|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Call of Duty zeer mooj...toffe gameplay...alleen erg kort.. Suck my piss |
|
Zeker vet ja maar te kort! 1 van de beste spellen van het jaar 2003. dood |
|
zeker! is er al bekend of daar ook mods voor uit komen?? Suck my piss |
|
quote: hm...ik weet t niet hoor...ik bedoel de maps zijn logisch duidelijk en je kunt ze zo vaak als je wil overnieuw doen...dus gaat wel lukken denk ik...hij is echt gaaf. Suck my piss |
|
quote: Nee sorry. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
mmm, ben hier de boel eens aan het opruimen en nu kom ik een cd tegen met het spel anarchy-online http://www.anarchy-online.com/ kent iemand dit? Oud Vuil. |
|
Online rpg en er moet voor betaald worden. Voor zover ik weet is het een enorme flop geworden. Ik vind het een kut spel. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 23-11-2003 17:57] dood |
|
quote:Nog niet bekend, maar dat zullen er zeker weten wel mods voor uitkomen aangezien het een hele toffe game is... Ik kijk uit naar December... Dan zou Half-Life 2 uit moeten gaan komen FREEZE |
|
Verwacht het maar niet. Ik heb zo'n gevoel dat die wordt uitgesteld. dood |
|
Als je goed zoekt...is hij al te spelen hij viel mij tegen... Suck my piss |
|
quote: mooi, in de vuilnisbak ermee. Oud Vuil. |
|
Verbrand hem maar eerst ritueel. dood |
|
quote: die dingen stinken zo. ik denk dat ik nu al zo'n 15 cd's weg gedonderd heb. eindelijk weer een beetje overzicht. oja, call of duty installeren. Oud Vuil. |
|
quote:Waarschijnlijk wel ja... maar ja... hij is van de zomer ook pas aangekondigd he? Niet zoals Doom 3 vorig jaar al volgend jaar zou hij wel eens uit kunnen komen... FREEZE |
|
quote:Das niet de originele HL2 dan hoor! Maar ja, ik verwacht er wel veel van... zeker van wat ik tot nu toe gezien heb, word HL2 stukken angstaanjagender dan deeltje 1 FREEZE |
|
Ben nu aardig verslaafd aan Need for Speed Underground... Racegames heerschen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Knights Of The Old Republic, waarschijnlijk wel DE game van dit jaar. Dan zou Deus Ex 2 nog wel een concurrent zijn. Zeer strakke RPG met goede graphics en een geweldig verhaal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb net met een maat Need For Speed:Underground zitten spelen. Tering wat een brute racespel is dit We hebben inmiddels een aantal echt schitterende mods gekocht. Yeah KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoewel het van die plastic wagens zijn, kan het me wel bekoren. Het dragracen is wel machtig. Je kan me de bout hachelen! |
|
1 woord: HALO |
|
ben nu opposing force aan het spelen, fucking moeilijker dan halflife zeg... Wel stoer dat je veel dezelfde dingen tegenkomt in het spel, zoals situaties die je in een keer van een andere kant ziet. [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 25-11-2003 11:16] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Het is gewoon reteheersch als je wat geld verdient en daarna echt vette mods op je auto aan kan brengen. Er 71 miljard mogelijke combinaties Dragracen is wel machtig maar te makkelijk in vergelijking met het real life dragracen. Ik vind de driftmode en knockout modes wel gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Splinter Cell op PS2 slecht 35 euro Is het een aanrader? Ben een groot fan van Metal Gear Solid Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Deze kan je blind aanschaffen, alleen is de ps2 grafisch een stukkie minder dan de pc en xbox versie. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |