|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: toch niet in Schoonhoven he? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nope. In geleen. En nou moet ik echt weg. Later. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Malletje, talkpoeder erin en gieten maar. Soms een extra luchtgangetje erin snijden. Er vooral op letten dat de tin niet te warm is want dat beschadigd je mal. Zelf vind ik tin zonder hars erin het lekkerste gieten. I am the 1%. |
|
En wat voor mal gebruik je dan, en waar haal je die vandaan, koop je die gewoon (Prince August ofzo?), of maak je ze ook zelf? NP: Everon - Black River For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Zo, dat was college. Dan denk ik dat dat je probleem is: altijd een paar luchtgaatjes maken, anders krijg je inderdaad onregelmatig of onvolledig gevormde modellen. De 2e manier (die ik zelf best prettig vind), is werken met gips: eerst een bakje met gips maken, model erin, goed laten drogen (een dag, misschien 2, hangt af van de grootte van de bak), en als t gips droog is de boel openbreken (voorzichtig). Alle afgebroken stukjes voorzichtig vastlijmen. Testgietsel maken. Niet goed? Opnieuw. Het voordeel van een gipsmal, zoals je wel zult weten, is dat je die keer op keer kunt gebruiken, zeker als je een beetje geoefend hebt hoe je een goede mal kunt maken. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik heb wat antieke malletjes, wat van prince august en ik poog wel eens zelf wat te maken. Gips werkt inderdaad erg goed. I am the 1%. |
|
basic diorama is klaar, nu ff wat Gor converten en plakken. heb mijn 500 skaven kunnen verpatsen inmiddels Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Foto's. Ik ga straks even een potje LOTR-en. Ow en ik zal ook ff een foto posten. Mijn LOTR scenery voor in de vitrine: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Erg gaaf, en die ladders zien er slim uit zo! NP: Everon - Under Skies Of Blue For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
ff wat beastmen primen en die chaos champion ff basecoaten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
40K vraag: (heb nog geen rulebook want er komt in het najaar toch een nieuwe uit) Zijn Lightning Claws voor je Terminator Sergeant power weapons? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
GW door de bocht; weer een nieuwe editie?; damn uitzuigers die Engelsen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Heb begrepen dat het meer een update wordt, met alle errata erin enzo. Geen nieuwe regels. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: oh ok dat zou een betere niet consument naaiende zet van ze zijn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Maar natuurlijk moeten dan de codexen weer opnieuw uitkomen. En de modellen aangepast. Net wat groter zodat je je oude niet meer kan gebruiken Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ziet er mooi uit goblinjester |
|
Thanks ik ben er zelf ook erg trots op, na jaren spelen kan ik eindelijk mijn modellen een keer netjes neerzetten in de kast. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hehe, de kogel is door de kerk, na lang denken heb ik besloten dat ik ga spelen Ik heb maar in een keer de hele basisdoos gekocht, kan ik gelijk aan de slag Nu nog leren schilderen hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
bij de nieuwe edite van warhammer 40k (komt 6 september uit) zitten alle errata verwerkt en wat nieuwe regels. verder is hij volledig aanvullend met de huidige codexen dus die blijven gewoon geldig en er schijnt een nieuw ras bij uit te komen. Er staat al een preview op www.games-workshop.com |
|
ik ben nooit erg met miniatures bezig geweest, heb ff starquest gespeeld en dan overgeschakeld op mordheim; ik had een band van sisters of sigmar, nooit geschilderd, ze slingeren hier nog altijd ergens in het rond... binnenkort ga ik hopelijk wel eens meedoen aan een blood bowl toernooitje, ik zit nog te wachten op een seintje van de organisator... kben eigenlijk meer met rpg's bezig, waaronder warhammer, is daar geen topic over? hehe, daar heb ik dus net 38 paginas voor doorgenomen . Veel mooi werk gezien, dat wel |
|
Nou welkom dan in ieder geval Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hehe, mijn eerste necron is geplakt en gecoat. Now comes the tricky part Life doesn't get much better than this! |
|
Necrons zijn niet al te moeilijk te schilderen. Behalve als je ze echt heel bijzonder wil maken. Heel veel succes in ieder geval. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb zelf ook warhammer. Voornamelijk space marines. Alleen ik snap niets van het spel, dat laat ik dan ook aan mn broertje over. Het in elkaar zetten, schilderen oid vind ik dan ook veel leuker. Vooral het eind resultaat. Toch je kindje 8) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |