IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Warhammer (Games Workshop) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-12-2003 15:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik krijg zin weer eens aan het verven te slaan. En ik ongevver nog een leger te doen

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

' '
Usericon van ' '
Posted 03-12-2003 15:54 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 december 2003 15:47 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

Enkele LotR figuren

Dat ziet er verdomd netjes uit voor een beginner. Maar ze zien er nog wat witjes uit hier en daar. Probeer snel de wash-techniek onder de knie te krijgen (bijvoorbeeld een redelijke hoeveelheid donkere Green Wash over Goblin Green heengooien is het makkelijkst wat er is, en zorgt dat de dekking perfect is en geeft meteen wat diepte).

Keep it up!

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-12-2003 15:57 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 3 december 2003 15:54 schreef ' ' het volgende:
Dat ziet er verdomd netjes uit voor een beginner. Maar ze zien er nog wat witjes uit hier en daar. Probeer snel de wash-techniek onder de knie te krijgen (bijvoorbeeld een redelijke hoeveelheid donkere Green Wash over Goblin Green heengooien is het makkelijkst wat er is, en zorgt dat de dekking perfect is en geeft meteen wat diepte).

Keep it up!

Bedankt! Een van die archers was eerste poppetje dat ik schilderde, en sommig wit bij de archers heb ik nog niet gedaan.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-12-2003 15:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

mij lukt het met slechts alleen high-lighten al om een zeer grimmige sfeer in mijn orc's te maken.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 03-12-2003 17:10 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 3 december 2003 15:47 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

Ungor van Beastherd (Core unit)

Enkele LotR figuren

Frodo, Sam en Gollum

Misschien beetje onduidelijke foto's

Hey Hamster,

Jij hebt zo'n verfdoos met Chaos Warriors gekocht of niet? Ik zag er eentje op de achtergrond staan. Je beastmen ziet er erg goed uit!!! En de elfjes vind ik ook erg tof aan het worden. Veel succes met Frodo en Sam.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

goblinjester
Posted 03-12-2003 17:12 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 3 december 2003 15:54 schreef ' ' het volgende:

Keep it up!

En na de wash een laagje met een lichtere kleur van het oorspronkelijke ( het meeste kan je mengen met geel ). Ik ben persoonlijk trouwens meer een voorstander van Dry-Brushen dan washen. Ik doe het wel allebei maar van washen krijg je een meer organisch uiterlijk. Dry-brushen is prachtig voor metaal.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-12-2003 17:17 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 3 december 2003 17:10 schreef goblinjester het volgende:
Hey Hamster,

Jij hebt zo'n verfdoos met Chaos Warriors gekocht of niet? Ik zag er eentje op de achtergrond staan. Je beastmen ziet er erg goed uit!!! En de elfjes vind ik ook erg tof aan het worden. Veel succes met Frodo en Sam.

Die Choas Warrior was van me broer die tijd geleden zo'n doos had gekocht.

Sam en Frodo ga ik over tijdje doen, maar heb maar 9 soorten verf (LotR verfdoosje + Vermin Brown) dus moet ik eerst wat meer verf hebben.

goblinjester
Posted 04-12-2003 13:40 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 3 december 2003 17:17 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Die Choas Warrior was van me broer die tijd geleden zo'n doos had gekocht.

Sam en Frodo ga ik over tijdje doen, maar heb maar 9 soorten verf (LotR verfdoosje + Vermin Brown) dus moet ik eerst wat meer verf hebben.

Nou daar ben ik het mee eens. Ik heb bijna alle kleuren van Games Workshop maar gebruik ze zeker niet allemaal. Ik ben op het moment echt verslaafd aan mijn Moria Goblins en daarvoor heb ik een verfpatroontje ontworpen. Alle potjes en andere benodigdheden passen precies in een sigarenkistje. Oftewel ik heb het makkelijk bij de hand en zo weer opgeborgen. Werkt erg fijn.
Daarnet heb ik de doos van The Two Towers gekocht. Hij was maar 40 euro. En in het nieuwe boek staan geen regels voor een siege, wat wel heel tof is. De riders van Rohan heb ik al aan een vriend van me verkocht voor 20 euro. En de Uruk-Hai probeer ik nog aan een andere vriend te verkopen voor 10. En het gebouwtje voor 10. Dan heb ik een lekker goedkoop boek. En weer geld voor Moria Goblins

goblinjester
Posted 18-12-2003 14:09 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb laatst 24 Moria Goblins gekocht en inmiddels zijn er 5 af. Tevens heb ik een mooi heuveltje gemaakt met een grot erin. Het lijkt echt alsof ze eruit kunnen komen en das extra leuk tijdens het spel. Ik ga misschien ook nog een aantal dwergjes kopen. Oh ja afgelopen zaterdag heb ik het spel gespeeld en twee potjes gewonnen, niks verloren.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-12-2003 14:14 by Smoochy Profiel van Smoochy

Heb gisteren mijn Hell knight afgemaakt en fotoos van gemaakt die pleur ik er nog op.
Ben nu bezig met een Hell knight commander een zwerm undead bats en een undead banshee die al mooi opschiet

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-12-2003 14:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

Gebruiken jullie ook onder kleuren ik bedoel ik maak eerst alles zwart dan schilder ik er over heen, dan blijft de verf beter plakken zeg maar, en ik gebruik houtlijm verdund met water voor de standaard voor steentjes en gras en dat soort dingen of heeft iemand nog een goede tip daarvoor?

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-12-2003 14:48 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 18 december 2003 14:16 schreef Smoochy het volgende:
Gebruiken jullie ook onder kleuren ik bedoel ik maak eerst alles zwart dan schilder ik er over heen, dan blijft de verf beter plakken zeg maar, en ik gebruik houtlijm verdund met water voor de standaard voor steentjes en gras en dat soort dingen of heeft iemand nog een goede tip daarvoor?

Ja, ten eerste pakt je verf beter en ten tweede heb ik het idee dat je figuurtjes langer mooi blijven (dat ze minder snel beschadigen).

Voor de bases gebruikte ik alleen statisch gras. Steentjes enzo was mij teveel moeite.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 14:52 by invictis Profiel van invictis

hmmmz, ik krijg gelijk weer neigingen om te painten als een hoer 1e klas, ik zal binnekort wel eens wat foto's neermikken van mijn kunnen hier
ja en ook tips

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-12-2003 14:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 december 2003 14:48 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ja, ten eerste pakt je verf beter en ten tweede heb ik het idee dat je figuurtjes langer mooi blijven (dat ze minder snel beschadigen).

Voor de bases gebruikte ik alleen statisch gras. Steentjes enzo was mij teveel moeite.

Ja idd ik mix gewoon wat workshop gras en workshop steentjes door elkaar in een bakje en dan haal ik de standaard er door heen geeft altijd wel een goed resultaat.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-12-2003 14:55 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 18 december 2003 14:52 schreef invictis het volgende:
hmmmz, ik krijg gelijk weer neigingen om te painten als een hoer 1e klas, ik zal binnekort wel eens wat foto's neermikken van mijn kunnen hier
ja en ook tips

Kom op hoer, post een wat van je werk Geef ons een minderwaardigheidscomplex

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 14:56 by invictis Profiel van invictis

quote:

ja je moet echt "primen" anders hecht je paint voor geen meter (ik gebruik zelf witte primer, zwart alleen voor voertuigen...of zwart en dan met wit drybrushen ) en zeker als het het voor gamen gebruikt is het ook aan te raden om er nog een laag mat varnish er over heen te mikken; het voordeel hiervan is ook dat je het static grass ook beter kan beschilderen--->weatheren.
Succesa!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 14:56 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 18 december 2003 14:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
Kom op hoer, post een wat van je werk Geef ons een minderwaardigheidscomplex

ja deze hoer moet eerst eens wat foto's in laten scannen dan mik ik ze hier neer

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 18-12-2003 14:57]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-12-2003 15:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
al je high light komt er met een zwarte ondergrond een veel grimmigere sfeer over je leger.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 18-12-2003 15:41]

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 15:41 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 18 december 2003 15:41 schreef kwelgeest het volgende:
al je high light komt er met een zwarte ondergrond een veel grimmigere sfeer over je leger.

kwestie van meerdere washes werkt beter en mooier en realistischer

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-12-2003 15:42 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 18 december 2003 15:41 schreef invictis het volgende:

Ligt er aan. Voor bv mijn skaven werkte het prima. Ik wilde juist een ranzig en vies leger

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-12-2003 15:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 december 2003 15:41 schreef invictis het volgende:
'kvind die van zelf uber mooi erg grim, dusch...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-12-2003 15:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 december 2003 15:42 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ligt er aan. Voor bv mijn skaven werkte het prima. Ik wilde juist een ranzig en vies leger
idd

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 15:45 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 18 december 2003 15:42 schreef Dunne_Hein het volgende:

ik zal binnenkort foto's posten van mijn Skaven (nee nog niet alle 650!!! )
dan zal je het effect zien wat ik bedoel

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-12-2003 16:24 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Ok, even snel wat fotos plaatsen voordat inkvis het doet en niemand die van mij meer wil zien

Het laatste war ik heb geschilderd. Dark riders ofzo. Paarden konden beter maar die had ik nog nooit eerder geschilderd (skaven hé)

En hier dan mijn ranzige skaven, mijn trots

goblinjester
Posted 20-12-2003 16:35 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 18 december 2003 16:24 schreef Dunne_Hein het volgende:

En hier dan mijn ranzige skaven, mijn trots

Dat zijn er best veel!!! En ook allemaal hetzelfde. Waar haal je de motivatie vandaan? Ik ben al blij met mijn 60 Nightgoblins maar die zijn wel heel verschillend.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com