IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Warhammer (Games Workshop) Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2004 14:10 by Chelman Profiel van Chelman

...toen auto's nog van hout waren.

...en vrouwen nog snapten dat ze dienen te koken en baren.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-02-2004 14:12 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 23 februari 2004 14:08 schreef ' ' het volgende:
ACh ja, maar vroeger was alles beter ...

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

goblinjester
Posted 24-02-2004 9:20 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb gisteren mijn laatste aankopen geplakt: 12 goblins, 4 men of Gondor en Lord Dain. Ik heb tevens een goblin een cape en een groter wapen gegeven zodat hij als captain door kan.

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-02-2004 12:01 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 23 februari 2004 14:08 schreef ' ' het volgende:
ACh ja, maar vroeger was alles beter ...

neukend feit

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-02-2004 18:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

Een voordeel kan ook zijn dat meer mensen het gaan spelen de figuren wat minder prijzig worden.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

' '
Usericon van ' '
Posted 24-02-2004 18:38 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Ijdele hoop.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-02-2004 18:43 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 23 februari 2004 12:40 schreef Greycloak het volgende:
Nou, kijk. Als je een gewoon Empire leger hebt, 2 blokjes Knights, blokje speerlui, paar Warmachines, paar Wizards, een Hero en een Grand Master, is het erg frustrerend om een leger tegenover je te hebben met zo ongelooflijk veel vuurkracht dat het volledig on-mo-ge-lijk is erdoor te komen. Lopen heeft geen zin, blijven staan heeft geen zin, met dekking zoeken kom je nergens... Enig idee wat voor leger zo'n Skaven cheese-leger zou kunnen verslaan?

High ELves? Met hoog leiderschap, flink magie.
Of Dark Elves: idem, plus 2 keer schieten ipv 1 keer

Of was t een retorische vraag waarop je eigenlijk geen antwoord had willen horen?

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 24-02-2004 18:57 by NolthuarII Profiel van NolthuarII

De populariteit van warhammer is al lange tijd ongeveer hetzelfde, in nederland is het iets populairder geworden de afgelopen jaren. Daarnaast is games workshop steeds HOGERE kwaliteit gaan leveren model gewijs en boeken gewijs. dus kom er niet mee aan dat de kwaliteit van de hobby achteruitgaat dat is totaal niet waar.

quote:
Op 23 februari 2004 12:30 schreef Greycloak het volgende:
Nou... Slechter...

Gister met 2.000 pts tegen Skaven gespeeld, en hij had een kleine 36 Jezzails opgesteld, Ratling Guns to the max en 2 van die (helaas voor hem veelal misfire-ende) Warp Lightning Cannons en echt veel slechter kon het dus niet. Wát een cheese-leger.

wat had het leger verder? hoeveel regimenten , wat voor magie levels? wat voor combat troepen?

Ik heb even een navraag gedaan en ik weet niet of ie wel een legaal leger heeft. jezzails = special choice en 3-10 per regiment. dus dan zou de persoon al 4 special choices hebben.

met empire zou ik iets van een screen inzetten (goedkope troepen dus), max 1 regiment knights ,veel regimenten met troepen, een cannon, scouts, ik weet niet precies welke lores empire ook al weer mag maar als het kan qua mages
pak lore of life met een lvl 4 mage (mits je met vernieuwde lores speelt). Daar zitten 2 anti schiet spreuken in. verder nog 2 lvl 2 mages met lore of fire.

ik speel zelf high elves en orcs & goblins dus echt goed advies voor empire kan ik je niet geven.

quote:
Op 24 februari 2004 18:43 schreef Blackjack het volgende:
High ELves? Met hoog leiderschap, flink magie.
Of Dark Elves: idem, plus 2 keer schieten ipv 1 keer

ehm met high elves zou ik dus lore of life pakken met een lvl 2 mage met silver wand (1 extra spell) die seer heeft (spellen zelf kiezen), verder een lvl 4 mage met high magic en een level 2 mage met lore of fire, dan nog 2 repeater bolt throwers, 2 tot 3 blokken spearmen van 25, 2 great eagles, 3 regimenten silver helms van 5 elk. dat zijn de grove lijnen

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 24-02-2004 21:13]

goblinjester
Posted 24-02-2004 23:17 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik moest vandaag met drie groepen van ieder 4 boog, 4 speer en 4 schild Moria goblins 4 men of Gondor, Faramir en Pippin afmaken. Hij kreeg ondersteuning van 6 Rohan Royal Guard, Merrin, Eomer en Eowyn. Het gevecht was wel melig maar ik had dik gewonnen. Volgende keer hoop ik dat het weer spannender is. Maar in ieder geval heb ik mijn tafel uitgeprobeerd.

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 24-02-2004 23:22 by NolthuarII Profiel van NolthuarII

quote:
Op 24 februari 2004 23:17 schreef goblinjester het volgende:
Ik moest vandaag met drie groepen van ieder 4 boog, 4 speer en 4 schild Moria goblins 4 men of Gondor, Faramir en Pippin afmaken. Hij kreeg ondersteuning van 6 Rohan Royal Guard, Merrin, Eomer en Eowyn. Het gevecht was wel melig maar ik had dik gewonnen. Volgende keer hoop ik dat het weer spannender is. Maar in ieder geval heb ik mijn tafel uitgeprobeerd.

volgens mij heb je dan je tegenstander dan iets niet goed gedaan?? zijn will points niet goed gebruikt ofzow?

goblinjester
Posted 25-02-2004 8:42 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 24 februari 2004 23:22 schreef NolthuarII het volgende:
volgens mij heb je dan je tegenstander dan iets niet goed gedaan?? zijn will points niet goed gebruikt ofzow?

Zijn grootste fout was geen gebruik te maken van de smalle stukken in de scenery. Door mijn Goblins in het open veld aan te vallen had hij geen kans. En zelfs toen kwam ik er pas laat achter dat ik hem moest insluiten. We hadden echt al een tijd niet meer gespeeld dus het was wel wennen. Tevens was dit zijn eerste gevecht met alleen maar infantry. Hij speelt namelijk Rohan.

goblinjester
Posted 25-02-2004 20:10 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb vandaag Isildur en Elendil ( of hoe ze ook heten ) gekocht en de laatste doorverkocht. Nu heb ik een mooie leider voor mijn 4 men of Gondor. Zou ik daarmee Sauron kunnen verslaan. Ik hoop dat er genoeg elven komen ondersteunen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-02-2004 9:40 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

toevallig vorige week mn warhammer quest spel uit de kast gehaald... weet iemand of dat nog enigzins leeft en makkelijk aan aanvullingen te komen is?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-02-2004 10:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 februari 2004 9:40 schreef Aaaarco het volgende:
toevallig vorige week mn warhammer quest spel uit de kast gehaald... weet iemand of dat nog enigzins leeft en makkelijk aan aanvullingen te komen is?

Totaal niet.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

goblinjester
Posted 26-02-2004 15:32 by goblinjester Profiel van goblinjester

Warhammer Quest is best lastig. Maar je kan natuurlijk wel alle Warhammer modellen gebruiken. Via de online store zal je vast van alles kunnen bestellen. Maar het leeft op het moment niet zo.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-02-2004 19:57 by Smoochy Profiel van Smoochy

Kom ik gisteren thuis heeft me nichtje van 2 aan me bone giant gezeten en je raad het al laten vallen aaaarrrgggghhhhhh!!

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

goblinjester
Posted 01-03-2004 10:14 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 28 februari 2004 19:57 schreef Smoochy het volgende:
Kom ik gisteren thuis heeft me nichtje van 2 aan me bone giant gezeten en je raad het al laten vallen aaaarrrgggghhhhhh!!

Hmmm, dat moet je even uitleggen. Had je net een battle gedaan en het stond nog laag ofzo??? Bij mij staan mijn ventjes in mijn vitrine kast en daarvoor hebben ze altijd hoog en droog gestaan. Misschien een tip voor jou. Een kind van twee kan toch niet zo hoog komen met der armpjes? Is je Giant nog wel te maken?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-03-2004 12:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 februari 2004 9:40 schreef Aaaarco het volgende:

Aanvullingen als in "regels voor andere ventjes" zijn te vinden op het net en te downloaden (linkjes op verzoek, geen zin te gaan zoeken als het niet nodig is) en modelletjes kan je idd nabestellen, danwel andere modellen voor gebruiken.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 01-03-2004 12:41 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 23 februari 2004 12:40 schreef Greycloak het volgende:
Nou, kijk. Als je een gewoon Empire leger hebt, 2 blokjes Knights, blokje speerlui, paar Warmachines, paar Wizards, een Hero en een Grand Master, is het erg frustrerend om een leger tegenover je te hebben met zo ongelooflijk veel vuurkracht dat het volledig on-mo-ge-lijk is erdoor te komen. Lopen heeft geen zin, blijven staan heeft geen zin, met dekking zoeken kom je nergens... Enig idee wat voor leger zo'n Skaven cheese-leger zou kunnen verslaan?

Pfft, wat je met zo'n leger tegen over je moet doen, is gewoon hard dood gaan en niet meer tegenm die persoon spelen. SImpel zat, het moet wel leuk blijven

Dat de populariteit van het spel toeneemt kan me niet veel schelen, je zal altijd leuke en niet leuke tegenstanders hebben,de eerste zijn geweldig om vaker tegen te spelen, de andere groep die kan je gewoon negeren, en je hebt nergens last van.

Overigens al een tijdje geen Warhammer gedaan, wel veel Necromunda (m'n Goliaths zijn geoutlawed ), en laatst weer wat VOID, wat heerst dat spel toch!

En voor de mensen uit het noorden (Greycloak? ), enige plannen om naar Noorderspel te komen? De warhammer competitie is dit jaar over twee dagen verspreid (zaterdag en zondag 27&28 maart), dit omdat twee slagen (zoals vorig jaar) echt wat te weinig bleek te zijn.

http://www.noorderspel.nl/

Waarschijnlijk doe ik ook wel mee (Lizardmen), het was wel leuk vorig jaar 8)

Wat betreft het 'vroeger was alles beter' verhaal, persoonlijk ben ik het er zeker niet mee eens dat de modellen almaar mooier blijven worden, sterker nog, ook al brengt GW nog steeds gave dingen uit, er zit ook vrij veel bagger tussen (de meeste nieuwe Lizardmen spreken mij persoonlijk niet echt aan). Het maakt mij echter niet veel uit, ik heb genoeg modellen voorlopig en er zijn zat andere bedrijven die ook heerschmodellen maken

Zijn er trouwens nog VOID spelers hiero? VOID is een SF-skirmish spel van i-kore, helaas gaat i-kore door een wat lastige periode en is het spel niet heel makkelijk te krijgen, maar de regels, en vooral de modellen, zijn errug gaaf:

http://www.i-kore.com/

NP: Iced Earth - Gettysburg - Hold At All Cost

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-03-2004 16:56 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Gister klein beetje geschilderd, maar ik moet mezelf maar weer motiveren er goed voor te gaan zitten en weer te gaan verfen.

' '
Usericon van ' '
Posted 01-03-2004 17:38 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Schilderen is leuk als je met een goed eindresultaat ten strijde kan trekken!

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-03-2004 17:41 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Heb de ene keer wel zin om te schilderen, andere keer niet. Maar ja, keer weer beginnen

goblinjester
Posted 02-03-2004 11:33 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb een ruïne gemaakt van een toren. Hij is een beetje in de stijl van Gondor. Oftewel leuk voor mijn Isildur en mijn 4 men of Gondor.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 02-03-2004 13:59 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik heb laatst een Zardoz gemaakt. Zardoz is een gigantisch vliegend stenen hoofd (uit de film "Zardoz") die wapens uitspuugt aan Sean Connery die in een rode onderbroek rondloopt.

Het was een vage film.

We hebben er een scenario mee gespeeld (VOID) waarbij beide partijen zoveel mogelijk wapens moesten verzamelen, ik heb twee keer verloren

Zo ziet mijn Zardoz eruit:

En hier is info over de film:
http://badmovies.org/movies/zardoz/index.html

Het model is gemaakt van karton (het gezicht, gemaakt van een uitprintbaar template van internet, als je wilt kan ik wel een linkje voor je opzoeken), milliput (de ogen), piepschuim om de rest van het hoofd vorm te geven, en een heleboel structuurverf :D

NP: Immortal - Years Of Silent Sorrow

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 02-03-2004 14:43 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Laatst maar weer begonnen met Fantasy aan een Hordes of Chaos leger. Alleen ik zit nog een beetje te twijfelen tussen Undivided, Khorne en Tceentz.

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com