|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij ziet er wel tof uit. Hij is groot of niet? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Je weet toch hoe groot die flyer bases zijn? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Een model kan er net niet onder staan, op de tafel is hij iets van 20 cm hoog gok ik NP: Knorkator - VIVA Buzz Dee (Sample) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Zondag weer lekker LOTR-en. Wat een fijn spel is dat toch. Lekker simpel en lekker snel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Bijna klaar met Khazrak Alleen moet ik hier thuis nog even naar ijzerlijm (als dat er is) op zoek, zijn zweep is afgebroken |
|
quote: Kut ijzeren ventjes altijd. Ik heb dat ook altijd ( meestal wanneer hij net af is ). Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Ken dat. Of metalen banner-poles die gaan buigen zodra je regiment in elkaar zit en op een tray gelijmd is. Zooi... Iemand belang bij 11 Ed. 5 Bret Questing Knights? Misschien? Toevallig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Er zijn nieuwe, wist je dat al? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Daarom verkoop ik de 5 ed. onderdelen die ik nog heb. Alle nieuwe Bret modellen heerschen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ze zijn wel erg mooi. Ze hebben genoeg details. Maar toch vond ik het lijken op hele verijdelde Lego poppetjes. Ik vind de LOTR modellen mooier omdat ze iets realistischer zijn. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:De film A Knight's Tale al eens gezien? Tering, onbeschrijflijk mooie barding, harnassen... Alles gewoon! Errug mooi. Heel erg Bret ook wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die moet ik nog een keer kijken. Hij lijkt me erg leuk. Die Bret. Noble met die axe is erg mooi. Die is wat Keltischer. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dat Lord of the Rings spel zag er mij vrij saai en simplistisch uit. Geen taktiek zeg maar. Ik zag vandaag ook een 40K battle, waarbij alle moddeletjes in 1 grote close-combat stonden in het midden van de tafel. En dan zag je de spelers nog enthousiast kijken hoeveel attacks iedereen wel niet heeft. Daar is toch geen lol aan? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Bij ons kwam 40K ook altijd alleen maar neer op een grote battle in het midden met een hoop onduidelijkheden. Over LOTR, klinkt vreemd maar er komen meer taktieken bij kijken dan bij Fantasy. Dat komt mede door de characters en doordat je heel makkelijk hele leuke missies kan doen. Daarnet moest een groep Uruk-Hai proberen Eowyn af te maken, samen met haar Royal Guard. Ze was ingesloten. In beurt 3 kwam Eomer met een groep andere ruiters haar oppikken. Het was echt een spannend gevecht maar jammer genoeg had de Uruk-Hai speler een Might Point kansloos gebruikt zodat hij geen tijd meer had om haar in te halen in de laatste beurt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hmja scenario's hou ik niet zo van. Standaard Fantasy Battles, tot de dood zeg maar, dat vind ik het best. Maar ik ken dat LotR spel niet zo goed, paar keer gezien, misschien heeft het wel wat. Ik zal er nooit aan beginnen omdat ik niet weer aan een nieuwe Warhammer spel ga beginnen dat staat wel vast. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik zit er hard over na te denken om mijn Dark Eldar te verkopen. Is wel niet veel, maar goed, ik doe er dan ook ehm, niet veel meer mee. Het grootste gedeelte is niet geverfd, maar wel in elkaar gezet. Uiteraard behoud ik mijn Skaven |
|
Ik zei ook dat ik nooit meer aan iets nieuws ging beginnen en nu vervangt LOTR alle andere spellen voor mij. Het komt voornamelijk omdat je niet veel modellen nodig hebt voor een extreem leuke missie. Ik hou zelf niet van die standaard battles. Die zullen denk ik ook niet leuk zijn met LOTR. Dus ik geef je groot gelijk dat je er niet aan begint door die redenen. Skaven is echt heel tof. NOOIT weg doen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mijn Beastherd (moet alleen nog twee kleintjes af maken) + Khazrak Khazrak The One-Eye, moet alleen nog de zweep afmaken Mijn vlagdrager |
|
Gaaf, dat schiet al lekker op zo te zien. Ik vind het alleen wat wit, niet echt passend bij Beastmen. Waarom doe je die hoorns niet met Bleached Bone? Vlag is wel erg gaaf trouwens, iets op een vlag schilderen durf ik nooit "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ja, die Hoorns moet ik allemaal nog keer doen zodra ik Bleached Bone heb, had alleen maar Skull White |
|
Tssk, cheap-ass. Koop een potje voor 2,50 "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
haha, ga ik ook wel doen. |
|
hoi allemaal mijn naam is mathijs k kom uit zwolle speel 40k daemonhunters bijna 1500 pts net weer begonnen met fantasy maar nog nie echt een leger bij mekaar. K heb ook nog een zusje dat fantasy speelt (high elves) speelt ook in zwolle. mocht iemand een keer willen spelen laat het me weten. ik kan ook thuis spelen voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
Toch eens kijken of ik mijn black orc's on-line kan krijgen. Die lui zijn zo heerlijk grimmig. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |