|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn necron leger is nu inmiddels ver genoeg om te spelen (60% afgeschilderd, overige 40% iig geassembleerd en gecoat) Vrijdag mijn eerste battle, ben benieuwd Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Necrons... Zolang dat enge grote ding het maar doet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehe, monolith heb ik nog niet (dat kreng is prijzig zeg). De veil of darkness van de lord kan dat iig wel gedeeltelijk opvangen, kan ook een hele unit deepstriken. Life doesn't get much better than this! |
|
Hij is LELIJK!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Maar gruwelijk effectief Life doesn't get much better than this! |
|
Ja maar je moet er het merendeel van de dag naar kijken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Hehe, ZO lelijk vind ik hem niet eens (hoewel je daar zelf veel aan kan doen natuurlijk) je KAN hem natuurlijk ook uit zicht zetten Life doesn't get much better than this! |
|
Ik koop tegenwoordig LOTR omdat ik ze net wat toffer in de vitrine vindt staan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mja, ik heb ze voornamelijk om mee te spelen (hoewel ik ze idd ook wel uitgesteld heb staan) Die necron zinn voornamelijk om te beginnen. Ik ben nu bezig om een leuk verhaal/kleurenschema te verzinnen voor een space marine chapter. Warhammer/lotr trekt me helemaal niet eigenlijk, ben altijd meer SF dan fantasy fan geweest. Life doesn't get much better than this! |
|
Chapters zijn erg tof. Die van is mij is best simpel. Ze zijn gewoon zwart met bronzen randen. Tevens hebben ze zich teveel verdiept in bepaalde boeken en zijn van mening dat de Emperor niet juist is. Vandaar dat ze in de Maelstorm ( ofzo ) zitten en van daaruit vechtten tegen de rest. Mijn leider is tevens voor zijn daden bedankt door de goden door hem hoorntjes te geven. Voor de rest zijn ze absoluut niet van Chaos. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
naast het GW paintgeweld ben ik nu met een Bismarck bezig takkeklussies altijd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb hem ook een keer gehad. Ik had hem echt super mooi geschilderd. Maar uiteindelijk is die door de jaren een beetje gaan verslijten en tevens was ik hem zat. Ik vermoed dat ik hem weggegooid heb. Welke heb jij? Ik had hem denk ik van Revell. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: ik heb hem van Academy; hoeruhkit 1e klas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het blijft zo vaag dat sommige merken zo ontzettend slecht zijn. Ik verbaas me er trouwens altijd over dat de plastiek tanks van GW zo ontzettend goed zijn. De nieuwe modellen en voornamelijk die van LOTR zijn ook super goed. Metaal vind ik nog steeds niet zo. Het past meestal voor geen meter. Ik had laatst wel die x-bow Uruk-hai gekocht en daar hadden ze handig een pinnetje zelf al op gemaakt. Hehe, eindelijk denken ze erbij na als ze een model (zo mooi) maken. Ik heb trouwens ook wel een hoop irritante bouwmodellen gehad. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: nieuwe plastics van GW zijn idd absoluut erg goed; diorama met die plastic beastmen heerste ook de pan uit; tevreden klant Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Welke beastmen? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: die Gor; was diorama met ruine en chaos champion die los gaat op een Gor Horde; was een klus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Plaatjes??? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: asap , heb helaas zelf geen fototoestel die gast wel, als ik ze heb post ik ze gelijk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ok cool, ik ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 19-05-2004 15:05] Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: post dan de rest van mijn werk ook wel, komt goed dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
haha, probeer maar eens een necron wraith in elkaar te zetten, die idioten van gw dachten dat het wel handig zou zijn om hem op het nauwste punt te laten plakken. Ook nog eens metaal, dus blijft voor geen meter zitten haast. Mijn tomb spyder heeft laatst uit pure frustratie ook al een aanvaring met de muur gehad (waarna ik ook nog eens onderdeeltjes die eerst een geheel waren kon gaan plakken ) Life doesn't get much better than this! |
|
Hmmz, 1000ste post Zal ff nieuwe maken Life doesn't get much better than this! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |