|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bloodbowl (heeft iedereen mij verteld) schijnt inderdaad erg cool te zijn. Je bent iig wel klaar met een basisdoos jah (zover die nog te koop zijn), en een team-doosje is zo'n 50 Euri inderdaad. Het is alleen wel weer zo dat het niet leuk is om steeds tegen dezelfden te spelen, dus het is wel een spel voor meerdere spelers... ik moet ook nog een keer zo'n teampje hebben. En snotlings en Goblins lijken mij juist wel erg cool.. je hebt 1 zo'n Goblin op een Pogostick (BOUNCE!) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hmm, sja... als ik dit soort dingen hoor voel ik mij altijd weer genoodzaakt de boel aan te schaffen. Miniaturen HEERSEN sowieso, en nieuwe spellen zijn altijd leuk om uit te checken. Ik denk dat ik wel 1 of 2 lui heb waar ik het mee zou kunnen spelen, dus misschien moet ik maar eens gaan kijken in de winkel. En Claw, er is een nieuwe versie uit van het spel dus er aan komen zal geen probleem zijn lijkt mij. Maar rust mij 1 vraag: Ik zie zo'n soort grid op dat speelveld (kleine zwarte kruisjes), betekend dat dat er toch met vlakjes gewerkt wordt ipv met een meetlat? |
|
quote: Heej dat is gaaf. Daar wist ik helemaal niks van Op dit soort momenten baal je dat je locale Games Workshop failliet is gegaan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: In principe gebruik je de hokjes op het veld om te bepalen hoe ver je poppetje mag lopen. Bij het gooien van de bal maak je gebruik van een ruler die erbij zit. Dit omdat je vaak diagonaal zult willen gooien en het met zo'n ruler dus duidelijker is hoe ver je mag gooien. Diezelfde ruler gebruik je overigens ook als je je trol of oger met je eigen goblins wilt laten gooien |
|
Hehe, vooral dat laatste spreekt mij erg aan. Helaas ben ik niet zo'n orcs fan. Doe mij maar Chaos. |
|
mwa!!!!! mijn Dark Eldar shredden en mij Skavens stinken |
|
Warhammer is een heerschende band ja! CRUEL TRANSENDENCY.... Ze klinken nog meer hellhammer dan hellhammer zelf... Ik, Wil Schuurman |
|
ha ha |
|
Mijn orc choppen hard, en mijn Goblins veroorzaken CHAOS!!! CHAOS!! RAAAAAAH!! CHAOS!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
LEADERSHIIIIP |
|
CROWN OF COMMAAAAAAAAND!!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mijn armorsave is wel kut |
|
armorsave waarbij?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jezus Snagger... |
|
quote: 6th Edition rules, Crown of Command is alleen voor EMPIREEEEEE Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Sorry vargen maar ik zie mezelf niet zo een paar beeldjes verschuiven en dan allemaal opmerkingen als "ATTACK" dr bij te gaan gillen.... Dus ik zet gewoon Deathchrist nogmaals op..... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Een duidelijk geval van weinig fantasie ... jammer, erg jammer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Sorry... niet iedreen is het zelfde hah... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nieuwe regels zijn OPLICHTERIJ!!! TE DUURRRRR!!!!! TE ARRRRRRM!!!!! Edit: Daarbij jatten mijn goblins ALLES!!! Ik moet die zooi allemaal nog eens verven, want ik ben pas voor de helft klaar. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 11-05-2002 16:08] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Die ed. 6 regels werken tenminste een beetje, eindelijk niet veel power caharaters meer die de helft van je punten kosten. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-05-2002 16:08] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik speel eigenlijk nooit met die speciale characters, gewoon rechttoe rechtaan 2500 punten en dan hard gaan hakken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dan ben je een minderheid in ed. 5. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zou kunnen, maar dat vind ik wel zo eerlijk. Het is gewoon leuker om met horden goblins op de tegenstander af te stormen dan met een ultrasterk kereltje met een squig ofzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Daarom hebben ze voornamelijk ed.6 uitgevonden. Het werkt nog ook, erg vreemd. (Voor een GW spel.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |