|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij de Bruna (jaja) hebben ze nu een pakket van lotr warhammer. De eerste kost 3,25 en dan heb je meteen een legertje goblins. Ik heb er maar meteen 2 gekocht. In het vervolg kost het 6,50, maar ook met modellen erbij. Oa. Elven en Uruk Hai. Ik ga me hier zeker op abonneren, want het is veel goedkoper dan in de winkel. Als je je abonneert scheelt het ook nog eens 10%. Best een aanrader dacht ik zo. |
|
DeAgostini ofzo. De grootste afzetters op deze aardkluit. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Inderdaad.. maar leg uit? Hoezo afzetters? |
|
quote: Afzetters niet zozeer. Hun strategie van lekker maken met goedkope dingen en dan absurde prijzen voor de rest betalen is op zich wel vervelend voor ouders met kleine kinderen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nice, alleen iets te onduidelijk om je schilderwerk de hemel in te prijzen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nou ik heb het wel gezien. Erg netjes gedaan. Zwaar ding trouwens On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De tank On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Errrh.. verft ie ook nog andere 'dingen' dan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja hij verft zijn hamster "streep'" On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Haha verstandig. Ik kan mezelf nog redelijk inhouden. Ik heb een legertje Black Legion. 1 Lord met 4 retinue ( onder andere een sorceror en een standard bearer ), 2 x 10 Chaos Space Marines, 5 Havocs met 4 een heavy weapon, 5 Raptors en een predatortank. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: you have no idea hoeveel GW troep ik heb liggen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Thanks dat klinkt best wel heel tof. Ik hoop dat ze dat ook bij de Bruna in Houten hebben. Vast niet, maar toch... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik heb niks van GW, behalve Realm Of Chaos dan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haha, ik beschreef ook alleen maar 1 leger ( en dan het vernieuwde ). Ik heb namelijk ook nog Abaddon, 2 terminators, 1 rhino, 6 Plaque Marines, 1 Sorceror, 2 bikes en een hoop andere Chaos zooi ( waaronder 7 metallen lichamen van Chaos Space Marines ) liggen. Maar die vind ik niet mooi meer dus mogen niet meer bij de rest. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Volgens mij was het geen LOTR Warhammer maar gewoon een zoveel-delig-plastic-bordspel... wel van Games Workshop trouwens |
|
quote: Hahahaha.....dit klinkt zooooo gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En dat is het ook Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Hehe, de verleiding is wel erg groot moet ik zeggen. Net Storm of Iron uitgelezen weer. Naja, dan maar een potje starcraft :p Life doesn't get much better than this! |
|
Vandaag een necron destroyer gekocht en ga nu bezig met een nieuw leger te bouwen, jawel Necron. Oh ja tomb king bone gigant afgemaakt en staat nu in de vitrine van de games workshop winkel in assen omdat hij heel goed geschilderd is IK BEN TROTS NU LALA en een plekje daarin krijg je niet 123 WHOOHOO SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: cd van boltthrower bedoel je of de boeken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: je hebt nog steeds geen idee hoeveel ik heb liggen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hmmz, er staat af en toe allejezus crapspul in de vitrines van de GW's in Nederland. En undead en voornamelijk skellies en dergelijke zijn echt supermakkelijk te painten dus ja Maaruh leuk voor je Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Moeten wij onder de ZM painter niet een Golden Demon wedstrijd houden. MMMMMM kwijl Golden Demon SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |