|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mail ze mij ff, dan gooi ik ze op interslet. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Gestuurd... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hmmm, ik heb het mailtje van wouter net verwijderd dus ik weet niet precies meer wat dit is maar volgens mij zijn dit nou Goblin War drummers...o.i.d En hier treffen we...euh ja...nog wat Goblins aan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Heeft er niemand mooie necron plaatjes? Speel het zelf niet, lees er liever over, maar vind de Necron wel erg gaaf er uit zien. Vind zowieso Warhammer 40K stukken interessanter dan Warhammer. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Bah Necrons. Sorry ik heb niks. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Hey Jaap, Heel erg bedankt! De bovenste zijn LOTR Moria Goblin Drummers. En de onderste zijn oude Night Goblins Clubbers en Netters ( inmiddels ook verkocht ). Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Die LOTR zooi is aan mij niet besteed, maar die goblin netters zijn best aardig geverfd. Ik zal binnenkort ook eens kijken of ik wat plaatjes van mijn orcs kan posten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Om te zien zijn de LOTR modellen mooier. Maar ze komen iets te wit en glimmend over door de flits. Ik ben echt aan het overstappen naar LOTR. Veel leuker spel!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb ook een paar LotR modellen. Verder ben ik begonnen aan een Beast of Choas army |
|
quote: Netjes!!! Die Beast Of Chaos zijn echt super mooi geworden. En het is ook een tof leger om tegen en mee te vechten! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Heb er nog nooit mee gespeeld, ben nog bezig met me eerste core unit aan het schilderen. Maak binnenkort wel foto Zijn inderdaad erg wreede minaturen, vandaar dat ik ze had gekozen, wou eerst Greenskins nemen, maar vriend van me had die al, daardoor toch maar niet gekozen. |
|
quote: Bijna iedereen heeft Greenskins ( hihi, ik ook ). Die zijn mega gaaf. Maar Beastmen komt heel erg in de buurt. En ze zijn een stuk betrouwbaarder. Toffe is dat je daar ook een Giant bij mag. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Het nadeel van BoC is dat ze geen archers oid hebben. Maar daarintegen kunnen wel bijna alle units Ambush. En als ik een Doombull als Lord neem, zijn tellen Minotaurs als Core unit |
|
Ik wacht op transformer modellen, dan pas ga ik het spelen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Dan moet je wel gaan 40K-en. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mijn LOTR leger schiet echt op. Ik heb nu het volgende af: 1 Goblin King 1 Goblin Shaman 1 Goblin Drummer Team Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:''Chaotic black orc army with night goblins'' bedoel je Jazeker jonge man wij zullen strijden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kijk dat klinkt zeker goed. Ik heb een keer een potje gedaan met mijn orcs samen met Chaos tegen een stel dwergen. Dat is echt genieten Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
he goblinjester, zijn die foto's van jou? Ik vind die scenery wel netjes gemaakt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ja die foto's zijn van mij. Bedankt ook gelijk . Ik ben er zelf ook wel blij mee. Ik kan wel mooier maar dan wordt het niet meer zo praktisch enzo. Ik heb de bomen nu wel verplaatst zodat ik ook met LOTR erop kan spelen ( oftewel ventjes in de bossen ). Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: ----------------------------------- Yikes, wordt lastig dan, ik zit in Maastricht. Ik kan in Utreg komen maar dat wordt helaas op tijd terug gaan... Jammer maar helaas van die Orcs Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Hebben ze in Maastricht geen Games Workshop? Maastricht is echt een end reizen. Is dat wel verstandig. Als je daar ergens in een winkel een briefje ophangt heb je zo een hele lading aan speelkameraden. Lukte bij mij ook. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dacht t wel ja: eens kijken waar die ook al weer ligt (als hij dr nog is). het is inderdaad vragen om problemen als je met alles zo'n eind gaat reizen. Zonde. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ungor van Beastherd (Core unit) Enkele LotR figuren Frodo, Sam en Gollum Misschien beetje onduidelijke foto's |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |