|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van Vargen666, tering, één weekend werk! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heeft die gast dat geschilderd in 1 weekend? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:En nog gebouwd ook. Het is dat ik afgelopen vrijdag zelf heb gezien dat alles nog in een sprue zat... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Respect!!! Echt ziekelijk mooi geworden en dat in één weekend. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ja, daar zou ik voor tekenen ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik zou het ook wel kunnen maar ik heb de tijd en zin niet. Vandaar ook het respect. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ze hebben alleen geen nek, hehehe. Die schedels staan als het ware met hun kin op de schouders. Maar goed, dat is dan ook het enige minpuntje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah, ze zijn wel cool geworden, ik had een aantal WIP shots gezien maar het uiteindelijke resultaat mag er ook wel wezen Alleen had ik persoonlijk nog iets meer op de vlag geschilderd, maar dat vind ik dan ook leuk om te doen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
ik speelde eerst warhammer, daarna stopte ik een tijdje, maar ik ben plan weer te gaan sparen, en spelen ofcourse. |
|
quote:En je bent nu 13? Op je hoeveelste ben je begonnen en hoe lang ben je gekapt dan? Ben je er mooi vroeg bij geweest! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: 'k was er een paar jaar geleden aan begonnen, en toen ongeveer een jaartje gestopt. |
|
Neona de Neonazi? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hey.. dat rijmt.. |
|
Eeh, nee, dat rijmt niet. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Vast wel als je 13 bent. Van de week trouwens firewarrior uitgelezen, boek gebasseerd op het spel. Ik vreesde met grote vrezen, maar in tegenstelling tot het spel is het boek wel erg gaaf. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Wat is er tegen op het spel dan? Heb het nog niet, maar lijkt me wel fijn het te gaan spelen, zo 1st person in het Warhammer-gebeuren duiken... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vond het gewoon kut spelen, een beetje houterig. Ik ben een enorme 40K fan, maar ik kwam er gewoon niet doorheen, beetje eentonige gameplay ook. Grafisch is het niet eens geweldig ook trouwens. Neemt niet weg dat je het mischien wel leuk vindt, ik schijn een enorme zeikerd te zijn Life doesn't get much better than this! |
|
LOTR rules!!! Vandaag Saruman gehaald. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Verkopen...? Als je het kwijt wilt en nog niet bent, tenmniste...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben een kansloze spelletjesdownloader Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ah, ok, ik struin de bakken in de Bart Smit wel af dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
bezig met een schilderklus voor iemand; groot diorama met ruines en een chaos champion die los gaat tegenover een horde beastmen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Je laat ons wel foto's zien he. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: zou graag willen, nou treft het dat degene voor wie deze schilderklus is wel professioneel foto-aparatuur heeft, dus ja er komen pics Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |