|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eng? Ja het lijkt wel wat op morrowind, maar de programeurs van gothic hebben WEL over hun spelletje nagedacht... Niet ala morrowind; "Haal black-berries voor me" (karakter want naar buiten plukt de berries om de hoek, loopt terug) "alsjeblieft, black-berries" -- "neeeee, niet die black-berries, ik moet die black-berries van de andere kant van het eiland hebben...." Bart, denkt dikke lul was dit voor gezeik en ging ander spelletje spelen, morrowwind slaat af en toe nergens op... Bij gothic II gebeurt dat soort onzin je gelukkig niet. |
|
quote: nietes *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: nou ja voor streke drank dan. |
|
quote: bah stomme plantjes zoek opdrachten waren dat bij morrowind vond t spel al snel saai *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: maar vind alle oorlog spele eigelijk wel saai fps dan [Dit bericht is gewijzigd door Dennis op 13-08-2003 17:29] *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: haha weet ik maar niet overal dus het duurt soms nog steeds lang als juh die schatkisten gaat zoeken heeft weer zin om zijn cube uitelkaar te halen en elke stukje kapot te slaan met een hammer dat is echt zo irri :| en ik heb m al uitgespeeld hoor was binnen 1week ^^ |
|
gister avond ben ik eindelijk begonnen met wild arms voor de gba :p ik ging maar eens slapen maar ik wou niet slapen om 5uurgeloof ik en toen ging ik gamen tot iets van 7uur lekker in het donker en lekker in bed *drool* het ken bijna niet beter ^^ |
|
quote: Je moest het witte vloeistof zeker van het schermpje afvegen.... kvind warcraft 3 op het moment wel leuk. |
|
zap de neger is wel leuk eingelijk |
|
quote: en wie zegt dat ik dat niet zuip dan? *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: ehhh wat :/ nee jij bent vaag gba-en in bed is leuker dan op een bank ofzo zitten en omdat dr een lampie in de sp zit kan het in het donker ^^ dus perfect voor in bed |
|
je kan ook gewoon slapen *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: ehhh dat kan maar had ik geen zin in en ik dacht laat ik wild arms maar eens spellen had m al iets van 4maanden ofzo denk ik :/ en in die tijd nog nooit gespeeld |
|
Ahaa was je t vergeten ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Dennis op 13-08-2003 19:57] *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
Het lijkt niet meer zo lang te gaan duren voor Blak and White 2 eraan komt , maar nu ben ik nog druk bezig met deel 1 en daarna nog die uitbreiding) omdat dat ding op mijn nwe pc eindelijk lekker draait (wou vroeger met minimum specs niet zo vlotten) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: dat spel is irri :| kut nl vertaaling :@ |
|
quote: nee ik had telkens geen zin |
|
quote: ja black & white 1 was wel leuk maar ik was toen best wel ver en ging dr iets fout en was ik me saves kwijt en had geen zin om overnieuw te beginne telkes weer dat geouwehoer over hoe je dat beest mot onderhouden etc *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Dat geklaag zet idd wel aan tot kwaadaardigheid ja I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Er bestaat een patch die het in het Engels omzet. dood |
|
quote: Moet ik es zoeken, dat zou een hoop schelen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
dood |
|
Ik krijg altijd zo'n Davilex gevoel bij spellen die in het nl zijn... Morrowind was netjes... Iig groot genoeg om me bezig te houden... Alleen kreeg ik die klote kubus niet gevonden in het begin.... Toen ik hem wel vond was ik "te sterk" om het nog normaal uit te spelen... |
|
vond morrowind saai stomme opdrachten edit: en je moest teveel lopen [Dit bericht is gewijzigd door Dennis op 13-08-2003 20:10] *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |