|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope, echt dood en doodzonde. Hopen dat de medewerkers bij een andere uitgever terecht kunnen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: relaxed! /me gaat op zoek naar de expansies Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ben net begonnen aan war of the ring beetje rip off van warcraftIII maar toch wel leuk spel vooral het landschap karakters zijn iets minder mooi maar dat wordt wel gecompenseerd door gave stemmetjes http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Jep, wintertijd spelletjestijd, ik ben als een gek op diablo2, lord of destruction online bezig met verdomme 4 karakters! Gaat wel sneller dan in single player, daar heb ik het enkel 3 jaar terug met een barbarian geklaard. Probleem is enkel dat het te leuk is om verschillende karakters te testen, ik moet eens even doorrammen met ééntje, ik heb slechts een level 29 amazon tot act4 gekregen (je ziet , ik geniet met mate) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hahaha ja regelrechte war3 kopie. Alleen is de campaign vet saai, missies langdradig, geen moeilijkheid, etc ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: erg moeilijk nis het niet maarja als je je verveeld zeker even de moeite waard http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
gisteren weer eens ouderwets een adventure gespeeld. Wel een redelijk recente. Broken Sword 3. Wel vet verslavend zo'n spelletje. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-02-2004 9:53] |
|
Heb voor op m`n xbox de doublepack gta 3 en gta Vicecity gekocht. Is wel een ontspannend spel beetje auto`s jatten, racen, mensen neermaaien. |
|
|
|
Final Fantasy games zijn cool To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote: Zit al twee jaar op dat spel te wachten... Nog minstens een half jaar te gaan... |
|
Ik wacht al minstens 4 jaar op Doom3 volgens mij Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Stalker heerst! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
voor de mensen die niet op doom 3 kunnen wachten check deze game en zeker de trailer ; http://www.painkillergame.com/ Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Looks nice! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Mja... zoiets ja... Net zoals ik al 5 jaar op Duke Nukem For(n)ever wacht FREEZE |
|
Ik wacht nog altijd op MGS 3 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Die komt als het goed is dit jaar! En toch, en toch moet ik een nieuw 3D-kaart gaan kopen... anders ken ik HL2 niet eens spelen FREEZE |
|
Ik speel al tijden geen games meer op de PC. Al dat gekloot met instellingen Mn geforce 2 met 64 MB is alweer zwaar antiek Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik heb geen zin om een console aan te schaffen als mijn neefje en mijn vrienden allemaal respectievelijk: een ps2, gamecube en xbox hebben Wat ik persoonlijk nog altijd een toffe game vind, is Grand Theft Auto (die eerste). Dat blijft voor mij DE GTA FREEZE |
|
De eerste GTA heerscht inderdaad zwaar. Gave graphics ook, straalde echt wat uit Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:en die ene KILL FRENZY met dat radiografisch bestuurbare autootje FREEZE |
|
Ik vond GTA2 toch net iets heftiger, en met GTA3 vind ik het zeer cool dat je hem van bovenaf bekeken kan spelen, ziet er ongeveer hetzelfde uit als de eerste twee Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:GTA2 had een grimmigere stijl dat klopt, GTA3 is idd ook van bovenaf te spelen, maar het is toch niet hetzelfde... Je merkt gewoon heel duidelijk dat het eigenlijk gemaakt is om vanuit de derde persoon te spelen... FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |