IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Warhammer (Games Workshop) Vorige pagina | Volgende pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 08-07-2003 1:02 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 7 juli 2003 19:13 schreef goblinjester het volgende:
Hoe groot is die gang van jou inmiddels. Ze zijn echt mega cool. Heb je de nieuwe regels van Necromunda al?
Met Necromunda kan je ook meedoen aan Eye Of Terror hoor. Dan moet de één voor Chaos en de ander voor de goeie. heel simpel en jouw gang ziet eruit alsof ze wel voor Chaos zijn. Op de website van Eye Of Terror kan je dit zelfs opgeven.

NP: Amelie - Soundtrack

Ik kan momenteel even m'n gangroster niet meer vinden (op zich vrij vervelend omdat ik niet weet wat het mannetje wat ik nu in elkaar aan't zetten ben voor wapens heeft ), maar hij telt nu... *telt modellen* ..euh, ik geloof 9 man, 10 als ik weer een Ratskin in ga huren (ik heb een gambling den en kon wegens gokschulden m'n oude ratskin niet meer betalen). Ik heb onlangs wat verliezen geleden onder mijn manschappen, dus eerst waren het wat meer man, maar de gang is nog goed functioneel. Ik heb de nieuwe regels nog niet (we hebben wel al een paar nieuwe regels aangenomen in onze campaign, bv de nieuwe regels voor sustained fire en hand flamers), kan je die trouwens gewoon in een regelboek in de winkel kopen?

Dat je met Necromunda aan de Eye Of Terror campaign mee kan doen wist ik dan weer niet, en da's toch wel cool om te weten, aangezien vrienden me probeerden te ronselen voor potjes 40k, en ik vind Necromunda leuker

Oudere plaatjes van de gangleden:
http://members.lycos.nl/pil3/Miniatures/INS.jpg
de 2e van links (Pinhead heette ie) is helaas overleden, jammer, want hij was best goed, en hij had de headbutt skill (hoe toepasselijk )

Die linker met de gitaar is echt behoorlijk stevig gebouwd, toughness 4 en drie wounds, en dat heeft me nog wel eens geholpen een potje te winnen (toen hij na een ronde gebeukt te worden nog leefde en dus de gast van de tegenstander kon meppen, die vervolgens z'n bottle test niet haalde)

http://members.lycos.nl/pil3/Miniatures/INS-2a.jpg
http://members.lycos.nl/pil3/Miniatures/INS-2b.jpg
Inferno (heavy met flamer) en AX (behoorlijk harde vechter met grote bijl)

Ah, krijg gelijk weer zin om het weer te spelen!

NP: Twisted Sister - Hot Love

Edit: net m'n gang roster weer gevonden, ik heb tien man, wordt dus elf als ik weer een Ratskin heb. Qua modellen heb ik er 7 geverfd, 1 helemaal in elkaar zitten, 2 half in elkaar, en m'n ratskin half geverfd. Die Pinhead zit momenteel dus niet in m;n gang, maar als de gelegenheid zich voor doet zal im die waarschijnlijk als nieuwe ganger recruteren (maar mijn juves hebben af en toe de neiging nogal snel ganger te worden )

NP: Metalium - Prophecy

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 08-07-2003 1:07]

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-07-2003 19:43 by goblinjester Profiel van goblinjester

Hey Pil,

Door jouw gang krijg ik spontaan weer heel veel zin in Necromunda. Die gang is echt zo vet. Heb je ook allemaal van die stad scenery. Ik vind het idee van een Hive wel cool maar het is zo irritant om te maken. En de scenery van Warhammer zelf vind ik erg kansloos en weinig om het lijf hebben. Allemaal verschillende verdiepingen met verder helemaal geen doel. Ik hou dan meer van een echte stad. Of een fabriek terrein. Ik ga binnenkort voor mijn 40K nog wat scenery maken. Heb jij toevallig nog leuke ideeën. Ik heb tot nu toe een berg gebied met dennenbomen. En verder twee tanktraps en een tankbunker. Maar ik wil nog iets van strategische nut hebben. Maar een stad is te spontaan in zo'n gebied. Ik zat te denken aan een hi-tech boerderij ofzo.
Vandaag weer twee keer gewonnen met mijn Chaos Space Marines van een IG leger. Waren twee erg leuke gevechten.

Wouter

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

goblinjester
Posted 14-07-2003 21:15 by goblinjester Profiel van goblinjester

Vandaag een model geconvert. Ik heb een Bretonnian Sorceres verbouwd. Ze heeft een soort Gothic jurkje. Maar aan de bovenkant was er een diepe inkijk. Ik wil dit model voor mijn vriendin schilderen omdat zij een Gothic jurk had gekocht. En ze vindt mijn ventjes zo schattig. Oftewel ik dacht zo ik ga haar schilderen ( moet wel mooi worden anders beledig ik haar ) Maar ik heb van de inkijk een stuk gemaakt waar de touwtjes zitten. Dat Greenstuff werkt best goed. De meeste verbouwingen zijn alleen verdraaingen en geen gesculpt gedoe. Ik heb het model wit geundercoat. Omdat ze ontzettend blond haar heeft. De jurk is nu ook zwart en haar huid elf flesh. Hij wordt echt super en ik ben trots op mezelf.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-07-2003 21:33 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

FOTO!

Het klinkt wel tof

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

goblinjester
Posted 14-07-2003 21:35 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 14 juli 2003 21:33 schreef Claw het volgende:
FOTO!

Het klinkt wel tof

Ach het kan altijd netter. Maar als het af is zal het er wel goed uitzien hoop ik. Jammer is haar jurk alleen heel simpel. Wel ontiegelijk mooi maar om te schilderen is het gewoon zwart en daarna drybrushen met een donkere blauw. Oftewel ik kan me niet echt gaan uitleven met allemaal fratsen. Ik zal kijken of het gaat lukken met die foto. Ik vraag binnenkort wel een cursusje aan bij Jebes.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 15-07-2003 15:38 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Wat necromunda terrein speel ik meestal bij andere mensen thuis, het terrein bestaat dan uit: terrein uit de basisdoos, ziet er misschien wat doelloos uit, maar veel verdiepingen en walkways zijn erg leuk (vooral als je hurl opponent hebt ), laatst nog iemand van de tweede verdieping doodgegooid bovenop een autowrak . Verder bestaat het uit diverse ruines die vrij simpel gemaakt zijn van oude piepschuim verpakkingsmaterialen (met wat structuurverf en een kleurtje), nog meer walkways, en een soort modulair terrein (vier muren met ramen/deuren, en platen om er als dak/vloer bij te leggen, maar er een aantal en je komt een heel eind) gemaakt van foamcore (wederom met structuurverf en een kleurtje).

Verder diverse barricades, oude muurtjes en kratten, en gewoon alles wat voorhanden ligt. In principe is de hele underhive gewoon een samenraapsel va jarenlange industriële ruines als ik het goed begrijp

Laatst hebben we overigens het Purge! scenario gedaan (uit Outlanders), met vier gangs tegen allerlei nasties (beastmen zijn best hard, vooral als je laag gooit ), veel experience en geld verdiend

Wat betreft mijn gang, ik heb nog twee modellen erbij beschilderd (een ganger en een ratskin), maar heb er nog geen plaatjes van, wel heb ik wat plaatjes van een ander projectje (voor mijn gang), namelijk nog een ventje met gitaar!

Ziehier, Solo (zo heet ie, is nog een juve, maar niet lang meer ):

Van achter

Van voor

Van opzij

Van boven

Gemaakt van gorkamorka ork bits, een goliath hoofd, karton (voor de gitaar), een boel green stuff, een opengesloopte oortelefoon (voor de speaker), en diverse bits, hij is nog niet geschilderd, maar dat zal niet al te lang meer duren

Mijn gang begint zo langzaam aan af te raken, wat natuurlijk wel cool is

NP: Blind Guardian - Hall Of The King

Edit: wat betreft die sorceress conversion, klinkt leuk, en die sorceress is een mooie mini (een vriend van me heeft hem ook voor z'n vriendin geschilderd ), en als je een scanner hebt, kan je hem ook inscannen (doe ik ook)

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 15-07-2003 15:39]

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-07-2003 16:10 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 juli 2003 21:35 schreef goblinjester het volgende:
Ach het kan altijd netter. Maar als het af is zal het er wel goed uitzien hoop ik. Jammer is haar jurk alleen heel simpel. Wel ontiegelijk mooi maar om te schilderen is het gewoon zwart en daarna drybrushen met een donkere blauw. Oftewel ik kan me niet echt gaan uitleven met allemaal fratsen. Ik zal kijken of het gaat lukken met die foto. Ik vraag binnenkort wel een cursusje aan bij Jebes.

Je kan er altijd opschilderen wat je wilt toch

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-07-2003 17:14 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Ik ben weer aan het schilderen, en hier mijn werkplaats met verfcollectie en work-in-progress:

goblinjester
Posted 19-07-2003 13:35 by goblinjester Profiel van goblinjester

[quote]Op 18 juli 2003 17:14 schreef Claw het volgende:
Ik ben weer aan het schilderen, en hier mijn werkplaats met verfcollectie en work-in-progress:

Haha, ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn verfplek. je lacht je kapot. Ik heb een apart kastje met overal zooi, kwasten, modellen, bits en shit. Echt één grote teringzooi.

Vanavond ga ik weer battlen. Een vriend van me heeft zijn leger verdubbelt. Haha, hij had eerst 20 ventjes en nu 40. Hij gaat er echt aan.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 13:38 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 15 juli 2003 15:38 schreef Pil het volgende:
Wat necromunda terrein speel ik meestal bij andere mensen thuis, het terrein bestaat dan uit: terrein uit de basisdoos, ziet er misschien wat doelloos uit, maar veel verdiepingen en walkways zijn erg leuk (vooral als je hurl opponent hebt ), laatst nog iemand van de tweede verdieping doodgegooid bovenop een autowrak . Verder bestaat het uit diverse ruines die vrij simpel gemaakt zijn van oude piepschuim verpakkingsmaterialen (met wat structuurverf en een kleurtje), nog meer walkways, en een soort modulair terrein (vier muren met ramen/deuren, en platen om er als dak/vloer bij te leggen, maar er een aantal en je komt een heel eind) gemaakt van foamcore (wederom met structuurverf en een kleurtje).

Verder diverse barricades, oude muurtjes en kratten, en gewoon alles wat voorhanden ligt. In principe is de hele underhive gewoon een samenraapsel va jarenlange industriële ruines als ik het goed begrijp

Laatst hebben we overigens het Purge! scenario gedaan (uit Outlanders), met vier gangs tegen allerlei nasties (beastmen zijn best hard, vooral als je laag gooit ), veel experience en geld verdiend

Wat betreft mijn gang, ik heb nog twee modellen erbij beschilderd (een ganger en een ratskin), maar heb er nog geen plaatjes van, wel heb ik wat plaatjes van een ander projectje (voor mijn gang), namelijk nog een ventje met gitaar!

Ziehier, Solo (zo heet ie, is nog een juve, maar niet lang meer ):

Van achter

Van voor

Van opzij

Van boven

Gemaakt van gorkamorka ork bits, een goliath hoofd, karton (voor de gitaar), een boel green stuff, een opengesloopte oortelefoon (voor de speaker), en diverse bits, hij is nog niet geschilderd, maar dat zal niet al te lang meer duren

Mijn gang begint zo langzaam aan af te raken, wat natuurlijk wel cool is

NP: Blind Guardian - Hall Of The King

Edit: wat betreft die sorceress conversion, klinkt leuk, en die sorceress is een mooie mini (een vriend van me heeft hem ook voor z'n vriendin geschilderd ), en als je een scanner hebt, kan je hem ook inscannen (doe ik ook)

dude, ik kom binnenkort de boel even bekijken lijkt me!

Bruce Banner

goblinjester
Posted 20-07-2003 10:49 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ja hoor gisteren twee keer gewonnen. Eerst moest ik met ter waarde van 120 punten Chaos Space Marines door een leger van 300 punten Imperial Guard heen breken. Wanneer ik de vijand had gespot kreeg ik versterking van 180 punten Raptors. Uiteindelijk had ik nog zijn hele leger dood. Hij hoefde alleen maar die 120 punten af te maken.
In het tweede gevecht moest hij mijn verdedigingslinie uitschakelen. Ik had een vindicator ingezet en die belemmerde behoorlijk zijn voortgang. ik had trouwens een Iron Warrior Legion. Ik schoot hem echt helemaal aan gort. Het gevecht duurde 7 beurten en ik had nog een tank, een commander, 4 chosen en 2 space marines over. Hij moest alles dood krijgen en mocht daarom elk ventje dat dood was opnieuw weer in het veld zetten. Haha ik heb er echt mega veel afgemaakt.
Ik hou van Chaos.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2003 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik ben op het moment bezig met een Path To Glory campaign met 4 anderen. Heb al een redelijke Warband al zeg ik het zelf...

Champion

2 Chosen Chaos Knights (echt knet-ter-hard die lui)
4 Choas Marauders met Great Weapons
3 Chaos Warriors met shield en throwing axes
4 Beastmen Gor met 2 hand weapons
4 Chaos Hounds
1 Fury

Vooral die Fury is leuk. Zet hem in een gevecht wat je sowieso gaat winnen en waarvan de tegenstander fear testjes moet doen, en als je dan wint móet ie wel op de loop gaan, en haal je hem bijna altijd wel in.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

goblinjester
Posted 20-07-2003 12:49 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 20 juli 2003 12:30 schreef Greycloak het volgende:
Ik ben op het moment bezig met een Path To Glory campaign met 4 anderen. Heb al een redelijke Warband al zeg ik het zelf...

Champion

2 Chosen Chaos Knights (echt knet-ter-hard die lui)
4 Choas Marauders met Great Weapons
3 Chaos Warriors met shield en throwing axes
4 Beastmen Gor met 2 hand weapons
4 Chaos Hounds
1 Fury

Vooral die Fury is leuk. Zet hem in een gevecht wat je sowieso gaat winnen en waarvan de tegenstander fear testjes moet doen, en als je dan wint móet ie wel op de loop gaan, en haal je hem bijna altijd wel in.

Is dat een warband? Het is zowat een heel Fantasy leger.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2003 12:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 juli 2003 12:49 schreef goblinjester het volgende:
Is dat een warband? Het is zowat een heel Fantasy leger.
Ja, daarom juist! Alleen heeft een vaste tegenstander op dit moment al een legertje met 2 Ogres erin. Da's niet tof, omdat ie laatst ook al een Minotaur gerold heeft. Ai. En zijn Champion heeft Bestial Visage, dus veroorzaakt die zelf nu ook fear. Niet leuk meer om tegen te spelen...

goblinjester
Posted 20-07-2003 12:57 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 20 juli 2003 12:53 schreef Greycloak het volgende:
Ja, daarom juist! Alleen heeft een vaste tegenstander op dit moment al een legertje met 2 Ogres erin. Da's niet tof, omdat ie laatst ook al een Minotaur gerold heeft. Ai. En zijn Champion heeft Bestial Visage, dus veroorzaakt die zelf nu ook fear. Niet leuk meer om tegen te spelen...

Oftewel een beetje jammer. Een vriend van mij heeft bij Mordheim een warband met de volle 15 ventes. Allemaal tot de tanden bewapend. Allemaal hebben ze fear en extra skills. Ze zijn allemaal zottelijk goed. En hij heeft ook een stuk of drie gratis ingehuurde gasten. Die gozer heeft altijd enorm geluk. Ik kan echt niet tegen die warband op. Ik laat me dan ook vaak verliezen zodat ik weer wat geld verdien. maar dat haalt wel de lol van het spel.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2003 13:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ja, hem kunnen we ook alleen nog maar aan in een 3 of 4 way battle. Allemaal op hem duiken en dan kijken of we het trekken. Tijd dat die warband met pensioen gaat, lijkt me!

(En dat terwijl ie nog maar 5 potjes heeft gedaan!)

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-07-2003 13:28 by aerodis Profiel van aerodis

pas op, of ik krijg weer zin om te verven

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2003 13:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ratten verven?

goblinjester
Posted 20-07-2003 13:37 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 20 juli 2003 13:28 schreef aerodis het volgende:
pas op, of ik krijg weer zin om te verven

Dat lijkt me op zich geen slecht punt.

Mij willen ze al aanvallen met 1000 punten Imperial Guard tegen 500 Chaos Space Marines. 750 tegen 500 win ik nog dus op zich wel een uitdaging.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 20-07-2003 16:39 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hehe, Chaos warbands zijn wij nog niet aan begonnen, maar dat zal waarschijnlijk niet al te lang meer duren

Verder, sjeez Claw wat ziet jouw werkplek er akelig netjes uit, het is wel duidelijk dat ie niet permanent is, maar toch, bij mij ligt mijn schildertafel (permanent ) ook compleet vol zooi, bits, troep, gereedschap, enneh, verf natuurlijk

Fototje kan ik niet nemen (geen camera), en een scan zal ook moeilijk gaan

Ik heb trouwens inmiddels wat meer geschilderd voor m'n gang (een Ratskin en nog een ganger af, verder de laatste drie modellen afgebouwd en in de undercoat), maar m'n scanner is vaag, dus ik heb geen ploaties voor jullie (en zwart wit is niet echt boeiend voor geschilderde modellen ). Ik heb nog wel wat credits te bvesteden voor mijn gang, maar een juve koop ik voorlopig niet omdat ik drie settlements heb (voor de niet Necromunda speler, een juve is een onervaren ventje, en als je aan het eind van een slag voor een settlement een dobbelsteen gooit krijg je een gratis juve op een 6).

Het vervelende met zulke campaigns is inderdaad wel dat gangs/warbands na een tijdje wat meer uit elkaar groeien. Bij ons heeft er één iemand een hele harde Tech gang (van Saar), ik kom op de tweede plaats en dan zijn er nog twee die weer een stuk lager liggen...

Ow, en mijn Leader, The Immortal Abbath, is (gelukkig) nog steeds niet dood, maar nu Immortal uit elkaar is vrees ik voor zijn toekomst

NP: Blind Guardian - Valhalla

Edit:

quote:
Op 19 juli 2003 13:38 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
dude, ik kom binnenkort de boel even bekijken lijkt me!

Speel je zelf ook (miniatuurspelen in het algemeen)? Zo ja, wat speel je?

NP: Halford - Made In Hell

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 20-07-2003 16:50]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2003 17:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ja, mede-Elf, als je speelt, doe mij dan ff een mailtje toekomen! Je woont in de buurt, dus...

goblinjester
Posted 26-07-2003 11:24 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik ben gisteren grandious afgemaakt door een Space Wolf speler. Shit wat zijn die lui sterk in close combat. Misschien de volgende keer maar eens wat Khorne Berserkers, wat Bloodletters en misschien ook nog een Bloodthirster. Ik denk dat ik hem dan wel weg hak. WHoehahahahaha.

Ps. Sorceres is af.

goblinjester
Posted 26-07-2003 20:24 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb vandaag weer 10 tactical Space Marines gekocht. Nu heb ik:

1 Lord met 4 chosens ( waarvan één sorceror en een standard bearer -> moet ik nog maken )

10 Chaos Space Marines ( met champion, flamer en melta gun )

10 Chaos Space Marines ( met champion, flamer en melta gun )

5 raptors ( met champion en 3 flamers )

5 Havocs ( met champion, 2 missile launchers en 2 lascannons )

1 Predator.

Best een leuk legertje zo.

goblinjester
Posted 29-07-2003 18:49 by goblinjester Profiel van goblinjester

Gisteren en de dag ervoor heb ik in principe drie keer verloren van een Space Wolf leger. Twee had ik gewonnen maar dat vond ik niet. Tering die lui zijn echt goed.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-08-2003 11:33 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

In Engeland in de Games Workshop's hadden ze Lord of the Rings figuren. Erg gaaf heb twee dingen gekocht (eerste Warhammer spullen van mij ).
Weet iemand of die ook in Nederland te koop zijn?

Misschien ga ik ook Warhammer zelf spelen, denk dat ik dan de Orks/Goblins neem

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com