|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is dan 15 euro |
|
quote: Wait until i finish the freeking tattoo! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:fuck ... |
|
quote: Dat dacht ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ochja meneer gaat 'm helpen... Jij steekt ook al geen vinger uit om mij aan HP2 te helpen En dat terwijl je me zaterdagavond nog je meest gewaardeerde vriendin ofzo noemde... Oké je was zat, maar toch ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jullie waren allebij weer dronken dus.... maar je moet helemaal geen Harry Potter 2 spelen wat dat is toch helemaal niks kunt veel beter Warcraft 3 spelen das teminste leuk. The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Nou brandt 'm over zou ik zeggen... Dan ga ik hem eens spelen om jou een plezier te doen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik kijk vooral uit naar World of Warcraft Online RPG in de warcraft setting |
|
Idd. Van Blizzard, dus het is goed: http://www.blizzard.com/wow/ Jammer dat er maandelijkse kosten aan verbonden zijn. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
het lijkt me wel heel tof *browst lekker door de screenshots* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Download ook eens die gameplay filmpjes, dat is echt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: |
|
quote: Lijkt me ook een enorm gaaf spel! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
moet bij Vice city nu een rel veroorzaken voor een motorbende.. heb zo'n balkje 'Chaosmeter' hoe krijg ik die 't makkelijkst/snelst vol? |
|
quote: Met machinegeweer eerst burgers + politieagenten neerschieten, dan als de politieheli komt de heli neerknallen, dan moet ut lukken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik heb 't geprobeerd met bazooka's daarna swat busjes neergeknalt, meter was nog nie halfvol zal nog es proberen hehe |
|
quote: Ik had een tank gejat om deze missie te halen. Als je de missie Cop land hebt gedaan kan je een politiepak halen bij het bureau vlakbij de Malibu Club. Dan naar de militaire basis een tank jatten en naar de biker gang club rijden. |
|
quote: Nero doet het niet. |
|
Critical Mass Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
vanavond maar eens no one lives forever 2 geïnstalleerd, die had ik nog liggen, helemaal vergeten. lekkere shooter, ziet er mooi uit! en ik ben dus een vrouw. Oud Vuil. |
|
Mijn broer heeft net Warcraft 3 gekocht, en tering wat een gave spel! Vooral het verhaal is een pluspunt, je speelt nu echt een paladin naar zijn doom Ik weet nog wel van warcraft 1 en 2 dat er zo veel clans waren, jammergenoeg zie ik ze minder in Warcraft 3.. De graphics zien er in iedergeval aardig ok uit! (kan niet wachten tot World of warcraft in beta gaat...) |
|
quote: Er zijn juist honderduizend clans, maar niemand behaalt meer roem en faam ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jezus...Diablo Online is tegenwoordig ook geen ruk meer aan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |