|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
HoMM addicts zijn POSERS je mag je aleen een addict noemen als jue ook trouw de rpg versie hebt gespeeld want die kicht way more ass en geeft way more info over de alnden en volken waar je in homm mee speelt stelletje slappen wannebeeeeess Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Sommige mensen vinden het concept "turnbased-strategy" interessanter dan het RPG gedeelte. |
|
quote: gaat ook niet aleen om dat het rpg is leer lezen, gewoon M&M geeft zoveel info overde landen en de volkeren en hoe het allemaal inelkaar zit wat HoM&M een hele extra dimensie geeft, mensen zoals jij die dit niet in de gaten schijnen te hebben zijn gewoon fucking wannebe's Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: mensen die heroes IV vragen aan wannabe's ook en trouwens, als jij gewoon de moeite vanaf deel II nam om alles te lezen wat ze vertellen, het verhaal erachter te lezen (waar meestal dingen over staan in the manuals) enz. kom je ook veel te weten hoor... Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:Ja, dat snap ik wel (heb M&M ook gespeeld, alhoewel dat wel een tijd terug is) maar ik vond HoMM gewoon aantrekkelijker qua gameplay. Maar ik snap je standpunt zeker wel. |
|
quote: neej dan komt je aleen de familie gebeurtenissen te weten niet hoe de hele economie en de landen aan elkaar liggen en alles Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
en ziezo jij moet niet zeiken want jij kenden gewoon m&m ook dus jij valt niet onder die wannebes Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: mag ik dan wel zeiken op je usericon Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik ben maar weer es begonnen met Planescape: Torment cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Okee ... ik download nu Heroes of Might and Magic IV ... als het niet leuk is sla ik jullie in elkaar Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik denk dat het beter is om met deel III te beginnen Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: |
|
quote: hehe mja stomme moderators he maar heb het al verandert *schopt dargull * |
|
Warcraft III en Frozen Throne! Ook al wordt ik vaak verslagen online. dood |
|
Zaniken over wannabe's in het HOMM universum?? die troep is zo gay als wat!! Wel lachen spel verder, maar als je zo ver gaat om mensen 'wannabe's' te noemen in dezen zit er toch echt een schroefje bij je los . Lekker spelen man, wat kan mij die fuckin' storyline nou schelen, echte wereldliteratuur hoor . |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik heb zin om die kut dikzak bij gameplaza te doden. Hij zegt nu al 2weken dat fft volgende week te koop is terwijl die pas 8 september te koop is :@ Dus ik hoor nog 1 maand volgende week -_________- Hij heeft echt geen verstand van games :@ een beetjuh valse info geven :@ |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 08-08-2003 18:31] Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: 2weken geleden zei ie dat fft (final fantasy tactics) volgende week uit kwam en van de week zei ie dat weer en had net op i-net gekenen en daar stond dat ie pas 8sep uitkomt en het duurt dan nog 2of 3 dagen want hij moet dan nog uit amerika na europa gestuurd worden |
|
http://cq2.planetinternet.be/indexnl.php?page=nl_newaccount zwaar woning online tekst spel, je meoten ff ahcter komen hoe het werkt en op gang komen maar daarna als je beetje wat hoger level komt doe je echt niks anders meer |
|
quote: Daarom begin ik er niet aan... ik wil graag nog een leven overhouden Don't touch me. I'm evil. |
|
jij hebt nu al geen leven dus niet zeuren, jij zit aleen maar dage nachter je comp te hangen in de hoop dat een zeker iemand mishcien online komt dus |
|
Iemand nog wat oud NES spul liggen (games) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Niet helemaal waar Ik doe namelijk ook wel andere dingen, maar aan dat gaat ook een deel van mijn tijd op ja Don't touch me. I'm evil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |