|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tegenwoordig kun je die goedkope 5 euro games kopen in die dvd hoesjes, aleen werken ze allemaal niet op windows xp; bestaan er patches dat het spel alsnog werkt of moet je een ander systeem installeren? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Download virtual PC 2004 van MS en install daar winhoos 95 op LOL VMware is natuurlijk ook leuk als je wat minder met Billy zelf te maken wilt hebben Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Mario Kart : double dash!! HEERSCH dat is idd ook dikke lol. Misschien moet je btw met snaack een clubje beginnen.... "wij heaumeau's kunnen Resident Evil niet uitspelen" |
|
quote: Of je probeert de compatability mode van Winxp. Zo hebben we hier Larry7 aan de praat gekregen. |
|
YES! Leisure Suit Larry heerscht! |
|
echt wel |
|
quote: Fall in love, get married then sell of your spouce for a little extra chum-change. Dat zijn nog eens heersch spellen, enige jammere is dat het nu hellemaal word uitgemolken met "the brotherhood of steel" (voor de X-doos) en Fallout 3 "tactics" ,wat gewoon een kloon van commando's was. I am the 1%. |
|
quote:Fukk, kom ik er net achter dat deel 1 opnieuw is uitgebracht: jammer...vond de graphics altijd erg tof |
|
die remake is wel erg leuk hoor. |
|
geef mij maar de Space Quest series... |
|
DOOM!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dit weekend bij een vriend eventjes Call of Duty gespeeld.. best vet spel |
|
quote: Black Isle was aan Fallout 3 bezig.. Is echter opgedoekt... |
|
ben sinds een tijdje wat actiever morrowind aan het spelen en o o o wat is het toch een heersend spel! ben nu lvl 19 ofzo en heb nog niet echt het idee dat ik veel bereikt heb ofzo, briljant! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Morrowind heerst, je moet gelijk die expansions installeren. Dat maakt het nog veel beter! De journal is in het origineel nogal onhandig en met die expansions is dat een stuk beter geworden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Black Isle bestaat nog wel hoor. Volgens mij zijn ze alleen afgestoten en wordt gekeken hoe het nu verder moet... |
|
quote: Opgeheven. En dan nog, de rechten voor Fallout 3 liggen bij Interplay. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ben bang dat je gelijk hebt. Hun site wordt nog wel bijgewerkt, maar dat is voor hun laatste spellen... |
|
quote: Wat is er dan aan de Journal veranderd? Ik mis eigenlijk vooral een functie waarbij je kunt zien welke quests nog openstaan, ik zit nu de hele tijd te pennen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja dat dus, alle quests die je heb gehad worden dan in de category completed gestopt. Zodat je duidelijk kan zien welke je nog moet. Dan hoef je dus niks op te schrijven "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Laatste dagen speel ik veel 'Prince Of Persie' (3D welteverstaan). Geweldig spel met erg toffe graphics... Alleen vandaag bijna pc in elkaar geslagen omdat ik niet verder kon in een level changed to 'ouwe' |
|
quote: haha, ja ik ken het spel. Camera hoeken zijn af en toe niet best en vond het tevens behoorlijk snel eentonig worden. Niks voor mij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tja, dat is zo, maar hoe verder je in het spel komt, hoe interessanter het wordt. Binnenkort weer eens tijd voor een knalgame Hehe, dat zwaardjesgedoe wordt langzamerhand ook wel minder leuk. changed to 'ouwe' |
|
quote: Argh kut! Geen baldursgate achtige games meer?!? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |