|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een copietje, maar ik denk dat ik hem vanmiddag even op ga halen (met expansion) dikke heersch! |
|
Die expansie moet je gewoon hebben ... Maakt het spel vele malen beter. |
|
Lord of Destruction is dat als ik het me goed herinner! Ook met 2 nieuwe classes! Assassin sprak me altijd wel aan |
|
assasin en druide Druide is beetje lame .. Barbarian en Assasin speel ik altijd. Niks tactiek, rammen! |
|
barbarian is idd een goeie keuze, dan beuk je die Baal helemaal tot stront "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Baal is een bitch met een assassin het enige nadeel! |
|
Ach nee man, shadow warrior gebruik en zelf die skill gebruiken waarmee je kracht ver3voudigd word. Traps gebruiken. En die teleportskill gebruiken dus kickkick ren zap KICK dat aantal keer en klaar |
|
ja of gewoon een sledge gebruiken met je naam erin en em tot stront rammen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nog steeds mijn favo speeltje en als ik een nieuwe comp heb wordt dit mijn speeltje, zie hier een screenshot, en ik ken nog iemand die het ook speelt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Het zal vast wel een keer eerder genoemd zijn, maar ik kon het niet zo snel vinden. Sam & Max Freelance Police Een nieuw deel dus! |
|
Oproep aan die ene ZM'er die Ilyushin 2 heeft en nog eens samen lol wil maken online; Mail ofzo me eens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
heeft ondertussen iemand al Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory gedowned en gespeelt? Oud Vuil. |
|
Ben zelf nogal gecharmeerd van strategy spelen in de lijn van Command and Conquer en Redalert. Speel de laatste tijd veel Medieval Total war. Kan niet wachten totdat Rome Total war uitkomt..nog meer liefhebbers van dit genre hier? Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
quote: jahwohl herr Wim. Niet voor lang, maar ff.. T'is aardig. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Vermaak me soms wel met dat spel. Blijft voorlopig wel op de HD staan. |
|
quote: jazeker mn nick: -LoT- Dunne^Hein Ik zit altijd op de xs4all servers en de laatste tijd op de Nexus server. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik ging in die eerste level al af... Maar ik heb ook een spel 'Mafia' gedownload. Het zijn 3cd's, maar het is zeker de moeite waard. Het spel speelt zich af in 1930, waar je als taxichauffeur begint. Je komt op een gegeven moment in aanraking met de Mafia en je gaat voor hun werken. Erg leuk spel. Geen snelle Roadstars, maar zeer oude bakkies die 40 mijl per uur gaan. changed to 'ouwe' |
|
quote: Is het alleen maar een aktiespel? Geen strategie? Kreeg wel goede recensies lees ik... |
|
Splinter cell net gekocht. Vind het tot nu toe |
|
quote: Dat speelt heerst man, duurt vrij lang, maar er zit een goed verhaal bij. Echte gangster shit! Action/adventure in het derde perspectief! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ook zo'n heers game, de nieuwe komt dit jaar. Pandora Tomorrow! Reken maar dat dat een goeie wordt, weer met Micheal Ironside voor de voiceacting! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind call of duty ook een super strak en gaaf spel en max payne 2 |
|
geen game, maar leuk om je tijd mee te verdoen: een audio programmatje van nog geen 3 mb waar je op geinige wijze wel beats en vage geluiden mee kan produceren + gratis. "Audiomulch" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Max Payne 2 is inderdaad geweldig! Het eerste deel trouwens ook. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |