|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb alleen wel bergen problemen en ruzie met de controls van H&D2 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: mja, geen last van gehad. Ik gebruik de standaard wsad instelling. Verder moet je ook niet teveel wijzigen bij dit spel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb Fallout 2 vorige week uitgespeeld! |
|
Net wat over Knightshift (www.knightshift.com) gelezen en gezien. Lijkt me echt een gaaf spel! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dat ziet er inderdaad goed uit! Helaas iets te goed voor mijn laptop... Misschien moet ik maar eens gaan sparen voor een Gamecube. |
|
quote: Hey, straks die demo eens downloaden, nu hopen dat het aardig wat SIM- karakter heeft (al la Porsche 2000) en niet zo'n volgaszonderaanremmentedenkendoordebocht zoals die laatste. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik denk dat mijn computer het spel ook niet helemaal trekt, systeemseisen zijn behoorlijk pittig helaas Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Binnenkort Neverwinter Nights weer installeren en dan verder spelen als druid. Heb het spel al eens uitgespeeld als paladin. Als monk bleef ik steken bij twee draken aan het eind van het spel. Of toch maar weer Baldur's Gate 2 installeren? Hmmm... |
|
vanavond HALO gekregen van m'n broer, kwartiertje gedaan. valt me toch wel tegen. ziet er wel leuk uit, maar niet super. en op de 1 of andere manier speelt het gewoon niet zo als een normale pc-shooter. zeker dat schieten zelf komt een beetje jammer over. maar ik heb ook call of duty van m'n broer. die morgen maar eens checken, diie schijnt volgens hem een stuk beter nog dan medal of honour te zijn. Oud Vuil. |
|
ik ben een paar uur geleden begonnen met Broken Sword 3 and it rocks! Heerlijke old skool adventure game.. maar prachtig vormgegeven. Evenals deel 1 en 2 echt het spelen waard! |
|
Klinkt goed... |
|
quote: Is inderdaad een leuk spel. XIII is ook tof, een shooter in strip stijl! dood |
|
quote: hmm die moet ik eens proberen dan! Maar eerst dit uitspelen voordat ik aan iets nieuws begin. |
|
Is er al een manier om Diablo II en Diablo LOD te kopieren? Sinds mijn verhuizing heb ik die game sniet meer BOOHOO |
|
d2 is niet beveligd en lod ook nie dus is niet zo moeilijk om te copyen toch :S |
|
Zover ik weet valt het niet te kopieren ... al enkele malen geprobeerd |
|
ik heb heel lang zelf op copyen gespeeld omdat me eige orginele cds beetje waren bekrast maar bij mij ging het kopieren gewoon... |
|
HEb jij D2 en D2 LOD ? |
|
ja, jaren lang gespeeld ooit nog verslaafd geweest aan hardcore ladder spelen online |
|
quote: Lul niet, die is dus wél beveilgd. Jenje, gewoon Clonecd gebruiken. Vroeger had ik ook nog een programma Clony (of clonie) die dan de soort beveiliging detecteerde en de instellingen in clone cd goed zette om te copieeren. Maar ik dacht dat clone cd de beveiliging ook mee copieerd en niet iedere brander kan dat branden (dus je hebt kans dat het niet gaat werken). [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 23-11-2003 13:35] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb de originele cd's dus niet meer .. Is er niet iemand die die dingen voor mij kan kopieren>??? |
|
ik lul nie ik kon hem echt gewoon kopien hoor, kan ook zijn dat mijn plexor gewoon erg lief is uiteraard maar die had er iig echt geen probleem mee |
|
Gewoon downloaden, dan zijn ze ook al meteen gekraakt. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:heb je een adres waar dat kan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |