|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb net op www.doom3.com even de trailer bekeken en erg genoten! ik kan niet wachten om 't spel te spelen! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Doe zelf eensch je bescht heaumeau |
|
quote: En nu in het nederlands? Verdeel en heersch |
|
quote: Dat je een luie domme flikker bent |
|
quote: Hmm ik kan je natuurlijk puberal gaan lopen uitkafferen, maar daar wens ik mijn handen niet aan vuil te maken Verdeel en heersch |
|
quote: uit je eigen profiel: quote: En nu mij nog graag een keer puberaal noemen, dan kan ik nog even lachen |
|
quote: Neuh da's meer om het allemaal historisch correct te houden Verdeel en heersch |
|
Ik haat domme mensen. |
|
quote: Jouw probleem Verdeel en heersch |
|
Ga nou maar dat filmpje op doom3.com kijken Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: heb de beta al gedraaid. Ziet er idd supermooi uit. Jammer dat mijn bakkie er niet meer dan 15 frames /s uit wist te krijgen |
|
quote: T'is daarom ook een alpha. Niet echt representatief voor de uiteindelijk prestaties! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Is een redelijk goede game ja, alleen een beetje erg kort! Speel nu: Star Wars: Knights of the Old Republic, Dungeon Siege, Red Alert 2, Command & Conquer Renegade en Soul Reaver 2 tegelijker tijd... (nou ja, om beurten dan wel he? ) FREEZE |
|
kotor is echt een goeie rpg, GOTY 2003 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: oef!! idd erg vet, wel jammer dat het verhaal een kloon van half-life is geworden, 'scientists experiment on mars in top secret to keep humans alive forever, but something went terribly wrong.....' woooohooo, i wonder what that might be. |
|
http://www.capcom.co.jp/bio4/ Dit is het spel waar ik al ruim een jaar naar uitkijk en dat waarschijnlijk dit jaar eindelijk gereleased gaat worden. Download vooral het filmpje en je weet wat ik bedoel. Ennuh, als je nu vast een gamecube koopt en RE0, RE1, RE2, RE3 en binnenkort RECVX dan heb je precies genoeg tijd om goed voorbereid aan dit horroravontuur te beginnen. |
|
@ Raj : Ha brulboei! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:Toe nou... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: of je heb ze op de ps1 al gespeeld My madness, my sadness |
|
Voor mensen die van LAN-parties houden: Regroup 12 zal plaatsvinden op 12, 13 en 14 Maart 2004 in Evenementenhal Hardenberg te Hardenberg. Ik zit zelf in Regroup. Dus moet ook een beetje reclame maken. [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 25-01-2004 18:47] |
|
Net Trackmania aangeschaft. Fuck deze racegame schopt kont man. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Ben bezig met Total Annihilation: Kingdoms Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ja...ik vind het altijd zo'n gedoe om deze spelletjes uit te spelen, ze zijn wel oogstrelend! Maar even wat anders...Mario Kart Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ben helemaal into NFSU.. Gaaf spel, helaas kom ik maar niet verder bij een van de laatste races zo kan ie wel weer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |