturen in de sneeuw (opgeverfde klei met daarin overblijfselen van tegenstanders) rondlopen. Voor mij is het dus niet zo'n heel dure hobby
een nulletje vergeten neem ik aan, bij 200 punten kan ik zelfs met gobo's nioet echt veel neerzetten. (naja 100 nightgoblin's is best veel )

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 31-12-2002 0:48 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 31 december 2002 0:39 schreef impaled succubus het volgende:
een nulletje vergeten neem ik aan, bij 200 punten kan ik zelfs met gobo's nioet echt veel neerzetten. (naja 100 nightgoblin's is best veel )

Ja dom dom dom zal het ff editen

impaled succubus
Posted 06-01-2003 23:43 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

iemand hier die t lotr spel al heeft gespeeld?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com