|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezien het binnenkort uitkomen van het nieuwe beastmen boek heb ik hier eventueel ook nog wel interesse in. |
|
quote: Necromunda is ongeveer wel het tofste spel wat ze ooit uitgebracht hebben. Ik vind Inquisitor er maar een slap aftreksel van. Mordheim komt in de buurt maar de sfeer is toch anders. Jammer genoeg moet je alleen wel heel veel scenery hebben voor Necromunda. Welke gang heb je? Ik had vroeger Scavies en Cawdor maar ik heb het allemaal weg gedaan jammer genoeg. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik speel Goliath, met de gang In Nomine Sanguinis, plaatje van een paar van de leden: Overigens vind ik zelf Blood Bowl en Gorkamorka ook errug leuk (vooral Gorkamoka wordt erg onderschat). Voor Necromunda hebn je inderdaad echter wel veel terrein nodig, en als het even kan ook nog met verschillende verdiepingen, komen die kartonnen gebouwtjes toch nog van pas NP: Halford - Golgotha For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
wow! |
|
Had gisteren een feestje en de jarige had op zolder nog een doos "Dark Elder...., rest van de naam weet ik niet. |
|
Die met die pinnen in z'n kop (Pinhead ) is trouwens onlangs overleden Wel jammer, want hij had de headbutt skill :D (en was in het algemeen vrij goed) Maar ja, zo is't in de bikkelharde underhive NP: Adendum Demise - Wanneer De Dood Op Zich Laat Wachten For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik wil mijn legers ook best weg doen. Ik heb niet het idee dat ik ooit nog zal spelen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Geen GW winkel of iets dergelijks in de buurt waar je kan spelen? of vind je het sowieso niet meer gaaf? |
|
quote: Ik vind het nog wel gaaf maar het is al weer jaren geleden dat ik uberhaubt heb geverfd of gespeeld. Heb een grote haat tegen die GW winkels. sinds die er zijn is alles duurder geworden. "aangepaste prijzen voor nederland" noemen ze dat dan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Jep, en met de euro is het nog duurder geworden. Een jaartje geleden waren er een paar openings van nieuwe filialen = 3 voor de prijs van 2. Dat was dan nog wel netjes, maar als de euro ook in GBR in wordt gevoerd moeten ze hier toch de prijzen drastisch laten dalen, of in GBR ernstig omhoog gooien lijkt me. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb vroeger nog Skaven slaves gekocht voor 13,30 voor een blister waar er 5 inzaten Die prijzen van nu zijn toch niet leuk meer? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nop, absoluut niet, en mijn verf is allemaal ingedroogd. En het is toch net iets te duur om zoveel nieuwe zooi te kopen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ja die verfpotjes zijn echt waardeloos. Gegarandeerd je verf binnen een paar maand uitgedroogd. Prijzen zijn inderdaad ook wel hoog, maar goed aangezien ik vrij lang doe over het schilderen valt het dan nog wel mee hoeveel geld ik kwijt ben. |
|
die lope potjes met schroefdoppen zijn idd zo droog als wat. Maar die oude verf van mij is allemaal nog goed I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Jep, gelukkig heb ik nog een hele lading oude verfpotjes, die nieuwe is slechts een bron van ellende. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik vond ook dat die nieuwe verf minder mooi van kleur zijn en minder dekken. Ligt dat aan mij? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ligt aan jouw Maar de kleuren zijn hier en daar wel een beetje anders. Kwestie van smaak denk ik. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vlodak, Blackjack, Claw en Goblinjester... jullie hebben mail!!! |
|
Die nieuwe potjes krijgen andere deksels of gaan er helemaal uit zodra het contract met die fabrikant afgelopen is. Ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt ze hadden een contract van 2 jaar dacht ik. |
|
quote: Dan moet dat als het goed is bijna afgelopen zijn. Hoe weet jij dat eigenlijk?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik weet niet of de site bij jullie bekend is, maar op www.portent.net staan een hoop rumors (incl plaatjes) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
GW blijft continu de prijzen opkrikken, inderdaad niet echt leuk, maar wat betreft minis, je kan ze ook wel goedkoper krijgen. Bv door ze 2e hands te kopen, en je kan een boel besparen door minis van andere bedrijven te gebruiken (en niet gelijk miepen dat die lelijk zijn want er zitten echt ontzettend gave kwijlmodellen tussen ), ook op conventies en beurzen kan je vaak veel goedkoper aan je minis kopen (maar vaak weinig GW want dat is altijd binnen de kortste keren uitverkocht). Maar als je met een beetje een creatief oog naar modellen van andere bedrijven kijkt kan je echt een heleboel daarvandaan gebruiken (vooral als je chaos speelt ofzo, of een algemeen leger zoals mensen, Orcs of undead). Of je kan gewoon een ander spelsysteem gaan spelen, probleem is dan het krijgen van tegenstanders (persoonlijk ben ik een grote fan van VOID, een SF skirmish spel van i-Kore). De nieuwe verfpotjes zijn gewoon ruk, ik ben ook blij dat ik nog veel oude potjes heb (en nieuwe verf giet ik ook vaak over in een oud potje als ik er een leeg heb). De oude verf kan je overigens nog wel bestellen onder een andre naam: http://www.gladiator.clara.net/coatd.htm Wat betreft verf heb ik begrepen dat Vallejo verf ("Vallejo Game Colour Acrylic Paint System") de beste is, maar ook die is lastig te krijgen (en zoals altijd een flinke investering in het begin). NP: Manowar - I Believe For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Mega stoere gang!!!! Echt vet. Volgens mij is dat Gothic ook wel cool. Blood Bowl moet ik nog gaan spelen. Gorkamorka vind ik erg beperkt. Als Space Hulk wat uitgebreiden was dan was dat ook wel cool denk ik. Kartonnen gebouwen heb ik een hekel aan oftewel mijn scenery is van best hoog standaard. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Potjes vallen wel mee. De oude waren ook ruk maar wel beter. Maar dat opdrogen kan je tegen gaan door gedestileerd water erbij te gooien. Geen kraan water dat mengt niet! Ze gaan best lang mee. En als je ze echt een tijd niet gebruikt moet je ze ondersteboven zetten. Als de dop vast zit moet je je nagel er tussen steken. Dan breekt de verf en gaat hij makkelijker open. Beter dan je duim kapot drukken zoals bij de oude. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |