|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh jaaaah SnAaCk wat ben je gaaaaaf dat je aan die Alpha Leakz0r kan komen!!1~ "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Giser mario 64 maar gehaald voor 10 euries, wat een meesterlijk spel blijft dat toch zeg Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
vind het meesterlijke bende ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
F-zero is te moeilijk voor een niet Nintendo owner, zoals ik Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: MORROWIND . Pas van m,n vriendin de Bloodmoon uitbreiding gekregen, dus dat worden weer lange nachten. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Net de demo van Doom I uitgespeeld. Dat waren nog eens tijden, een demo die gewoon episode groot is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:F-zero is juist echt geweldig! Maar inderdaad; je moet zelf wel een cube hebben, anders mis je een boel FREEZE |
|
Ik heb vanavond op een gechipte Xbox gespeeld, SUPER, alemaal NEOGEO spellen gedaan, King of Fighters en vooral METAL SLUG Damn, die goeie ouwe tijd Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Icewind Dale ][ - hof mode 2 spelers... :| |
|
quote: Die komt toch dit jaar uit op de xbox? quote: Uh-huh! Die scenery is gewéldig! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2004 4:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mario & Louigi Super Star Saga heerscht! |
|
quote: Sterf toch, irritant lulletje Ik krijg waarschijnlijk komende week die alpha van Stalker op CD-R.. Dat zal ik hier dan welk posten, dan moeten we maar zien hoe we het e.e.a. af gaan spreken. Rhodium is nog down geloof ik, dus het zal waarschijnlijk de optie CD-R per snailmail worden voor de geinteresseerden |
|
quote:heb (nog) geen GBA Anders had ik die meteen gekocht, dat spel lijkt me echt zooo fucking origineel! FREEZE |
|
quote: Wat moet je nu met een alpha? DAn verpest je het toch een beetje voor jezelf? Ikzelf wacht wel op het volledige spel want die gaat volgens mij enorm kont schoppen (rhodium was toch alweer bijna online?) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: "Curiousity kills" quote: Ik zal eens informeren.. |
|
quote: Die alpha verspilt helemaal niks, je kan zo goed als niks doen. Beetje wapens proberen, dat zijn er 4/5 ofzo. Minigun is wel cool en je ziet wat het grafisch ongeveer allemaal inhoudt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jeu! Gister weer een tijdje Diablo II gedaan, alleen heb ik de expansion nog niet..was nergens te vinden edit: Jeuzus wat een typo [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-02-2004 8:53] |
|
bol.com .. 15 euro |
|
Dank u! |
|
Iemand de demo van UT2k4 al ge-demo'd? Zag een schermschot ervan; mooie sjit!! |
|
quote: Nope, 2k3 komt er wel (lekker goedkoop) maar mijn broer (en ik) hangen nog fervent vast aan UT, uitgebreide editie. Mijn broer is zich zelfs tot een begenadigd level-ontwikkellaar aan het ontplooien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kan iemand zeggen waar het aan ligt? : Ik kom niet online met m'n Diablo II , server is ingesteld op European, maar hij zegt dat hij niet kan connecten! |
|
quote: Ik raad je aan om naar de blizzard forums te gaan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Idd, en als het opgelost is je genadeloos door mij in elkaar laten beuken (mocht ik ooit zo'n mega hoog level hebben) Zat er laatst zo'n leuke kakker: ik zat met een lvl 20 assassin, komt hij even met een lvl82 palladin ofzo me uitdagen, terwijl ik vlakbij een waypoint stond, heetf even geduurd eer die knuppel het spelletje beu was . En ik ben te trots om eerst te saven en daarna alles te recupereren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |